دانلود فیلم آموزشی تکنیک های فوتوشاپ Lynda.com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : یک شنبه 8 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح



Lynda.com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques I.jpg
امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. شرکت Lynda یکی از بزرگترین شرکت های ساخت فیلم های آموزشی در سراسر جهان به شمار میرود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و ... را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند. 

پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از تکنیک هاینرم افزارهای معروف فتوشاپ را برای کاربران عزیز نمائیم.
تکنیک های Deke یک مجموعه ای از پروژه های کوتاه فتوشاپ می باشد که قادر است افکت های خلاقانه ای ایجاد کند که ده دقیقه یا کمتر کامل انجام شود.این مجموعه توسط  مهندس گرافیک کامپیوتر Deke McClelland  تدریس و ارائه شده  گام به گام مراحل را آموزش می دهد.هدف از این آموزش نشان دادن این است که چگونه ویژگی های مختلف فتوشاپ می تواند در ترکیبی قوی تر  گرد هم آیند و در دنیای واقعی  از آنها استفاده نمود همانطوری که نمونه های آنها را می توان در پروژه های خلاقانه امروزی مشاهده کرد.

این فیلم آموزشی محصول سال 2011 می باشد که برای شما عزیزان آماده شده است.فرمت فیلم ها Mov می باشد که با استفاده از نرم افزار KM-Player قابل اجرا می باشد.

مطالب درس شامل:
Creating ice type
Branding type on a texture
Creating an image-branding machine
Capturing effects with layer comps



 

 



|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , فتوشاپ , آرشیو تصویری , فیلم آموزشی , ,
برچسب‌ها: دانلود Lynda , com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques , * دانلود فیلم , دانلود فیلم اموزش کار با نرم افزارهاو دانلود فیلم اموزشی , دانلود فیلم اموزشی کار با نرم افزار فوتوشاپ , دانلود فیلم اموزشی شرکت Lynda , دانلود رایگان فیلم اموزشی , دانود فیلم اموزشی کار با فوتوشاپ ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1389/11/9/6 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی داری - اگه دوست داشتی منو با نام بهترین محصولات لینک و تو قسمت نظرات منو خبر کن تا لینکت کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .