پورتال تخصصی برترین های آی تی


|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

APCS5.12.0.2R_[www.MihanDownload.com].jpg
فتوشاپ قدرتمندترین و محبوب ترین پردازشگر گرافیکی است که توسط کمپانی ادوبی تولید و پشتیبانی می شود. این نرم افزار یکی از موفق ترین پروژه های ادوبی از ابتدا تاکنون بوده و از سوی کاربران سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش با استقبال وسیعی مواجه شده است. فتوشاپ سال‌هاست كه پرفروش‌ترين نرم‌افزار ويرايشگر تصاوير در سراسر دنيا محسوب مي‌شود و آن‌چنان معروف و محبوب شده كه به استانداردي براي برنامه‌هاي ويرايشگر عكس تبديل شده است. و البته دلیل این مسئله ، امکانات جامع و کاملی است که در این نرم افزار گنجانده شده و در نسخه های جدید تکامل می یابد. کاربران با سلایق و سطح دانش مختلف می توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. پس از ارائه نسخه 7 از سری فتوشاپ ، نسخه های جدید فتوشاپ با پسوند CSعرضه می شوند که این حروف سرنام عبارت Creative Suite بوده و به معنای برنامهٔ خلاق هستند. امروزه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و امکانات وسیع آن ، عکس های فوق العاده زیبایی طراحی می شود و طراحان و هنرمندان به واقع این موضوع را مدیون امکانات بی حد و مرزی هستند که فتوشاپ در اختیار آنها قرار داده تا در نهایت آنها با استفاده از خلاقیت خود و میزان مهارت در طراحی عکس های مختلف ، یک تصویر زیبا را خلق نمایند. همچنین نقش فتوشاپ با ورود دوربينهاي ديجيتال در عرصه كامپيوتر پررنگ و پرنگ تر گرديد و استفاده از آن را توسط عكاسان غير قابل اجتناب نموده است. امروز برای شما آخرین نسخه از این نرم افزار را که به تازگی عرضه شده ، آماده کرده ایم که نسخه ای تکامل یافته از CS5 محصوب می شود و بسیاری از ابزارها در آن بروز رسانی شده و تکامل یافته اند. نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
برچسب‌ها: فتوشاپ , فتوشاپ 2011 , فتوشاپ سی اس 5 , نرم افزار , نرم افزار فتوشاپ , نرم افزار ویرایش تصویر , نرم افزار جديد , دانلود , دانلود Photoshop , دانلود Photoshop CS5 , دانلود فتوشاپ , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2011 , دانلود نرم افزار Photoshop , دانلود نرم افزار فتوشاپ , دانلود نرم افزار فتوشاپ از لینک مستقیم , دانلود نرم افزار ویرایش تصویر , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه ی کم حجم شده نرم افزار فتوشاپ , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود جددیترین نسخه ی نرم افزار فتوشاپ , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

استودیو زیبایی و آرایشگاه حرفه ای با AMS Beauty Studio



نرم افزار قدرتمند AMS Beauty Studio كه در زمينه بهبود كيفيت تصاوير، همچنين داراي ابزاري جهت ارائه پيشرفته ترين استودیو زیبایی مي باشد. شما مي توانيد با استفاده از اين نرم افزار يك آرايشگاه حرفه اي با تمامي امكانات را داشته باشيد. با ابزارهاي مختلف در اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد لك ها و چروك هاي پوست را به راحتي از ميان برده و به عكسهاي خود جذابيت دو چندان دهيد. در اين نرم افزار ابزارهاي گوناگوني وجود دارد كه برخي از اين ابزار عبارتند از: ماتیک لب، مداد چشم، سایه چشم، ابزار حذف لک و چین و چروک و ابزاری برای تغییر شکل و اندازه اجزای صورت می باشد. اين نرم افزار علاوه بر محيط جذاب و كاربر پسند با استفاده از چند كليك ساده و در عرض چند دقيقه ميتوانيد تصاوير خود را با ابزارهاي پيشرفته آن جادويي كنيد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Beauty Studio v1.75:
- اعمال ماتیک لب، رژ، سایه چشم، پودر صورت و انواع ابزار آرايشي
- اعمال خط چشم و امکان تغییر رنگ چشم
- امکان کاهش یا حذف چین و چروک صورت و ترمیم لکه ها و ضایعات پوستی
- زیباتر کردن چهره افراد و درخشان جلوه دادن تصاوير
- امکان روشن کردن و جذاب سازی پوست صورت
- امکان تنظیم درخشندگی، کنتراست و رنگ صورت
- بهبود کیفیت عکس و از بین بردن نویز ها
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
برچسب‌ها: استودیو , زیبایی , و , آرایشگاه , حرفه ای , با , AMS Beauty Studio v1 , 75 , دانلود , نرم افزار , عکس , ویرایش , تصویر , تصاویر , کیفیت , ابزار ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام " قلب آسیا " اثری شنیدنی از هنر موسیقی الکترونیک آسیای مرکزی


Watergate - Heart Of Asia - GD Specefic Released 2011

.::همراه با لینک مستقیم دانلود ::.
 


دروازه آبی ، نام گروه آهنگسازی 3 نفری از 3 ملیت متفاوت قاره آسیا است! اعضای این گروه David Haid یا همان دیوید هید ، Orhan Terzi یا همان اورهان ترزی ، Tommaso De Donatis یا همان توماسو دی دوناتیس میباشند. (هر 3 آهنگساز آموزش های حرفه ای خود را توسط DJ Quicksilver در سال 1995 آغاز کرده اند)

این گروه اولین اثر آهنگسازی خود را در سبک الکترونیک در سال 1998 با آلبومی با نام Mull Of Kintyre به جهان موسیقی عرضه کرد. اما آهنگسازی این گروه فقط تا سال 2002 به طول انجامید و با از هم گسستگی افراد ساخت و آهنگسازی نیز در این گروه جوان ناکام ماند!

در سال 1999 این گروه موسیقی را آهنگسازی کرد که تا به حال بعد از گذشت نزدیک به چندین سال هنوز طراوت و شادابی پخش آن را از شبکه های مختلف رادیویی وتلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به کرار میتوانید بشونید.

این موسیقی که به " قلب آسیا " یا همان Heart Of Asia مشهور است ، در سال 1999 در سبک Electronic ساخته ، تهیه و تنظیم گردیده است. اما بعد از گذشت چند سال این گروه باز هم گرد هم آمدند و این موسیقی بسیار زیبا را به عنوان اثری یادگاری انتخاب و در 15 فوریه سال 2011 دوباره سازی (رمیکس) کرده اند که شنیدن آن خالی از لطف نیست!

پیشنهاد می شود این موسیقی زیبا را دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , ,
برچسب‌ها: این , موسیقی , سال , گروه , آهنگسازی , های , فارسی , است , همان , برای , نام , فایل , سبک , دریافت , دانلود , ایران , زیبا , پخش , HEART , اولین ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

موسیقی بدون کلام و بسیار آرامش بخش " بوسه ای از گل سرخ " اثری زیبا و شنیدنی از تم موسیقی فیلم بتمن


Seal - Kiss From A Rose(Piano Version) Batman Forever Music Theme

.:: همراه با لینک مستقیم دانلود ::.
 


بتمن برای همیشه یا همان به انگلیسی batman forever ، این فیلم سومین فیلم از سری فیلم‌های بتمن است و در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی جوئل شوماخر ساخته شد. در این فیلم وال کیلمر در نقش بروس وین (بتمن) بازی کرد. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون نیکول کیدمن و جیم کری همچنین تامی لی جونز ایفای نقش کردند و کارگردانی این فیلم را جوئل شوماخر برعهده داشت.

موسیقی متن این فیلم ساخته Elliot Goldenthal یا همان الیون گولدنتال میباشد که تلفیقی از موسیقی های الکترونیک ، کلاسیک و درام است. اما این چه چیز است که موسیقی این فیلم را اثری جهانی کرد..؟!

در حالی که جوئل شوماخر مشغول کارگردانی این فیلم بود Elliot Goldenthal نیز به همراهی Danny Elfman و استودیو قدرتمندش مشغول خلق اثری بودند که به موسیقی " بوسه ای از گل سرخ " مشهور شد و نهایتا" موفق به کسب جایزه MTV Movie Awards و بهترین موسیقی فیلم در جشنواره های سال خود شد!

اما این آخر کار نبود...! 


Seal Henry Olusegun Olumide Samuel یا همان " سیل هنری اولیسیژن اولیمیده ساموئل " متولد 19 فوریه 1963 از کشور انگلستان است! در سال 1994 با همکاری Danny Elfman اثر زیبا و شنیدنی Kiss From A Rose یا همان " بوسه ای از گل سرخ " را توسط ساز پیانو خلق کرد که تا به حال جز زیباترین موسیقی های ساخته شده در فیلمها میباشد!

پیشنهاد می شود این موسیقی زیبا را از دست ندهید ، دانلود کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی فیلم همراه ما باشید...


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو صوتی , موسیقی بدون کلام , موسیقی فیلم , ,
برچسب‌ها: این , فیلم , موسیقی , های , برای , است , دانلود , همان , فارسی , سال , سرخ , جوئل , بوسه , فایل , ساخته , شوماخر , کارگردانی , شده , زیبا , همچنین ,
تاریخ : یک شنبه 29 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

Photoshop Top Secret پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن آشنا می کند !
برای اولین بار در این سایت یک قسمت جالب ار این مجموعه که در این آموزش با قدرت فتوشاپ، فرد را ناپدید شده و فقط لباس هایش باقی می ماند البته این کار به صورت کاملاً حرفه ای پیاده سازی شده و این آموزش حاوی نکات قابل توجهی می باشد که برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده ام ...

 


|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
موضوعات مرتبط: آموزش , فتوشاپ , ,
برچسب‌ها: photoshop top secret , آموزش حرفه ای فتوشاپ , آموزش فتوشاپ , اموزش فتوشاپ , راز , راز فتوشاپ , راز های حرفه ای فتوشاپ , راز های فتوشاپ , فتوشاپ , مرد نامرئی , مخفی , مرد , لباس , پکیج , مرحله , گرافیک ,
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

پنجشنبه ، 28 بهمن 1389 ، 12:01

 

ارانه نقدي مرحله دوم همه‌ي ايرانيان به طور همزمان امروز پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واريز شد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از  مهر، مبلغ يارانه نقدي در مرحله دوم مشابه مرحله اول يعني 89 هزار تومان به ازاي هر نفر است که براساس برنامه دولت، قرار است اين مبلغ در آينده حداقل دو برابر شود.



براساس اعلام مسئولان دولتي، يارانه نقدي واريزي در مرحله دوم از بامداد يکشنبه اول اسفند ماه قابل برداشت خواهد بود. يارانه نقدي واريز شده مربوط به اسفند امسال و فروردين سال آينده است.

براساس قانون هدفمندکردن يارانه‌ها، 50 درصد از درآمد حاصل از اصلاح قيمت حاملهاي انرژي به مردم ، 30 درصد به توليدکنندگان و 20 درصد به دولت به منظور جبران آثار آن بر اعتبارات هزينه اي و تملک دارايي‌هاي سرمايه اي اختصاص مي‌يابد.

محمدرضا فرزين سخنگوي کارگروه تحول اقتصادي دولت گفته است که در فاز اول هدفمندي يارانه ها 60 ميليون و 500 هزار نفر يارانه نقدي دريافت کردند.

به نقل از :  http://banki.ir

موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
برچسب‌ها: یارانه , اسفند , ماه , نقدی , واریز , خانوار , دولت , مرحله دوم , ایرانی , ایران , اول اسفند , هدفمند کردن , قانون ,
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

XPRepairPro.4.0.6_[www.MihanDownload.com].jpg
ویندوز XP به عنوان یکی از موفق ترین محصولات کمپانی مایکروسافت ، با وجود اینکه از تاریخ عرضه آن مدت زیادی می گذرد و نسخه های جدیدتری نیز پس از آن تولید شده اما همچنان از طرفداران بسیاری برخوردار است که آن را به نسخه های جدیدتر سری ویندوز ترجیح می دهند. اما اگر از کاربران ویندوز XP باشید حتمأ مشاهده کرده اید که پس از مدتی ، ویندوز کندتر از قبل شده و گاهی ارورهایی در آن مشاهده می شود.XP Repair Pro نرم افزاری است که به طور تخصصی برای ویندوز XP طراحی شده و شما را از تعویض ویندوز بی نیاز می کند. تنها با چند کلیک ساده نرم افزار شروع به کار می کند ، ویندوز شما را بهینه سازی کرده و ارورهای آن را برطرف می کند. بدین ترتیب سرعت ویندوز به طور چشم گیری افزایش می یابد و عملکرد بهتری خواهد داشت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , افزایش سرعت ویندوز , بهینه سازی ویندوز , بهینه سازی ویندوز XP , حذف ارورهای ویندوز , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2011 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود XP Repair Pro , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود کتاب رمان تقدیر این بود که
عنوان : کتاب تقدیر این بود که
نویسنده : نیلوفر لاری 
نوع : رمان ایرانی و عاشقانه
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۴۷۰
حجم : ۳٫۷۶ مگابایت

درباره کتاب :
مینا ومهیا دو دوست جدانشدنی در عروسی همکلاسیشان با مسعود که تیپ و وضعیت مالی خوبی دارداشنا میشوند مهیا عاشق مسعود میشود ولی مسعود عاشق مینا!ووقتی جواب رد مینا را میشنود تصمیم میگیرد برای نزدکی بیشتر به مینا با مهیا ازدواج کند و مینا با هوشنگ عقد میکند ولی اندکی بعد از عقد هوشنگ مینا را طلاق میدهد چرا که مسعود با دادن پول از او چنین خواسته ، تا این که مینا با کیان آشنا میشود که رئیس کارخانه ای است که مسعود در ان کار میکند وبسیار زیباتر وپولدارتر از مسعود است و با او ازدواج میکند ولی اگر مسعود که همچنان عاشق میناست بگذارد!…
 


|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب تقدیر این بود که , رمان ایرانی و عاشقانه , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , دانلود کتاب الکترونیکی ,
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود کتاب رمان ایرانی و عاشقانه آن تابستان
عنوان : کتاب آن تابستان
نویسنده : ماندانا معینی 
نوع : رمان ایرانی و عاشقانه
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : ۳۷۶
حجم : ۲٫۷۳ مگابایت

درباره کتاب :
تك و تنها تو سالن نشسته بودم. نشسته بوده و منتظر! اما چه سالنی بود! چه خونه و زندگی ای! درست مثل این خونه ‏ها كه تو فیلم آ نشون میدن! یه خونه ی ویلایی دوبلكس! حیاط حدود دو سه هزار متر! همه جاش درخت و گل و باغچه ‏و چمن!‏
خونه شون كه دیگه هیچی! فكر كنم فقط دویست متر سالنش بود! سه دست مبل توش چیده بودن! چه فرش هایی! چه ‏تابلوهایی! از كنار سالن یه سری پله ی شیشه ای رفته بود بالا كه یه سالن كوچیك از بالا بود و مشرف به سالن پائین. ‏چند تا اتاقم اون طرفش بود. كنار پله هام یه آسانسور كوچیك بود! یه آسانسور كوچیك و خیلی قشنگ با در نرده ای ‏برای دو طبقه خونه! خیلی جالب بود! خونه ما طبقه چهارم یه ساختمون بود بدون آسانسور! اون وقت اینجا یه آسانسور ‏گذاشته بودن كه براشون یه طبقه بالا رفتن سخت نباشه! ‏
اون طرف سالن یه آشپزخونه بزرگ بود كه از اینجا دید نداشت. یه آشپزخونه بزرگ كه با یه سكو از سالن جدا می شد و ‏در واقع ‏‎‘open’‎‏ بود. اما بالای سكو پنجره پنجره بود و از سالن به وسیله شیشه جدا شده بود و یه نوع پیچك م روش ‏كشیده بودن كه واقعاً قشنگش كرده بود. دور تا دور سالن م گلدون های خیلی قشنگ بود كه چند نوع گیاه آپارتمانی ‏توش كاشته بودن و منظره سالن رو خیلی رویایی می كرد! یه پاسیوام یه گوشه دیگه ش بود كه از سنگ درستش كرده ‏بودن و آروم آروم از بالاش آب می ریخت پائین! مثل یه چشمه واقعی! خلاصه همه چیز واقعاً قشنگ بود طوری كه آدم ‏دلش می خواست كه بشینه و نگاه شون بكنه و لذت ببره!‏
حواسم به طرف دیگه سالن بود كه صدای پا شنیدم. یه مردی حدود پنجاه و خرده ساله ، داشت می اومد طرفم. خیلی ‏خوش تیپ با كت و شلوار و كراوات. از جام بلند شدم و سلام كردم. با لبنخد جوابم رو داد و گفت :‏
‏-‏ شما مریم خانم هستید ، درسته؟
‏-‏ بله ، از طرف شركت ...‏
‏-‏ می دونم ، می دونم. دایی تون همه چیز رو گفتن. تشریف بیارید تا با خانم آشناتون كنم. حتماً دایی تون در ‏مورد وظایفی كه اینجا به عهده تون هست باهاتون صحبت كردن!‏
‏-‏ كم و بیش! البته من برای اولین باره كه ...‏
‏-‏ نگران نباشین! كار آنچنانی ای نیست. ظرف یكی دو روز كاملاً مسلط می شین. بفرمائین!‏
‏-‏ شما بفرمائین ، من دنبال تون می آیم.‏
‏-‏ تعارف نكنین.‏..

 


|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب آن تابستان , ماندانا معینی , رمان ایرانی و عاشقانه , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , دانلود کتاب الکترونیکی ,
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

معنای خوشبختی برای آدم های مختلف متفاوت است و برای رسیدن به خوشبختی به تعداد تمام آدم های  روی کره زمین راه حل وجود دارد اما رسانه ها و نویسندگان کتابهای پرفروش می خواهند به ما القا کنند که برای تمام افراد بشر میتوان یک نسخه پیچید.

همه ما موجودات منحصر به فردی هستیم این یکی از دلایلی است که باعث می شود به تعداد آدم های زمین راه برای شادی و خوشبختی وجود داشته باشد.

اما یک وجه مشترک برای تمام ما انسانها اینست که تمام عمر به دنبالش هستیم .هر روز و هر شب برای داشتنش تلاش می کنیم و اوقات شیرینمان را برای خوشبختی که در آینده قرار است بدست بیاوریم هدر می دهیم بدون اینکه خوشبتختی را بیابیم.

به این ضرب المثل دقت کنید :خدا جامه ميدهد كو اندام ؟ نان ميدهد كو دندان ؟

به نظر من این ضرب المثل نمونه بارز تلاش های بی ثمر بشر برای گوهری است که هر روز و همیشه در دستان ما قرار دارد

پس خوشبخت ترین موجود جهان همین الان باور کن که جهان در دست توست و مختاری که به هر روشی دوست می داری با آن زندگی کنی.

برای درک بهتر تفاوت نگرش افراد بشر به خوشبختی جملات چند تن از افراد برجسته را در خصوص خوشبختی می آورم به امید این که شما هم راه منحصر به فرد خودت را بیابید.

 

جملات زیبا در خصوص خوشبختی ...

 
 


|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , متفرقه , روانشناسی , ,
برچسب‌ها: چگونه , خوشبخت ترین , موجود , زمین , باشم , جملات , زیبا , در , خصوص , خوشبختی , حکیمانه , بزرگان ,
تاریخ : پنج شنبه 28 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Internet_Download_Manager_v6.05.2_www.MihanDownload.com.jpgنسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در این سایت جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...


|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , مدیریت دانلود , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار مدیریت دانلود , نرم افزار مدیریت دانلود فایل , نرم افزار اینترنت دانلود منیجر , نرم افزار جديد , نرم افزار دانلود فایل , نرم افزار دانلود فایل تصویری , نرم افزار دانلود منیجر , دانلود , دانلود منیجر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Internet Download Manager , دانلود نرم افزار مدیریت دانلود , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

مجموعه ای بی نظیر شامل تم/والپیپر/تصاویر وکتور/آیکون/فونت به مناسبت روز عشق (والنتاین / سپندارمذگان)

به نام خدای عشق آفرین، به نام عاشقِ عشق آفرین

قرن ها قبل کشیش والنتینوس عشاق را به هم می رساند و با مرگش روز والنتاین را به نامش مزین کردند. مطالبی که در ادامه می آیند در واقع تنها و تنها به بهانه والنتاین آورده شده اند، چرا که من ایرانی هستم و ترجیح می دهم روز پنجم اسفندماه (نه بیست و نهم بهمن) “سپندارمذگان” را پاس بدارم، فرهنگ های مختلف برای گرامیداشت عشق روزهایی را به نامهایی متفاوت نام گذاری کرده اند، چینیان “شب هفت ها”، ژاپنی ها “تاناباتا” و یا کره ای ها “روز پیرو”. اینجا نامها مهم نیستند، تنها کافیست عشق را به رسمیت بشناسیم و عشق بورزیم.

مطالب ذیل مجموعه ای متنوع هستند که از سایت های HowToGeek, MakeUseOf و Garcya گردآوری شده اند.

برای سنگین نشدن بیش از حد صفحه تا جای ممکن از تصاویر کوچک شده استفاده می کنم، برای استفاده از تصاویر در اندازه واقعی در دو مرحله بر روی آن ها کلیک کنید...

 


|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: دانلود , معرفی سایت , گرافیک , ,
برچسب‌ها: آيكون هاي والنتاين , تصاوير وكتور والنتاين , تم هاي والنتاين , سپندارمذگان , فونت هاي والنتاين , كارت تبريك والنتاين , والنتاين , والپيپرهاي والنتاين ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .