اسکرین سیور ساعت دیجیتالی درون آب
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 2 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 دانلود اسکرین سیور ساعت دیجیتالی درون آب DropClock 3D Screensaver v1.01  


DropClock_3D_Screensaver_v1.01_[www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که مي دانيد اسکرين سيور يکي از برنامه هاي ويندوز براي حالت استراحت سيستم و کاهش مصرف برق مي باشد. از همين رو امروز اسکرين سيوری را با نام DropClock برايتان آماده کرده ایم. این اسکرین سیور یک نمایشگر ساعت دیجیتال است که اعداد آن به طرز جالب در آب غوطه ور هستند و با تغییر زمان اعداد نیز حرکت می کنند.
 
...
 

طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در ویندوز ایکس پی در مسیر:
c:Documents and SettingsApplication DataMacromediaFlash Player#SharedObjectsQAR8KJ5SlocalhostProgram FilesDROPCLOCKmain.swf
و در ویندوز ویستا و سون در مسیر:
C:UsersAppDataRoamingMacromediaFlash Player#SharedObjectsGVP00001localhostProgram FilesDROPCLOCKmain.swf
کپی کنید.


 



|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , محافظ صفحه نمایش , ,
برچسب‌ها: DropClock 3D Screensaver , نرم افزار , نرم افزار جديد , دانلود , دانلود محافظ صفحه نمایش , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار اسکرین سیو , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود اسکرین سیور , دانلود اسکرین سیور اکواریوم ماهی , دانلود اسکرین سیور برای کامپیوتر , دانلود اسکرین سیور زیبا , دانلود اسکرین سیور سه بعدی , دانلود اسکرین سیور ساعت , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .