پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : یک شنبه 13 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام و معروف " موج 2011 " اثری شنیدنی و زیبا از موسیقی راک و ساز پیانو


Stames - Wave 2011 (Piano Version) GD Specefic Released


 
یک هدیه اختصاصی به علاقمندان موسیقی بدون کلام...!!

برای این بار یک اثر کاملا" متفاوت برای شما انتخاب کرده ایم! اخیرا" شبکه 4 در برنامه طلوع و شبکه 1 سیما در ووله های اختصاصی ، از موسیقی بسیار زیبایی که از ساز پیانو الهام میگیرد استفاده میکند که شنونده و بیننده را کاملا" مجذوب خود میکند!

موسیقی که برای اولین بار شنیدن آن لذتش را به بارها شنیدن آن تبدیل خواهد کرد! این موسیقی که در آغاز با ساز پیانو شروع و با سبک راک ادامه و نهایاتا" با لذتی بسیار زیبا در ساز پیانو پایان می یابد در سال 2006 توسط یک آهنگساز روس با نام Stames ساخته و تنظیم شد!

این موسیقی بسیار زیبا بارها در همان کشور توسط تعداد بسیار زیادی از آهنگسازان دوباره شد ولی نهایتا" در 22 روز از دومین ماه سال 2011 یعنی فوریه این موسیقی توسط آهنگساز آن دوباره سازی شد که لذت وصف ناشدنی آن را در افکت های الکترونیک آن چندین برابر کرد!

برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , ,
برچسب‌ها: موسیقی , برای , این , های , توسط , بسیار , فارسی , اختصاصی , دانلود , بار , فایل , دریافت , سال , آهنگساز , ساز , زیبا , اولین , گیگا , پیانو , کرد ,
تاریخ : یک شنبه 13 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام و پر فروش " دلیل " اثری شنیدنی از هنر موسیقی الکترونیک کشور سوئد

Eric Prydz - Niton (The Reason) GD Specefic Extended Mix 2011


به رسم موضوعات قبلی در رابطه با آشنایی با آهنگسازان گمنام یا به نام جهان هنر موسیقی خصوصا" هنر موسیقی الکترونیک ، امروزهم قصد داریم با هم سفری داشته باشیم به یکی از کشور های زیبای جهان و آشنایی با یکی از آهنگسازان آن کشور! پس همراه ما باشید...

 



با آهنگسازان موسیقی الکترونیک کشور سوئد چقدر آشنا هستید...؟!


اریک شریدان پریدز یا همان Eric Sheridan Prydz متولد ۱۹ جولای سال ۱۹۷۶ کشور سوئد یکی از تولید کنندگان و آهنگسازان هنر موسیقی ، خصوصا" موسیقی الکترونیک کشور سوئد و مدیر بخش موسیقی شبکه 6 تلویزیون ملی این کشور میباشد!

در سال 2009 در نظر سنجی DJ Magazine به عنوان یکی از منتخبان در رده 30 جدول قرار گرفت! اما پرواز پیشرفت این آهنگساز در سال 2008 با موسیقی شنیدنی Pjanoo آغاز شد و نهایتا" در سال 2011 با موسیقی بسیار زیبای Niton که با نام " دلیل " یا همان The Reason معروف شده قدم بسیار بزرگی در هنر موسیقی الکترونیک اروپا و جهان برداشت! 

اما موسیقی دلیل یا همان Niton اثری بود که دو کمپانی قدرتمند TBA و Odyssey پشتیبان آن بودند و به نوعی به جهان معرفی شد که در هفته دوم ماه فوریه نزدیک به 3 میلیون نسخه فروش داشته که تا به حال نیز جز پرفروشترین عناوین موسیقی الکترونیک جهان به شما می رود! Eric Sheridan Prydz هم اکنون ساکن لندن و یکی از اساتید رشته موسیقی کالج های کشور انگلستان می باشد.


اگر به دنبال سبک های خاص از موسیقی الکترونیک هستید این موسیقی زیبا را از دست ندهید و سریع آن را دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , ,
برچسب‌ها: موسیقی , کشور , الکترونیک , های , PRYDZ , سال , جهان , یکی , NITON , شده , آهنگسازان , همان , این , هنر , سبک , REASON , زیبای , سوئد , فایل , SHERIDAN ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام " قلب آسیا " اثری شنیدنی از هنر موسیقی الکترونیک آسیای مرکزی


Watergate - Heart Of Asia - GD Specefic Released 2011

.::همراه با لینک مستقیم دانلود ::.
 


دروازه آبی ، نام گروه آهنگسازی 3 نفری از 3 ملیت متفاوت قاره آسیا است! اعضای این گروه David Haid یا همان دیوید هید ، Orhan Terzi یا همان اورهان ترزی ، Tommaso De Donatis یا همان توماسو دی دوناتیس میباشند. (هر 3 آهنگساز آموزش های حرفه ای خود را توسط DJ Quicksilver در سال 1995 آغاز کرده اند)

این گروه اولین اثر آهنگسازی خود را در سبک الکترونیک در سال 1998 با آلبومی با نام Mull Of Kintyre به جهان موسیقی عرضه کرد. اما آهنگسازی این گروه فقط تا سال 2002 به طول انجامید و با از هم گسستگی افراد ساخت و آهنگسازی نیز در این گروه جوان ناکام ماند!

در سال 1999 این گروه موسیقی را آهنگسازی کرد که تا به حال بعد از گذشت نزدیک به چندین سال هنوز طراوت و شادابی پخش آن را از شبکه های مختلف رادیویی وتلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کرار میتوانید بشونید.

این موسیقی که به " قلب آسیا " یا همان Heart Of Asia مشهور است ، در سال 1999 در سبک Electronic ساخته ، تهیه و تنظیم گردیده است. اما بعد از گذشت چند سال این گروه باز هم گرد هم آمدند و این موسیقی بسیار زیبا را به عنوان اثری یادگاری انتخاب و در 15 فوریه سال 2011 دوباره سازی (رمیکس) کرده اند که شنیدن آن خالی از لطف نیست!

پیشنهاد می شود این موسیقی زیبا را دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , ,
برچسب‌ها: این , موسیقی , سال , گروه , آهنگسازی , های , فارسی , است , همان , برای , نام , فایل , سبک , دریافت , دانلود , ایران , زیبا , پخش , HEART , اولین ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام و بسیار آرامش بخش " بوسه ای از گل سرخ " اثری زیبا و شنیدنی از تم موسیقی فیلم بتمن


Seal - Kiss From A Rose(Piano Version) Batman Forever Music Theme

.:: همراه با لینک مستقیم دانلود ::.
 


بتمن برای همیشه یا همان به انگلیسی batman forever ، این فیلم سومین فیلم از سری فیلم‌های بتمن است و در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی جوئل شوماخر ساخته شد. در این فیلم وال کیلمر در نقش بروس وین (بتمن) بازی کرد. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون نیکول کیدمن و جیم کری همچنین تامی لی جونز ایفای نقش کردند و کارگردانی این فیلم را جوئل شوماخر برعهده داشت.

موسیقی متن این فیلم ساخته Elliot Goldenthal یا همان الیون گولدنتال میباشد که تلفیقی از موسیقی های الکترونیک ، کلاسیک و درام است. اما این چه چیز است که موسیقی این فیلم را اثری جهانی کرد..؟!

در حالی که جوئل شوماخر مشغول کارگردانی این فیلم بود Elliot Goldenthal نیز به همراهی Danny Elfman و استودیو قدرتمندش مشغول خلق اثری بودند که به موسیقی " بوسه ای از گل سرخ " مشهور شد و نهایتا" موفق به کسب جایزه MTV Movie Awards و بهترین موسیقی فیلم در جشنواره های سال خود شد!

اما این آخر کار نبود...! 


Seal Henry Olusegun Olumide Samuel یا همان " سیل هنری اولیسیژن اولیمیده ساموئل " متولد 19 فوریه 1963 از کشور انگلستان است! در سال 1994 با همکاری Danny Elfman اثر زیبا و شنیدنی Kiss From A Rose یا همان " بوسه ای از گل سرخ " را توسط ساز پیانو خلق کرد که تا به حال جز زیباترین موسیقی های ساخته شده در فیلمها میباشد!

پیشنهاد می شود این موسیقی زیبا را از دست ندهید ، دانلود کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی فیلم همراه ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , موسیقی فیلم , ,
برچسب‌ها: این , فیلم , موسیقی , های , برای , است , دانلود , همان , فارسی , سال , سرخ , جوئل , بوسه , فایل , ساخته , شوماخر , کارگردانی , شده , زیبا , همچنین ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

توضیحات:

این کتاب میتواند , زندگی شما را تغییر دهد!
با این کتاب که شش میلیون نسخه در جهان تیراژ گرفته, میلیونها نفر توانستهاند بر ناامیدیها و نگرانیهایشان غلبه کنند. دیل کارنگی فرمولهایی کاربردی را ارائه کرده که میشود آنها را در زندگی امروز به کار بست . فرمولهایی که در جهان سریع قرن بیستو یکم , برای یک عمر کارکرد دارد ..

با خواندن این کتاب درمییابید که چگونه:
- به سرعت نیمی از نگرانیهای کاری را حذف کنید
- نگرانیهای اقتصادی را کاهش دهید
- از فرسودگی بگریزید و همیشه شاداب باشید
- یک ساعت به ساعات بیداریتان در شبانهروز بیافزایید.
(( خداحافظ ناامیدی, سلام زندگی)) , به احساسات و افکار ریشهدار شما میپردازد. خواندن آن جذاب و دستورالعملهایش ساده است. نیازی نیست که با ناامیدی و نگرانی زندگی کنید, تا لذت یک زندگی کامل, پرانرژی و شاداب را از دست بدهید...

 


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: خداحافظ نا امیدی , دانلود کتاب صوتی خداحافظ ناامیدی , سلام زندگی , دانلود کتاب صوتی روانشناسی , دانلود کتاب گویا خداحافظ ناامیدی , سلام زندگی , دانلود کتاب گویای خارجی , دانلود کتابهای دیل کارنگی , دانلود کتابهای روانشناسی , مترجم رویاپورمناف , کتاب صوتی روانشناسی , کتاب صوتی سلام زندگی , کتاب گویای دیل کارنگی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

توضیحات:

بیش از اینها آه آری
بیش از اینها می توان خاموش ماند
می توان ساعات طولانی
با نگاهی چون نگاه مردگان ثابت
خیره شد در دود یک سیگار
خیره شد در شکل
یک فنجان
در گلی بیرنگ بر قالی
در خطی موهوم بر دیوار
می توان با پنجه های خشک
پرده را یکسو کشید و دید
..

در میان کوچه باران تند می بارد
کودکی با بادبادکهای رنگینش
ایستاده زیر یک طاقی
گاری فرسوده ای میدان خالی را
با شتابی پر هیاهو ترک میگوید
می توان
بر جای باقی ماند
در کنار پرده ‚ اما کور ‚ اما کر
 

 


|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: دانلود رایگان کتاب صوتی , دانلود رایگان کتاب گویا , دانلود رایگان کتابخانه گویا , دانلود کتاب صوتی , دانلود کتاب گویا , عروسک , عروسک کوکی , فرخزاد , فروغ , فروغ فرخزاد , کتابخانه صوتی , کتابخانه گویا , کوکی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

توضیحات:

 نیما در سال ۱۲۷۶ هجری شمسی در دهکده ای به نام یوش ، واقع در مازنداران چشم به جهان گشود.. خواندن و نوشتن را نزد آخوند ده فرا گرفت ولی دلخوشی چندانی از آخوند ده نداشت چون او را شکنجه می داد و در کوچه باغها دنبال نیما می کرد .
.

- نیما سبک خاص خود را داشت وبه سبک شاعران قدیم شعر نمی سرود و در شعر او مصراعها کوتاه و بلند می شدند .
نیما پس از مدتی به تدریس در مدرسه های مختلف از جمله مدرسه عالی صنعتی تهران و همکاری با روزنامه های چون: مجله موسیقی ، مجله کویر و…… پرداخت.
از معروف ترین شعرهای نیما می توان به شعرهای افسانه ، آی آدمها، ناقوس ، مرغ آمین اشاره کرد.
نیما در ۱۳ دی ۱۳۲۸ چشم از جهان فروبست…

.


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: دانلود رايگان كتاب گوياي شعر كتاب صوتي Poem Audio Books For Free Download , دانلود رايگان كتاب گوياي شعر معاصر كتاب صوتي Poem Audio Books For Free Download , دانلود رایگان , دانلود رایگان کتاب صوتی , دانلود رایگان کتاب صوتی شعر , دانلود رایگان کتاب گویا , دانلود رایگان کتاب گویای شعر چشمه کوچک , دانلود کتاب صوتی داستان , دانلود کتاب گویا , دانلود کتاب گویای داستان , علی اسفندیاری , نیما یوشیج ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

توضیحات:

پیشرفت سریع و دست یابی به اهداف با شناخت قوانین جهانی موفقیت یکی از موفق ترین کتابهای برایان تریسی است که در کشور ما نیز ترجمه گردیده است .در این کتاب درباره نویسنده آن آمده است : نویسنده این کتاب در طی سی سال به هشتاد کشور دنیا سفر کرده است تا دلایل حقیقی این پرسش را بیابد که چرا وقایع به صورتی که هستند اتفاق می افتند .

او پاسخ ها را به صورت قوانینی خلاصه کرده است که سال ها در دنیا به افراد مختلف آموزش داده شده است و تعداد بیشماری از مردان و زنان توانسته اند با به کار گرفتن لین اصول ، موفقیت ، خوشبختی و سلامت جسمی – روانی را در زندگی خود افزایش دهند ...

 


|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , روانشناسی , ,
برچسب‌ها: Brian Tracy , Target , برایان تریسی , دانلود رایگان , دانلود رایگان کتاب صوتی , دانلود رایگان کتاب صوتی روانشناسی , دانلود رایگان کتاب گویا , دانلود کتاب برایان تریسی , دانلود کتاب صوتی , دانلود کتاب صوتی روانشناسی هدف , دانلود کتاب موفقیت , دانلود کتاب گویای روانشناسی , رسیدن به خواسته هایتان , مهدی قراچه داغی , کتاب گویای هدف , کتاب گویای هدف از برایان تریسی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 به یاد سهراب سپهری شاعر توانای ایران زمین که امروز روز یادبود اوست

.

دانلود رایگان کتاب گویای صدای پای آب  

نویسنده : سهراب سپهری

گوینده : زنده یاد خسرو شکیبایی

 

...

 


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: دانلود , رايگان , كتابهاي , صوتي , شعر , كتاب گويا , Poem Audio Books For Free Download , سهراب سپهری , خسرو شکیبایی , صدای پای آب ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

این مجموعه شامل کتاب الکترونیکی با نام (مانند یک آمریکایی انگلیسی صحبت کنید) به همراه همه فایلهای صوتی آن می باشد...

 


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: دانلود , رايگان , كتاب , صوتي , آموزشي , كتاب گويا , Learning Audio Books Ebooks , انگليسي ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

توضیحات کتاب:

مرد بقال و طوطی
شیر درنده وخرگوش باهوش
مردی که میخواست از دست عزراییل بگریزد
بازرگان وطوطی زیبایش
ماجرای نحوی و کشتیبان
شیر بی دم وشکم
حکایت آن ناشنوا
لقمان و میوه ها
روستایی وگاوش

 به دنبال مسکن میگشت

حکایت مردی که با خرس دوست شد
قصه ی اعرابی و ریگ در جوال کردن
حکایت موش و شتر
میوه زندگی
پیرمرد و طبیب جوان
الی آخر


|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: جعفر ابراهیمی , داستانهای کوتاه صوتی , دانلود رايگان كتاب صوتي آموزشي كتاب گويا Learning Audio Books Ebooks انگليسي , دانلود رايگان كتاب صوتي داستان ايراني-فارسي كتاب گويا Persian Audio Story Book For Free Download , دانلود رايگان كتاب صوتي كودكان كتاب گويا Children Audio Books , دانلود رايگان كتاب گوياي شعر كتاب صوتي Poem Audio Books For Free Download , دانلود رایگان کتاب صوتی , دانلود رایگان کتاب گویا , دانلود کتاب صوتی داستان , دانلود کتاب صوتی قصه های شیرین مثنوی معنوی , دانلود کتاب گویای داستان , مولوی ,
تاریخ : یک شنبه 22 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

  • عنوان کتاب: 

    اگر باران ببارد (صوتی)

  • نویسنده: سعید ظهیری
  • فرمت: AUDIO
  • زبان: فارسی
  • توضیحات:

    یک شعر زیبا (دکلمه صوتی) از شاعر جوان سعید ظهری

  • برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , آرشیو صوتی , کتاب صوتی , ,
برچسب‌ها: شعر , شعر غزل , کتاب صوتی , دکلمه صوتی , اگر باران ببارد , کتاب , دانلود ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .