پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 14 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

pc-suite-7.1.jpg 

اگر شما یک تلفن همراه نوکیا در دست دارید پس نصب آخرین نسخه بسته نرم افزاری نوکیا بر روی رایانه خانگی و لپ تاپ تان واجب است.

نوکیا پی سی سوئیت یک بسته از برنامه های کاربردی مبتنی بر ویندوز برای استفاده با گوشی های نوکیا است.
 

این بسته  که آخرین نسخه  هم می باشد به شما اجازه ویرایش،هماهنگ سازی،پشتیبان گیری و ارتباط با  کامپیوتر از طریق کابل و بی سیم را فراهم می سازد.

برای مشاهده ویژگی های این بسته و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , نرم افزار نوکیا , ,
برچسب‌ها: computer , coonnect , nokia , nokia softwares , pc suite , software for mobile , نرم افزار موبایل , پی سی سوئیت , برنامه نوکیا ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نسخه جدید بازی معروف موبایل Need For Speed Shift v1.05 

 

دانلود نسخه جدید بازی معروف موبایل Need For Speed Shift v1.05


کمپانی EA یکی از بزرگترین شرکت های ساخت بازی می باشد و یکی از شاهکارهای این شرکت نیز سری بازی های Need For Speed می باشد که ورژن های مختلفی از آن در کنسول های متفاوت تولید شده است . اینبار این سایت نسخه ی Shift این بازی را مخصوص موبایل برای شما کاربران گرامی قرار داده است . بازی که در آن شما می توانید رانندگی را به صورت سه بعدی و با گرافیکی بسیار بالا در موبایل خود تجربه کنید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی استفاده از 70 نوع ماشین هم چون Audi , Porsche , GT3 و . . . می باشد که می تواند شما را بسیار سرگرم خود کند . این بازی دارای فرمت sis می باشد و قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 5 و سیمبیان 3 می باشد که هم اکنون می توانید از این سایت دریافت کنید .


برای دریافت و مشاهده گوشی های قابل نصب به ادامه مطلب رجوع کنید . . .
 

 


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , بازی سیمبیان , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

3-Love-Theme_SonyEricsson_www.MihanDownload.Com.jpg مجموعه ی جدیدی از تم های سونی اریکسون را برای شما قرار داده ایم که با نصب این تم ها می توانید جلوه ی جدید و زیباتری به گوشی های خود ببخشید . این پک شما سه تم جدید و گرافیکی با طرح های عاشقانه می باشد که می توان این مجموعه را جدید ترین و گرافیکی ترین مجموعه از تم های عشقانه نام برد . رزولیشن این تم ها 240x320 می باشد و قابل اجرا بر روی گوشی های سونی اریکسون بوده که هم اکنون می توانید در ادامه مطلب دریافت کنید ...


|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , تم سونی اریکسون , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
Gangstar-3_Miami-Vindication-Java_www.MihanDownload.Com.jpg بعد از 1 سال انتظار شرکت Gameloft ورژن جدیدی از بازی معروف خود یعنی Gangstar را تولید کرده است . این بازی سومین نسخه از این سری بازی ها می باشد که به تازگی با عنوان Miami Vindication طراحی و تولید شده است عنوان این بازی به زبان فارسی یعنی محافطت از میامی پس مشخصا این بازی در شهر میامی اجرا می شود . فرمت این بازی جاوا می باشد و بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشد .

برای دریافت و خواندن دیگر اطلاعات به ادامه مطلب رجوع کنید ....


|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , بازی جاوا , ,
تاریخ : 4 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

EbooK_Magic_v.Aban_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه طرفداران کتاب های جاوا که در گوشی های موبایل قابل اجرا هستند بسیار زیاد شده است. از همین رو امروز در این سایت کتابی بسیار جالب و پر محتوا را برایتان آماده کرده ایم.
کتاب EbooK Magic یک کتاب شگفت انگیز بوده که هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر می شود. اگر نسخه های قبلی این کتاب را خوانده باشید حتمآ می دانید که شامل چه بخش هایی می باشد و اگر هم برای اولین بار است که با این کتاب مفید آشنا می شوید در زیر توضیحات کاملی در مورد بخش های مختلف این کتاب قرار گرفته است.
 
پزشکی:
- نمک عامل همه سرطان‌هاست.
- نوشیدن آب و لاغری.
- خواص درمانی لیمو ترش.
- و ...
 
پیامک ها:
- عاشقانه.
- فلسفی و عرفانی.
- طنز و سرکاری.
- انگلیسی همراه با ترجمه.
- مناسبتی.
 
دانستنی ها:
- آیا میدانید سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.
- آیا میدانید کالباس از گوشت تاج خروس است.
- و ...
 
داستان های کوتاه و پند آموز:
- شامل 10 داستان زیبا در آبان ماه.
 
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها:
- هر اقدامی اگر بزرگ باشد، ابتدا محال به نظر می‌رسد. (کارلایل)
- زندگی کتابی است پر ماجرا، هیچگاه آن را به خاطر یک ورقش دور نینداز. (گاندی)
- اختراع پول ، قاتل خوشبختی بشر شد. (سنگا)
- و ...

هچنین فرمت این کتاب JAR بوده که در اکثر گوشی های موبایل نظیر نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و ... قابل اجرا می باشد.

جهت دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

 


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 4 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 بازی جدید Guns, Wheels & Madheads 2 – فرمت جاوا

 بازی جدید Guns, Wheels & Madheads 2 : بازی بسیار جذاب و فوق العاده با کیفیت بالا برای گوشی های موبایل . این بازی محصول جدید Qplaze میباشد که به صورت جاوا و برای سایز ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل ساخته شده است .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 4 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 تست کنکور های ۸۱ تا ۸۶ عمومی برای موبایل

تست کنکور های ۸۱ تا ۸۶ عمومی همه ی رشته ها حتی هنر که به صورت نسخه دمو و با فرمت جاوا و قابل اجرا در موبایل توسط این سایت در اختیار شما کاربران قرار گرفته است. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 22 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

طول عمر باتری موبایل خود را افزایش دهید Smartphoneware Best BatterySaver 

 

طول عمر باتری موبایل خود را افزایش دهید Smartphoneware Best BatterySaver


با این برنامه میتوانید مصرف باتری گوشی خود را کنترل کنید و بوسیله ی برنامه های تعریف شده در این برنامه مصرف باتری خود را دستی یا اتوماتیک کنترل کنید و به وسیله این نرم افزار میتوانید عمر باتری را تا چند ماه و حتی چند سال افزایش دهید.
این نرم افزار برای گوشی های سیمبین سری 60 ویرایش پنجم و ویرایش سوم مناسب می باشد.اگر گوشی شما این فرمت را میخواند حتما این برنامه را دانلود کنید تا باتری شما سالم تر بماند.

  

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 21 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آیا شما از کند شدن و پایین آمدن سرعت گوشی خود بعد از مدتی استفاده ناراضی هستید ؟؟؟  آیا  برای شما هم این مشکل پیش آمده است که بعد از مدتی استفاده از گوشی  ، حجم مموری داخلی گوشی ( Phone memory ) خود به خود کم و کمتر می شود ؟؟؟

در صورتی که شما هم به این موضوع حساس هستید و حتی تمام نرم افزارهایتان را بر روی مموری کارت نصب می کنید اما باز هم شاهد آن هستید که به مرور زمان مخصوصا در صورتی که از اینترنت در گوشی خود استفاده می کنید حجم مموری داخلی رو به کاهش هست که با کم شدن از این مموری ،  گوشی حافظه کافی برای انجام عملیات های مختلف را از دست می دهد و مشکلاتی جدید مانند هنگ و قفل شدن بی مورد گوشی و پایین آمدن سرعت گوشی و بالا رفتن مصرف باتری و …. پیش می آید ؟؟؟

اگر دوست دارید در چند دقیقه روح تازه ای به گوشی خود ببخشید و آن را از شر فایل های اضافی و حجیم و به جا مانده از نرم افزارهای مختلف ( حتی در صورت پاک کردنشان ) که کاری جز پایین اوردن سرعت گوشی انجام نمی دهند نجات دهید پست امروز ما را دنبال کنید . اگر دقت کرده باشید در کامپیوتر هم به همین صورت است و ویندوز شما در روز اولی که آن را نصب می کنید فوق العاده سبک و سریع است اما به مرور زمان کند و کندتر می شود که این کندی با اعصاب ما جور در نمی آید و مجبور به تعویض ویندوز می شویم .اما واقعا دلیل این کندی سرعت چیست ؟؟؟

وقتی شما نرم افزارهای مختلف را بر روی کامپیوتر خود نصب می کنید این نرم افزارها حتی در صورتی که در درایور ویندوز نصب نشوند اما فایل هایی دارند که برای اجرای نرم افزار باید در درایور ویندوز نصب شوند . وقتی به مرور زمان تعداد این نرم افزارها زیاد می شود حجمی که فایل های این نرم افزارها  از درایو ویندوز اشغال می کنند هم افزایش پیدا می کند .

 خوب در این جور مواقع به فکر می افتید که تعدادی از نرم افزارهایتان را پاک کنید اما آیا می دانید حتی با پاک کردن تمام نرم افزارهایتان باز هم سرعت اصلی کامپیوترتان بر نخواهد گشت ؟؟؟ به دلیل اینکه تعداد زیادی از فایل های این نرم افزارها در درایو ویندوز و رجیستری ویندوز باقی می مانند و در کارکرد ویندوز و سیستم اختلا ایجاد می کنند . یا وقتی در کامپیوتر خود سایت هایی اینترنتی را مشاهده می کنید این سایت ها تعداد زیادی از فایل های خود را ( برای زودتر بالا آمدن سایت مورد نظر در دفعات بعدی ) در پوشه هایی مانند Cache و Temp و … کپی می کنند که این پوشه ها به مرور زمام حجیم و حجیم تر می شوند و مشکلات بعدی را ایجاد می کنند . پس شرکت های نرم افزاری نرم افزارهایی را تولید کردند که کارشان جستجو و یافت این فایل های اضافی بر روی درایو ویندوز و حذف آن هاست که بعد از استفاده از این نرم افزارها کاملا افزایش سرعت را حس می کنید .

و اما …. در گوشی هم دقیقا به همین صورت است . وقتی شما نرم افزاری را نصب می کنید حتی بعد از پاک شدن آن باز هم تعداد زیادی از فایل های مورد نظر بر روی مموری داخلی گوشی شما باقی خواهد ماند و یا وقتی سایتی را در گوشی خود مشاهده می کنید همان طور که در بالا در مورد کامپیوتر اشاره کردیم در گوشی هم به همین صورت است و فایل های سایت هایی که شما در گوشی خود مشاهده می کنید در پوشه های مختلف مانند Cache و… کپی می شوند و به مرور زمان باعث کاهش شدید سرعت گوشی می شوند .

 در این جور مواقع چه می کنید ؟؟؟ حتما چاره ای جز مستر ریست و فرمت مموری داخلی ندارید این طور نیست ؟؟ اما تعداد زیادی نرم افزار و اس ام اس بر روی گوشی خود دارید که دیگر نمی توانید و یا وقتش را ندارید که دوباره این نرم افزارها را نصب کنید . پس با کاهش سرعت گوشی خود می سوزید و می سازید . اما ما راه حل بهتری را برای شما سراغ داریم

با نرم افزار X-Clear v1.9 بدون از دست دادن ذره ای از اطلاعات خود و بدون احتیاج به مستر ریست گوشی می توانید از شر تمام این فایل ها راحت شوید ! ما این نرم افزار را بر روی یکی از گوشی های سیمبیان سایت موبایل ها دات کام نصب و تست کردیم . جالب است بدانید قبل از نصب این نرم افزار مموری داخلی گوشی فقط 17 مگابایت فضای خالی داشت . بعد از نصب این نرم افزار و استفاده از آن فضای خالی مموری داخلی به 25 مگابایت افزایش یافته بود !!  یعنی دقیقا این نرم افزار با حذف تعداد زیادی از فایل های اضافی 8 مگابایت به حجم مموری داخلی گوشی اضافه کرد که واقعا فوق العاده بود ! اما این تنها یک مورد از ویژگی های این نرم افزار بی نظیر بود !

از دیگر امکانات این نرم افزار فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 - حذف تمام فایل های Thumbnail  از روی مموری داخلی و مموری کارت گوشی ( این فایل ها به مرور زمان و با مشاهده عکس ها ساخته می شوند و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود )

 - حذف فایل های به جا مانده بعد از حذف نرم افزارهای مختلف

 - پاکسازی کامل و یا سفارشی ( به دلخواه شما ) گوشی از فایل های زاید و اضافی

 - حذف لیست بلوتوث ( حذف نام کسانی که قبلا برایشان بلوتوث فرستاده اید یا از  آن ها فایلی را از طریق بلوتوث دریافت کرده اید و حالا نامشان در لیست بلوتوث موجود است )

 - نمایش کامل اطلاعات گوشی مانند سرعت CPU – مقدار شارژ باقی مانده گوشی به صورت درصد ( مثلا %29 ) – میزان آنتن دهی گوشی به صورت درصد ( مثلا %100 ) نمایش رزولوشن گوشی ( مثلا 240×320 ) – مقدار حجم باقی مانده از درایوهای C و D و E  و Z  – نمایش شماره سریال گوشی – نمایش ورژن گوشی و ….

این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های S60V3 و S60V5 نصب و فایل استفاده است .

اما سه نکته مهم درباره نصب و استفاده از این نرم افزار :

1- نرم افزار برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد که در صورتی که همچنان با ساین و هک گوشی مشکل دارید می توانید به اینجا و اینجا مراجعه کنید

2- نرم افزار تحت زبان برنامه نویسی پایتون نوشته شده است که برای اجرای آن باید نرم افزار پایتون را بر روی گوشی خود داشته باشید که بهترین نسخه از پایتون را هم قبلا در سایت معرفی کرده ایم که می توانید آن را از اینجا دانلود کنید و در صورتی که با نرم افزار پایتون آشنا نیستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید می توانید توضیحات آن را در اینجا بخوانید .

3- نرم افزار فقط فایل های غیر ضروری و اضافی را پاک می کند پس با خیال راحت از این نرم افزار استفاده کنید .

برای خواندن ادامه پست و دانلود نرم افزار و همچنین آموزش استفاده از نرم افزار  به ادامه مطلب مراجعه نمایید ….

 


|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 21 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

قصد داریم یکی از بی نظیرترین نرم افزارهای تولیدی برای گوشی های سیمبیان را معرفی کنیم . نرم افزاری که هر بیننده ای با مشاهده امکانات جالب آن شگفت زده می شود . .  نام این نرم افزار فوق العاده Remote S60 می باشد .

 

از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد !

کنترل کامل گوشی شما توسط کامپیوتر

- امکان تایپ در تمام قسمت های گوشی مانند Message  و تمام نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی شما مانند نرم افزارهای چت  و ….. توسط کیبورد  کامپیوتر ( قابلیتی فوق العاده برای دوستانی که گوشی های تاچ اسکرین مانند 5800 دارند و از نبود کیبورد سخت افزاری بر روی این گوشی در مواردی مانند اس ام اس نوشتن و یا تایپ در نرم افزارهای چت رنج می برند )

 - عکسبرداری از صفحه گوشی با کیفیت فوق العاده بالا ( تا به امروز تمام اسکرین شات های نرم افزارهای معرفی شده در موبایل ها  اکثرا توسط این نرم افزار گرفته شده است )

فیلمبرداری از تمام منوها و محیط گوشی با کیفیت فوق العاده بالا

امکان اتصال گوشی به کامپیوتر توسط بلوتوث یا کابل

امکان فارسی نویسی در محیط اس ام اس برای گوشی هایی که قادر به نوشتن حروف فارسی نیستند یا از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند .  ( توسط کیبورد کامپیوتر و قرار دادن زبان نوشتن فارسی در کامپیوتر در محیط این نرم افزار اس ام اس های فارسی خود را تایپ کنید )

توجه داشته باشید که نرم افزار در هر دو نسخه s60v3 و S60v5 برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد . در صورتی که همچنان با ساین یا هک گوشی و مفاهیم آن مشکل دارید به اینجا و اینجا مراجعه کنید .

توجه داشته باشید سایت موبایل ها دات کام نسخه کرک شده از این نرم افزار را دراختیار شما قرار می دهد که توسط هر عدد دلخواه رجیستر می شود .

برای خواندن ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: ترفند , دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 21 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

مرورگرهایی که با سرعت و زیبایی خود خیلی زود خود را جایگزین مرورگر Internet Explorer مایکروسافت و پیشفرض ویندوز کردند . طبق آمارهای به دست آمده بالای %60 از کاربران اینترنت از مرورگرهای Firefox و Opera استفاده می کنند و این مرورگرها را به  مرورگر Internet Explorer مایکروسافت ترجیح می دهند .

و اما امروز قصد داریم با پستی جدید طرفداران مرورگر Opera را خوشحال کنیم . سایت موبایل ها دات کام قصد دارد جدیدترین و آخرین نسخه تولیدی از مرورگر Opera یعنی نسخه   Opera v10.10.934/935 Beta 2  با فرمت sis  را به دوستان و طرفداران این مرورگر معرفی  کند . بعضی از دوستان هستند که از Opera 10.0 استفاده می کنند که به این دوستان پیشنهاد می کنیم حتما ریلیز جدید این مرورگر یعنی Opera   10.10.934 را امتحان کنند چون با اینکه این نسخه Beta می باشد اما تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه 10.0 دارد و با وجود Beta بودن در طی چند روز استفاده هیچ مشکلی در آن مشاهده نشد . همچنین در ریلیز جدید صفحات اینترنتی با سرعت خیلی بالاتری نسبت به نسخه قبلی باز می شوند .

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
تاریخ : 19 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

BT.jpg 

نام برنامه ایی است که برای سیستم عامل های سیمبین سری60 ویرایش پنجم و سوم طراحی شده است.
 
این نرم افزار بسیار کاربردی برای کسانی که زیاد بلوتوث می کنند بسیار مفید واقع خواهد شد که بلوتوث را به مدتی خاموش می کند تا از حملات هکر های در امان باشید.
 
این نرم افزار دارای هوش مصنوعی می باشد و به طور اتوماتیک بلوتوث را خاموش می کند.این برنامه همیشه به یاری شما خواهد آمد تا در امان باشید.به شما پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کنید.
 
 
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: دانلود , موبایل , ,
برچسب‌ها: دانلود نرم افزار BTGuard 2 , 03 , نرم افزار BTGuard 2 , 03 , نرم افزار محافظت از هک از طریق بلوتوث , نرم افزار موبایل , نوکیا سری 60 ورژن 3 , نوکیا سری 60 ورژن 5 ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .