پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

معنای خوشبختی برای آدم های مختلف متفاوت است و برای رسیدن به خوشبختی به تعداد تمام آدم های  روی کره زمین راه حل وجود دارد اما رسانه ها و نویسندگان کتابهای پرفروش می خواهند به ما القا کنند که برای تمام افراد بشر میتوان یک نسخه پیچید.

همه ما موجودات منحصر به فردی هستیم این یکی از دلایلی است که باعث می شود به تعداد آدم های زمین راه برای شادی و خوشبختی وجود داشته باشد.

اما یک وجه مشترک برای تمام ما انسانها اینست که تمام عمر به دنبالش هستیم .هر روز و هر شب برای داشتنش تلاش می کنیم و اوقات شیرینمان را برای خوشبختی که در آینده قرار است بدست بیاوریم هدر می دهیم بدون اینکه خوشبتختی را بیابیم.

به این ضرب المثل دقت کنید :خدا جامه ميدهد كو اندام ؟ نان ميدهد كو دندان ؟

به نظر من این ضرب المثل نمونه بارز تلاش های بی ثمر بشر برای گوهری است که هر روز و همیشه در دستان ما قرار دارد

پس خوشبخت ترین موجود جهان همین الان باور کن که جهان در دست توست و مختاری که به هر روشی دوست می داری با آن زندگی کنی.

برای درک بهتر تفاوت نگرش افراد بشر به خوشبختی جملات چند تن از افراد برجسته را در خصوص خوشبختی می آورم به امید این که شما هم راه منحصر به فرد خودت را بیابید.

 

جملات زیبا در خصوص خوشبختی ...

 
 


|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , متفرقه , روانشناسی , ,
برچسب‌ها: چگونه , خوشبخت ترین , موجود , زمین , باشم , جملات , زیبا , در , خصوص , خوشبختی , حکیمانه , بزرگان ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

توضیحات:

پیشرفت سریع و دست یابی به اهداف با شناخت قوانین جهانی موفقیت یکی از موفق ترین کتابهای برایان تریسی است که در کشور ما نیز ترجمه گردیده است .در این کتاب درباره نویسنده آن آمده است : نویسنده این کتاب در طی سی سال به هشتاد کشور دنیا سفر کرده است تا دلایل حقیقی این پرسش را بیابد که چرا وقایع به صورتی که هستند اتفاق می افتند .

او پاسخ ها را به صورت قوانینی خلاصه کرده است که سال ها در دنیا به افراد مختلف آموزش داده شده است و تعداد بیشماری از مردان و زنان توانسته اند با به کار گرفتن لین اصول ، موفقیت ، خوشبختی و سلامت جسمی – روانی را در زندگی خود افزایش دهند ...

 


|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , روانشناسی , ,
برچسب‌ها: Brian Tracy , Target , برایان تریسی , دانلود رایگان , دانلود رایگان کتاب صوتی , دانلود رایگان کتاب صوتی روانشناسی , دانلود رایگان کتاب گویا , دانلود کتاب برایان تریسی , دانلود کتاب صوتی , دانلود کتاب صوتی روانشناسی هدف , دانلود کتاب موفقیت , دانلود کتاب گویای روانشناسی , رسیدن به خواسته هایتان , مهدی قراچه داغی , کتاب گویای هدف , کتاب گویای هدف از برایان تریسی ,
تاریخ : 23 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

تمرین جمله‌ سازی و ذهن ناخودآگاه

تمرینات جمله سازی

تمرینات جمله‌سازی راهی برای وارد شدن به ذهن ناخودآگاه و کمک خواستن از آن برای حل مشکلات و پاسخ به سوالاتتان است.

این تمرین فقط چند دقیقه طول می‌کشد و برای خیلی افراد مفید واقع شده است.

اگر تابحال درمورد تمرین جمله‌سازی چیزی نشنیده‌اید و دوست دارید آن را امتحان کنید، این مقاله به دردتان خواهد خورد.

تمرینات مربوط به کامل کردن جملات ابزاری ساده و درعین‌حال قوی برای شناخت مشکلات و روشن کردن یک وضعیت است. همچنین می‌توان از این تمرینات بعنوان راهی برای بالا بردن هوشیاری و درکتان نسبت به یک موضوع استفاده کنید و درعین‌ حال افکار درون ذهن ناخودآگاهتان را نیز ارزیابی کنید.

چطور تمرینات جمله‌سازی را انجام دهید؟...

 


|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , روانشناسی , ,
برچسب‌ها: تمرین , جمله‌ سازی , و , ذهن , ناخودآگاه ,
تاریخ : 23 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

هر چه جامعه‌اي كهن‌تر و با تمدن طولاني باشد احتمال اينكه مردم آن جامعه نسبت به جوامع متاخر باورها و طرح‌واره‌هاي كهن‌تر و سنتي‌تري را يدك بكشند، بيشتر است. هر كس در طول زندگي خود در كشور ما بارها و بارها واژه «شانس» را شنيده يا به كار برده است. بسياري افراد هستند كه شب‌ها با اين آرزو و رويا سر بر بالين مي‌گذارند كه سرنوشت‌شان تغيير كند و شانس به آنها رو بياورد. افرادي معتقدند در طول زندگي هر فرد «شانس» فقط يك بار در منزل‌شان را مي‌كوبد.

به گزارش بانکی به نقل از شرق بسياري از افراد با اين رويا سر بر بالين مي‌گذارند كه در قرعه‌كشي برنده شوند و نمي‌شوند. برخي از افرادي كه خود را «بدشانس» مي‌پندارند و مي‌شناسند در طول زندگي نقش «قرباني» را مي‌پذيرند و خود را مستحق هر آنچه بدي و زشتي و پليدي است، مي‌دانند! آنچه در ذهن و روح بسياري از ما جاسازي كرده و به شكل باور عمل مي‌كند تحت اين عنوان كه «سرنوشت هر كسي از قبل مشخص شده است» و «سرنوشت را نمي‌شود از سر نوشت»، موهوماتي بيش نيست و در واقع با تغيير افكار و نگرش (نوشته‌هاي درون سر = سرنوشت) هر كس مي‌تواند سرنوشت خود را تعيين كند.

تكيه بر باورهاي اشتباهي چون «سرنوشت محتوم» و «شانس»، ارمغاني به جز مسووليت‌گريزي و منفعل بودن در پي ندارد. مهم‌ترين ويژگي انساني انسان‌ها در مقايسه با ديگر جانداران، ويژگي «انتخابگري» است. اصولاً فلسفه «معاد» با انتخابگري انسان‌ها معنا پيدا مي‌كند.

ريچارد وايزمن روانشناس با تحقيقات متعددي پاسخي منطقي و علمي به موارد فوق داده است. او معتقد است كليد خوش‌شانسي و بدشانسي افراد در افكار و رفتارشان نهفته است.

 

 

اما چگونه؟...

 


|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
برچسب‌ها: برنده , بازنده , باخت , شکست , شانس , سرنوشت , فکر , اندیشه , باور , ریچارد وایزمن , منطق , خوش شانس , بدشانس ,
تاریخ : 23 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

1- اگر در اولین قدم موفق می‌شدیم، سعی و عمل معنایی نداشت. (مترلینگ)

==============================

۲- پیروی حق کسانی است که از شکست‌های خود درس گرفته‌اند. (فرانسیس بیکن)

.

.

.

 


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: متفرقه , روانشناسی , ,
برچسب‌ها: سخنان , آموزنده , حکیمانه , بزرگان ,
تاریخ : شنبه 22 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

مدام به راه های مختلفی که از طریق آنها می توانید وقت اضافی ایجاد کنید فکر کنید.

از این وقت ها برای انجام مهم ترین کارهایی که می توانند در دراز مدت بیشترین تاثیر را بر زندگی و کارتان بگذارند استفاده کنید. هر دقیقه را به حساب بیاورید . با برنامه ریزی و آمادگی از قبل اجازه ندهید که از هدف تان دور شوید و یا عوامل بازدارنده بتوانند در پیشرفت تان اختلال ایجاد کنند . بیش از هر چیز با انجام کاریابی به اهدافتان هستیدهای مهم و اصلی تان بر روی به دست آوردن مهم ترین نتایج تمرکز داشته باشید و فراموش نکنید که خودتان مسئول دست ...


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
برچسب‌ها: چکیده , جملات , مهم , و , موثر , برایان تریسی , برایان ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .