پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

K-Lite_Mega_Codec_Pack_v6.5.0_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است.
 از همین رو امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد.
در این نرم افزار که به کدک پخش فایلهای صوتی و تصویری معروف است، تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Startup_Defender_v2.2.0.0_[www.MihanDownload.com].jpgهرچه تعداد برنامه هایی که در استارت آپ اجرا می شوند کمتر باشد سرعت اجرای ویندوز افزایش بیشتر خواهد بود. امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که باعث بهینه سازی استارت آپ می گردد. نرم افزار Startup Defende با بهینه سازی بسیار دقیق استارت آپ باعث افزایش چشمگیر سرعت کامپیوتر در هنگام لود ویندوز می شود. این نرم افزار محصول شرکت Zards Software بوده که شما با استفاده از آن می توانید بر روی برنامه هایی که در استارت آپ اجرا می شوند مدیریت کنید و با حذف و یا غیر فعال نمودن برنامه های غیر ضروری و نیز بهینه سازی درست موجب افزایش سرعت این بخش از ویندوز سیستم خود شوید. همچنین قابلیت جستجو در گوگل برای برسی مشخصات نرم افزارهای مشکوک موجود در استارت آپ از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود.
 
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

MultiSet_Pro_v7.8.2_[www.MihanDownload.com].jpgبا نصب ویندوز چند نرم افزار به صورت پیشفرض همراه با آن نصب می شوند و شما برای دسترسی به نرم افزارهای بیشتر و کاربردی می بایست خود به صورت مجزا اقدام به نصب برنامه های دلخواه خود نمایید که بسیار زمان بر است.
 
 امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت اتوماتیک اقدام به نصب ویندوز همراه با نرم افزار های دلخواه شما می نماید.
 
نرم افزار MultiSet یکی از نرم افزارهای پرکاربرد برای صرفه جویی در وقت و زمان می باشد. این نرم افزار قادر است تا به صورت کاملآ خودکار اقدام به نصب ویندوز نماید و پس از آن نرم افزارهایی را که شما به آنها احتیاج دارید را به صورت اتوماتیک نصب کند. این برنامه محصول شرکت Almeza بوده که شما میتوانید با کمک آن یک ویندوز بسازید که پس از نصب خود به صورت خودکار نرم افزارهای مورد نیاز شما را نصب می کند.
 
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

SpeedConnect_Internet_Accelerator_v8.0_Portable_[www.MihanDownload.com]-1.jpgدر دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت.
 
 امروز در این سایت نرم افزاری رابرایتان آماده کرده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما خواهد شد. نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود.
 
در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بدست آورید.
 
این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید.
 
 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار اینترنت , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Ashampoo_Movie_Menu_v1.0.0.37_Build_0071_www.mihandownload.com.jpg 

شرکت های نرم افزاری و کمپانی های عرضه کننده محصولات فرهنگی برای سهولت دسترسی کاربران به محتویات دیسک های فشرده و همچنین زیبایی کار خود معمولا برای محصولات خود اقدام به طراحی منو می نمایند و آن را مطابق با نیاز خود طراحی کرده و امکانات مورد نیاز را به آن می افزایند. به طور حتم نیز چنین کاری تأثیر بسزایی در سهولت استفاده و زیبایی کار دارد و موجب جلب نظر کاربر خواهد شد.
اما در سطح پایین تر نیز می توان این امر را متصور شد. اگر قصد دارید فایل ویدیویی را بر روی CD یا DVD به دوست خود بدهید ، شایسته است تا با صرف زمانی کوتاه یک منوی دلخواه برای آن طراحی کنید و با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز علاوه بر سهولت در استفاده ، ذوق و سلیقه خود را نیز از این طریق نشان دهید.
نرم افزار Ashampoo Movie Menu نرم افزاری است که برای انجام این امور به ساده ترین شکل ممکن ساخته شده است. این نرم افزار که از سوی شرکت معتبر Ashampoo ارائه شده ، با فراهم آوردن محیطی بسیار ساده و کاربرپسند به شما امکان طراحی منو را خواهد داد. شما برای انجام این کار نیاز به هیچگونه دانش قبلی و آموزش نخواهید داشت و می توانید در محیطی جذاب اقدام به ساخت منو نمایید.
این نرم افزار از انواع دیسک ها و فرمت ها با کیفیت های مختلف پشتیبانی می کند و از این نظر نیز نقصی در نرم افزار مشاهده نمی شود. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
 
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 

نرم افزار Alligator Flash Designer ابزاریست برای پایه وکتور که قادر است تا انیمیشن های کاملا اینتراکتیو تولید کند ؛ نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات متعدد که هریک می توانند هر کاربری را ترغیب کنند تا برای استفاده از این نرم افزار دست بجنباند.

بیش از 130 افکت کنار هم قرار داده شده اند تا با استفاده از تصاویر ، اشکال ، متون و بقیه Object ها بتوان به آسانی و بدون دانستن هیچ گونه زبان برنامه نویسی خاصی یک فلش زیبا را طراحی کرد. این ابزار طوری طراحی شده که با توجه به حجم کم قادر است تا کارهای بزرگی را در خروجی تحویل دهد اما تنها موردی که در استفاده از این ابزار لازم است کمی حوصله و البته سلیقه است که به هنر کاربر بستگی دارد.

سازگاری کامل با SWF که معروفترین خروجی در میان ابزارهای فلش به شمار می رود یکی از مهم ترین مواردی است که در این ابزار تعریف شده است. این ابزار همچنین برای طراحان وب که علاقه خاصی به فلش دارند می تواند بسیار مفید باشد چرا که می توان فلش های کاملا اینتراکتیو تولید کرد و طوری عمل بهینه سازی را انجام داد که سرعت لود بسیار بالایی در هنگام بارگزاری در اینترنت را داشته باشد. Alligator Flash Designer برای طراحی انواع بنرهای تبلیغاتی ، فایل های فلش چند دقیقه ای ، استفاده در وب سایت ها و موارد بسیار دیگر می توان جز بهترین انتخاب ها باشد. استفاده از این ابزار هزینه ای ندارد و فقط با دانلود 6 مگابایت هر کاربری می تواند طراح فلش باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alligator Flash Designer v8.0.18 :
- ساخت اسلایدشو ، منو برای وب سایت ها ، انیمیشن های کوتاه و بلند و ...
- وجود بیش از 130 مدل افکت برای زیباترین کردن خروجی
- امکان استفاده از انواع Object ها در نرم افزار
- قابلیت قرار دادن ویدئو در فلش ها
- سازگاری کامل با SWF
- قابلیت طراحی سایت های کاملا فلش
- عدم نیاز به کدنویسی در طراحی ها
- امکان استفاده از Action Script برای طراحی های حرفه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/25%20Abstract%20Smoke%20Brushes_www.mihandownload.com.jpg 

در اینجا مجموعه ای از براش های زیبای فتوشاپ را در اختیار شما قرار می دهیم. این مجموعه شامل براش های فوق العاده میباشد که می توانید از آن ها در طراحی کارت پستال و سایر امور گرافیکی خود مورد استفاده قرار دهید. این براش ها از کیفیت و زیبایی بالایی برخوردارند.
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...  


|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , فتوشاپ , گرافیک , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/Free%20Vector%20Music%20Clipart_www.mihandownload.com.jpg 

اگر از نرم افزارهای گرافیکی استفاده می کنید حتما با نرم افزارهای معروفی همچون فتوشاپ آشنا هستید. این نرم افزار عظیم و قدرتمند، امکانات زیادی را به کاربران خود می دهد. یکی از این امکانات که به کاربر برای طراحی و خلق اثر هنری کمک می کند، وکتورها هستند. در این قسمت مجموعه ای از وکتورهایی جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. این وکتورها چند رنگ بوده و می توانید آن ها را تا هر اندازه ای که می خواهید بزرگ کنید، بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد. در واقع این از ویژگی های وکتورهاست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , فتوشاپ , گرافیک , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Study_English_IELTS_Preparation-3.jpg 

کاملترین دوره آموزشی IELTS جهت دریافت معتبرترین مدرک زبان انگلیسی
 
 
برای اینکه بتوان با زبان یک کشور آشنا شود واقدام به یادگیری آن نمود روش های مختلفی وجود دارد. در این میان فیلم های کمک آموزشی و نرم افزارهای مالتی مدیا آموزش زبان بیشتر مورد توجه عموم است.

حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

آیلتس یک آزمون بریتانیایی بوده که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌گردد. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل و یا کار کنند. همچنین کسانی که قصد دارند در دانشگاه ها و کالج های کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی مانند بریتانیا ، نیوزلند ، استرالیا و حتی کانادا ادامه ی تحصیل دهند و یا به آنجا مهاجرت کنند، داشتن مدرک IELTS برای آنها ضروری است.

امروز در این سایت مجموعه ای پرطرفدار را برایتان آماده کرده ایم که در جهان به عنوان یکی از روش های مهم فراگیری زبان انگلیسی به شمار میرود. Study English - IELTS Preparation مجموعه ای است که کاربران را جهت دریافت معتبرترین مدرک زبان انگلیسی آماده میسازد. این مجموعه شامل فیلم های کمک آموزشی است که به صورت گام به گام در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند و نیز شما را برای قبولی در آزمون IELTS آماده میسازد.

این مجموعه شامل سه بخش به ترتیب Series 1 , 2 and 3 می باشد که در هر بخش فیلم های آموزشی در موضوعات مختلف قرار گرفته و در هر فلیم برجسته ترین استادان زبان انگلیسی در جهان به شما در امر یادگیری کمک می کنند و شما در هر فیلم با نحوه ی بر گذاری آزمون و نحوه ی پرسش و پاسخ آشنا می شوید. اولین بار که این مجموعه منتشر شد دارای کیفیت بسیار پایینی بود و فیلم های آن با فرمت WMV بودند که در این مجموعه کیفیت تصویر در بالاترین حد خود قرار دارد و فرمت فایل های ویدیویی MP4 می باشد.

علاوه بر فیلم های آموزشی مجموعه ای از فایل های صوتی با فرمت MP3 همراه با کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF نیز در این مجموعه قرار دارند.
 

جهت دانلود و مشاهده مشخصات هر بخش به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/Landscapes%20Windberg%20Dalhart_www.mihandownload.com.jpg 

در این مجموعه تصاویری فوق العاده با موضوعات مختلف در اختیار شما قرار گرفته است. این مجموعه شامل 57 تصویر با فرمت JPG می باشد. سایز تصویر این تصاویر نیز 517x800~800x1236 پیکسل بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با این تصاویر حیرت انگیز روح تازه ای به دسکتاپ خود داده و از محیط زیبای دسکتاپ خود لذت ببرید.
 
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو عکس , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/58%20Beautiful%20Nature%20Wallpaper_www.mihandownload.com.jpg 

در این مجموعه تصاویری فوق العاده با موضوعات طبیعت در اختیار شما قرار گرفته است. این مجموعه شامل 58 تصویر با فرمت JPG می باشد. سایز تصویر این تصاویر نیز 1920x1080 پیکسل بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با این تصاویر حیرت انگیز روح تازه ای به دسکتاپ خود داده و از محیط زیبای دسکتاپ خود لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو عکس , ,
تاریخ : 27 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 

 

 

عناوینضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 303:
- شركت مخابرات ايران چگونه بازار را تنظيم مي‌كند، طرح خودم يا رگولاتوري؟
- همراه اول و ايرانسل آماده عرضه خدمات 3G هستند
- واگذاري80 هزار پورت در استان
- ارائه اينترنت ملي 10مگابيتي
- ابهام در انتقال ميزباني‌ سايت‌ها به چين
- سرانجام فايرفاکس موبايل آمد
- لاجيتک نخستين دستگاه تلويزيون گوگل را توليد کرد، گوگل تلويزيون يا گوگل نت‌تاپ؟
- ارتقاي ابزار توسعه وب مايکروسافت
- آيپد محبوب‌ترين دستگاه جهان
- بررسي تاثير شبکه‌هاي اجتماعي بر روحيات و حالات رفتاري، با غريبه‌ها صحبت نکنيد!
- هشدارهاي آب‌و‌هوايي روي دسکتاپ شما، ايستگاه هواشناسي را به منزل ببريد!
- آشنايي با سيستم‌عامل‌هاي مشهور تلفن همراه، سيستم عامل موبايل: گذشته، حال، آينده
- گوشي مقاوم ديگري از سونيم
- نگارش جديد فايرفاکس براي اندرويد و مائمو
- آشنايي با سيستم‌هاي حل مشکل بليتي، رفتار با مشتري از نوع منبع‌باز
- سکوبازي جديد نامکو تحسين منتقدان را برانگيخت، وقتي پساآخرالزمان زيبا مي‌شود
- عرضه دنباله بازي قديمي و پرطرفدار Castlevania يک پازل بهم ريخته موفق
- بازي موبايل، فانتزي در حد و اندازه‌هاي جيبي
- شركت فناوري اطلاعات به سازمان تبديل شد
- مروري بر پديده اينترنت و شکل‌گيري پروتکل‌هاي گوناگون آن، اينترنت به ‌روايت تاريخ
- معرفي نرم‌افزارهاي گرافيكي (2) جلوه نام و نشان با Xara3D
- راهنماي انتخاب و خريد كارت‌هاي گرافيك سطح متوسط، بگذار بازي‌ها بتازند
- استفاده از وب‌كم به‌جاي دوربين مدار بسته، با وب‌كم نظارت كنيد
- اين فايل براي کدام برنامه‌ است؟
- پس زمينه‌هاي اينترنتي
- فناوري ديجيتال
- و...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .