پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

در خبرها داشته ایم که مارک زاکربرگ ، بنیان گذار فیس بوک ، مرد سال 2010 اعلام شده است. به علت فعالیت رو به رشد و استقبال کاربران اینترنتی از این شبکه اجتماعی ، چندان  این تصمیم عجیب و غیر منتظره و حتی غیر منصفانه تلقی نمی شود.


به گزارش بانکی دات آی آر، این فرد در زمینه اجرایی کردن و توسعه دادن این شبکه و افزایش محبوبیت آن از خلاقیت های زیادی بهره بوده است. اما خلاقیت های وی تنها در صفحات فیس بوک نمایان نشده است. محیط کاری کارکنان فیس بوک نیز در نوع خود جالب توجه است .


حتی این سبک از محیط کار و مدیریت برای بسیاری از مدیران و مسئولان سنتی شرکت های حاضر تا حدود زیادی غیر قابل قبول است و این جاست که شاید کمی تعجب به احساس بعضی راه پیدا کند. محیط کار کارکنان فیس بوک حقیقتا متفاوت بوده و آزادی عملکرد کارکنان در ساختن محیط کاریشان کاملا مشهود است.


آزادی کارکنان بخش ها در این شرکت، به اعتقاد بسیاری از مدیران طرفدار روش نوین مدیریت  باعث بروز استعداد ها و خلاقیت هر فرد می شود و راز موفقیت وتحول پذیری فیس بوک را نیز می توان در همین امر پیدا کرد.


تصاویر تهیه شده از ساختمان اجرایی فیس بوک می تواند گواهی بر این اعتقاد باشد:...

 


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , اخبار آی تی , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: فیسبوک , فیس بوک , محل کار , گزارش , تصویری , facebook , مارک زاکربرگ , بنیان گذار , مرد سال 2010 ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

در سراسر دنیا، هستند کسانی که دست به دزدی می زنند و اگر بتوانند از دست پلیس فرار کنند، خود را صاحب مال  می کنند و صاحب اموال مسروقه  را دست خالی باقی می گذارند.اما هستند در این میان که به دزدی هایی دست زدند که کمی متفاوت تر بوده است.

 به گزارش بانکی دات آی آر، این دزدیها  که در ذیل نام آن ها می آید  با گردش سرقتی ! میلیونی و میلیاردی نام خود را به عنوان مشهورترین دزدی ها در جهان ثبت کرده اند...

 


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , ,
برچسب‌ها: دزد , دزدی , مشهورترین , جهان , دزدیهای ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

مدیران اینترنتی و صاحبان سایت ها در کشور افریقایی کامرون ، به لطف میلیونها بازدید اشتباه روزانه ، کم کم به پولساز ترین افراد در اینترنت تبدیل می شوند.

به گزارش بانکی ، پسوند اختصاصی کشور کامرون cm  است که به دلیل شباهت با پسوند com عده ی زیادی از کاربران اینترنتی که در تایپ آدرس اشتباه می کنند را به سمت سایتهای کامرونی هدایت می کند.

این اشتباهات باعث بالارفتن قیمت دامنه cm  در کشور کامرون شده و کسانی که نام معروف و خوبی برای دامین خود انتخاب کرده اند ، می توانند از طریق بازدیدهای اشتباه روزانه ، درآمدهای هنگفتی کسب نمایند... 


|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , ,
برچسب‌ها: کسب , درآمد , اینترنت , کامرون , هنگفت , سایت , میلیون , پول , پولساز ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

جوان گرایی مدتی است مانند "کار فرهنگی" به عنوان یک کلید واژه ی بسیار پرکاربرد و فوق العاده زیبا ! در ادبیات ما رایج شده است ، البته بسیاری افراد به جوان گرایی اعتقاد نداشته و فقط جهت خالی نبودن عریضه و عقب نماندن از قافله ی شعار ها ، آنرا مدام در سخنرانی ها و صحبتهایشان به کار می برند.

از این صحبت ها که بگذریم ، به دختر جوانی می رسیم که با 23 سال سن مدیر یکی از شعب بانک نت وست شده و آبروی جوان و جوان گرایی را برده است !

این مدیر جوان بانکی در انگلیس با دادن اطلاعات بانک تحت مدیریت خود  به دوستش ، در سرقت 370 هزار پوند از این بانک همکاری کرد.


به گزارش بانکی دات آی آر، راکائل شریار نامینی 23 ساله مدیر بانک نت وست انگلیس طرح و نقشه دزدی از بانک شعبه خود را با دوست پسرش برنامه ریزی می کند...


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , متفرقه , ,
برچسب‌ها: بانک , بانکی , مدیر بانک , دختر , دختر جوان , مدیر , مدیریت , ماجرا ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سرگذشت اغلب فوتبالیست های معروف چنین است. آنها که معمولا فوتبال را از زمین های خاکی جنوب شهر شروع کرده اند و بعدها، چنین روزهایی را رد کرده اند تا تبدیل به آدم های متمولی شوند. حرف های سید مهدی رحمتی بهانه ای شد تا تلنگری به گذشته برخی از فوتبالیست ها زده شود. کسانی که هنوز بازی می کند و یا از فوتبال خداحافظی کرده اند. در گذشته فوتبالیست ها اینقدر معروف نبودند تا چنین پول های هنگفتی را به جیب بزنند. برخی از آنها حتی در دوران اوج فوتبال خود که پیراهن تیم ملی را هم به تن می کردند، مجبور بودند بعد از تمرین به دل خیابان های شهر بزنند و مسافرکشی کنند، مانند کاظم سید علی خانی، غلامرضا فتح آبادی، پرویز مظلومی و عبدلعلی چنگیز. فتح آبادی در دوران اوج خود که در تیم ملی هم خوش می درخشید، مسافر کشی می کرد... 


|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , ,
برچسب‌ها: شغل , کار , درآمد , معروف , ایران , فوتبالیست , فوتبالیست های , شغل قبلی , کار قبلی , ستاره ,
تاریخ : 15 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

بگذارید بطور خلاصه عرض کنم: مردانی که طول انگشت اشاره آنها بلندتر از انگشت انگشتری است، کمتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان پروستات قرار دارند! عجیب است، اما این نتیجه پژوهشی است که اخیرا در مجله بریتانیایی سرطان‏ (BJC) منتشر شده است...

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , ,
برچسب‌ها: ارتباط , طول , انگشت , اشاره , با , سرطان , پروستات , ,
تاریخ : 26 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

What a wonderful story...had to share.
I smiled after looking at the first photo...you will also smile. Just scroll down and you will get to know the story of Will Power.
Here it goes....
چه داستان جالبی
اولین بار که به این عکس نگاه کردم خندیدم. ممکن است تو هم بخندی
به پایین صفحه برو تا به قدرت اراده پی ببری


 

فکر کردی سگ ادای مرد را در می آورد؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , متفرقه , ,
برچسب‌ها: قدرت اراده , اراده , قدرت , حیوان خارق العاده , سگ دوپا , سگ , دوپا , حیوان ,
تاریخ : 26 / 8 / 1384
نویسنده : حامد.ح
عید سعید قربان بر مسلمین ایران و جهان مبارک باد




عیدقربان(در عربی: عيد الأضحی) یکی از روزهای فرخنده در تقویم اسلامی است.

روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود. عید قربان که از جمله تعطیلات رسمی مسلمانان است، از یک تا چهار روز جشن گرفته می‌شود و در طی آن مردم با پوشیدن بهترین پوشاک خود، پس از انجام عبادات، به دید و بازدید و جشن و سرور می‌پردازند.

البته برگزار کردن مراسم قربانی در این عید بر همه واجب نیست و تنها بر زائران کعبه در مراسم حج واجب است، اما بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آنرا بین همسایگان و مستمندان تقسیم می‌کنند. حاجیان در این روز پس از به پایان رساندن مناسک حج، حیوانی را ذبح می‏کنند و پس از قربانی آنچه بر آنان در حال احرام، حرام شده‏ بود - مانند نگاه کردن در آینه، گرفتن ناخن و شانه زدن مو -، حلال می‏گردد و با توجه به اینکه حج، یکی از عبادتهای بسیار مهم در اسلام است، توانایی به انجام رساندن آن نیز برای هر مسلمانی بسیار شادی آور است، در نتیجه، روزی که پس از انجام وظایف‏ سنگین حج، به عنوان جایزه الهی و اتمام احرام پیش می‏آید را عید میدانند.

همچنین در روایت‏های مکرری نقل شده که در روز عید قربان، قربانی کنید تا گرسنگان و بیچارگان نیز به خوراک برسند.


ریشه عید قربان:
عيد قربان ريشه در دوران قبل از تاريخ بشر دارد. انسان اوليه که از فهم طبيعت عاجز است، برای به دست اوردن ترحم خدايان دست به قربانی کردن حيوانات و انسان ها ميزند. اين رسم نزد همه ملل و اديان به اسامی مختلف موجود بوده است. اين سنت طولانی بشری در اسلام نيز پذيرفته شده است.

در روایات مختلف دینی آمده است که ابراهیم در سن بالا دارای فرزندی شد که او را اسماعیل نام نهاد و برایش بسیار عزیز و گرامی بود. اما مدتها بعد، هنگامی که اسماعیل به سنین نوجوانی رسیده بود، فرمان الهی چندین بار در خواب به ابراهیم نازل شد و بدون ذکر هیچ دلیلی به او دستور داده شد تا اسماعیل را قربانی کند.

او پس از کشمکشهای فراوان درونی، در نهایت با موافقت خالصانه فرزندش، به محل مورد نظر میروند و ابراهیم آماده سر بریدن فرزند محبوب خود می‌شود. اما به هنگام انجام قربانی اسماعیل خداوند که او را سربلند در امتحان می‌‌یابد، گوسفندی را برای انجام ذبح به نزد ابراهیم می‌‌فرستد. این ایثار و عشق پیامبر به انجام فرمان خدا، فریضه‌ای برای حجاج می‌‌گردد تا در این روز قربانی کنند و از این طریق برای یتیمان و تهیدستان خوراکی فراهم سازند. دراین روز همچنین مستحب است که نماز عید قربان برپا گردد. نماز عید قربان باید در فاصله زمانی طلوع آفتاب روز عید تا ظهر خوانده شود و شامل دو رکعت است.

کرپن‌ها، همان روحانیان دین "مهر" بوده‌اند و به دلیل قربانی کردن "گاو" از سوی ایشان، واژهٔ "قربانی" نیز از همینان برگرفته شده است.

این روز سعید را به تمام عاشقان تبریک عرض میکنم. 


|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , ,
برچسب‌ها: عید , قربانی , روز , است , است , , این , انجام , قربان , مسلمانان , حج , , جشن , کردن , ابراهیم , برای , بسیار , نیز , می‌شود , شده , اسماعیل , بسیاری ,
تاریخ : 24 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
مطالبی جالب و خواندنی درباره " حوریان " در ادبیات و کتاب های دینی...!!




نکته: این مطلب صرفا" جهت آگاهی کاربران و بازدیدکنندگان قرار داده شده است. از انتشار مباحث شخصی و در حاشیه نسبت به این موضوع جدا" خودداری فرمائید.


حوریان یا حورالعین (در فارسی امروزی حوری) به عقیده مسلمانان و به تصریح قرآن، زنانی زیبا، سیه‌چشم و بکرند که در بهشت همنشین مردان پارسا خواهند شد.

برخی مفسرین معتقدند که این تعبیر همنشینی با زیبایان، حکایت از تجسم یافتن اعمال نیک (به ویژه رفتار و اخلاق نیک) است که فرد در زندگی دنیوی خود داشته. حال در زندگی جاودانه و ابدی خود تمامی آن اعمال، اخلاق و رفتار شایسته بدون هیچ کمک و کاستی، بدون آنکه مرور زمان آن را کهنه و فرسوده سازد، به تمامی تناسب و زیبایی برای او آشکار، و همنشین ابدی وی می‌شوند...

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , متفرقه , ,
برچسب‌ها: حوریان , حورالعین , حوری بهشتی , حوریان بهشتی , حوری ,
تاریخ : 24 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نخستین دوربین عکاسی دیجیتال مربوط به 1990 با نام Logitech Fotoman

منبع : www.AsanDownload.com  

به ادامه مطلب مراجعه نمائید...


|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , متفرقه , ,
برچسب‌ها: دیجیتال , اولین وسایل دیجیتال , الکترونیک , اولین وسایل الکترونیکی , اولین وسایل دیجیتالی , وسایل دیجیتال , وسایل الکترونیکی ,
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

هفته ی گذشته گرافیک اطلاعاتی بسیار زیبا به نقل از Akamai منتشر شد که سرعت دانلود در مناطق مختلف دنیا را نشان می داد. ببینید:

 برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , اخبار آی تی , مقاله , ,
برچسب‌ها: سرعت اینترنت , اینترنت , سریع ترین و کندترین های اینترنت در دنیا , مقایسه سرعت اینترنت , سریع ترین اینترنت , کندترین اینترنت , اینترنت ایران ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

این پست راجع به لیستی عالی از بهترین سیستم عامل هایی هست که شاید شما هیچ وقت در مورد آنها نشنیده اید و بعد از خواندن این پست دلیل های کافی برای بوکمارک کردن یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این OS ها خواهید داشت و امیدوارم شما هم مثل من از این لیست خوشتان بیاید.چه شما در محیط کار خود باشید و چه در منزل ، چه مدیر باشید و چه دانش آموز،دانشجو  و …. فرقی نمی کند.چیزهای عجیبی در این سیستم عامل ها هست که می توانند برای شما گزینه هایی مناسب به شمار آیند .

در زیر ۵ سیستم عامل مختلف که احتمالا شما هیچ موقع اسمی از آنها نشنیده اید همراه با توضیحی مختصر لیست شده اند :

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , مقاله , ,
برچسب‌ها: سیستم عامل ناشناخته , سیستم عامل مفید , سیستم عامل های ناشناخته , انواع سیستم عامل , دیگر سیستم عامل ها , سیستم عامل های دیگر ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .