پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 12 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

با استفاده از نرم افزار Convert Photo to Pencil Sketch 6.51 می توانید به راحتی تصاویر خود را به طرح قلم سیاه یا رنگی تبدیل کنید . این کار به راحتی چند کلیک کردن است که بعد از تبدیل می توانید تصاویر خود را با فرمت های (jpg or bmp) ذخیره نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , گرافیک , ,
برچسب‌ها: Convert Photo to Pencil Sketch 6 , 51 , تبدیل تصاویر به طرح سیاه قلم , سیاه قلم , طرح , طرح مدادی , طرح های سیاه قلم , مداد ,
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح
تاریخ : 3 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Morpheus_Photo_Animation_Suite_v3.15.4171_[www.MihanDownload.com]-1.jpgنرم افزار Photo Animation Suite یک ابزار بسیار جالب برای بازی با عکس ها می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Morpheus بوده که از ادغام سه محصول دیگر این شرکت با نام های Photo Morpher, Photo Warper, Photo Mixer در قالب یک نرم ساخته شده است.
شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به آسانی عکس های معمولی خود را تبدیل به یک انیمیشن بسیار جالب کنید. یکی از ابزارهای بسیار خوب این برنامه ابزار ترکیب دو یا چند تصویر با یکدیگر است در واقع شما می توانید با وارد کردن تصویر چهره خود در نرم افزار و نیز وارد نمودن تصویر چهره ی یک شخصیت معروف، یک چهره جدید و جالب از عکس خود بسازید. همچنین با کمک این برنامه می توانید مجموعه ای عکس های یک فرد را از دوران کودکی تا بزرگسالی به ترتیب قرار دهید تا نرم افزار یک انیمشن جالب از آن بسازد.
 
 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , گرافیک , ,
تاریخ : 2 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 تعویض چهره و بدن با نرم افزار CoolwareMax Face Off Max 3.1.8.8

آیا شما دوست دارید عکس چهره خود را بر روی بدن یک ورزشکار و یا هنرپیشه معروف قرار دهید؟
نرم افزار Face Off Max ابزاری قدرتمند در زمینه مونتاژ عکس و قرار دادن تصاویر مختلف از صورت ها بر روی بدن دیگر افراد می باشد.

به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی و با کمترین کلیک صورت عکس دلخواه خود را با یک عکس دیگر تغییر دهید و چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. این نرم افزار عکس های آماده ای از افراد مشهور را نیز به عنوان نمونه در خود جای داده است که شما می توانید به راحتی چهره خود را بر روی بدن آنها قرار داده و عکس های شگفت انگیزی بسازید.

قابلیت هاى کلیدى نرم افزار CoolwareMax Face Off Max 3.1.8.8:
- قابلیت مونتاژ آسان تصاویر
- دارای قالب های زیبا
- توانایی به اشتراک گذاری آسان تصاویر در ایمیل ،فیس بوک و …
- قابلیت دانلود صدها تمپلیت آماده از وب سایت برنامه
- قابلیت استفاده آسان
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه
- و …

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , گرافیک , ,
تاریخ : 18 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

حتما با من موافق هستید که «بینگ» کاغذدیواری‌های زیبایی منتشر می‌کند، طوری که خیلی وقت‌ها آدم هوس می‌کند، هر روز به بینگ سر بزند و این کاغذدیواری‌ها را برای خودش ذخیره کند، ولی انجام این کار به صورت دستی و روزانه، چندان آسان نیست و خیلی وقت‌ها آدم یادش می‌رود این کار را انجام بدهد.

در این پست راهی برای ذخیره کردن روزانه تصاویر بینگ و استفاده از آنها در دسکتاپ ویندوزتان معرفی می‌کنم. فکر میکنم دسکتاپ شما را از یکنواختی دربیاورد.


|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ابزار دسکتاپ , آموزش , آرشیو عکس , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Greeting_Card_Builder_v2.3.0.2678_Portable_[www.MihanDownload.com].jpg 

نرم افزارهای گرافیکی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها قادرند تا کاری را متناسب با حجم و کاربرد خود انجام دهند. از جمله میتوان به نرم افزارهای ساخت کارت تبریک اشاره نمود.
امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید با استفاده از آن اقدام به ساخت کارت تبریک های بسیار زیبا نمایید.
نرم افزار Greeting Card Builder نرم افزاری برای ساخت کارت تبریک در موضوعات مختلف می باشد. این نرم افزار محصول شرکت PearlMountain بوده و شما میتوانید با کمک آن به آسانی عکس های معمولی خود را تبدیل به یک کارت تبریک شیک و بسیار قشنگ کنید و از آن برای هدیه دادن به دوستان خود در مناسبت های مختلف مانند تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... استفاده نمایید. این نرم افزار متشکل از ابزارهای متفاوتی بوده که هر کدام از آنها در زمینه ساخت کارت تبریک به شما کمک می کنند مانند نمونه در این برنامه فونت های فانتزی متعددی قرار دارد که شما به دلخواه و با انتخاب هر کدام از آنها می توانید جمله یا متنی بسیار زیبا را بر روی کارت تبریک بنویسید. این نسخه از نرم افزار پرتابل بوده و نیاز به نصب ندارد.
 
 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 

|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

OnOne_FocalPoint_2.0.2_[www.MihanDownload.com].jpg 

قطعآ اکثر شما نرم افزار فتوشاپ را می شناسید و همانطور که می دانید این نرم افزار از قابلیت های بسیار زیادی برخودار است. یکی از این قابلیت ها امکان نصب پلاگین های مختلف بر روی آن است که با کمک این پلاگین ها امکانات جالبی به این نرم افزار اضافه میگردد. از همین رو امروز یکی از پلاگین های معروف نرم افزار فتوشاپ را برایتان آماده کردم. 
پلاگین FocalPoint یکی از پرکاربرد ترین پلاگین هایست که تا به حال برای نرم افزار فتوشاپ ساخته شده است. این پلاگین محصول شرکت معروف OnOne بوده که در زمینه ساخت پلاگین های فتوشاپ از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. شما با استفاده از این پلاگین میتوانید به آسانی افکت های دلخواه خود را به عکس اضافه نمایید.
در واقع افکت هایی را که با کمک این پلاگین بر روی عکس ایجاد می کنید به نوعی چشم ببیننده را به خود جلب می کند. اصلی ترین کاربرد این پلاگین افکت گذاری به گونه ای است که افکت مورد نظر نسبت به سایر قسمت های عکس شفاف تر به نظر آید یعنی محلی را که افکت بر روی عکس ایجاد شده نسبت به سایر قسمت های عکس شفاف تر و واضحتر خواهد بود و سایر قسمت ها تار و غیر شفاف می باشد. بعلاوه این پلاگین با تمامی نسخه های نرم افزار فتوشاپ سازگار بوده و شما می توانید از آن برای کارهای ظریف گرافیکی خود استفاده کنید.
 
 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , پلاگین , فتوشاپ , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار ارایش حرفه ای اشخاص در عکس Salon Styler Pro 5.2.1

امروزه نرم افزارهای مختلف گرافیکی پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران می باشد. شما می توانید به آسانی با کمک این نرم افزار ها اقدام به ویرایش عکس مورد نظر خود نمایید. نرم افزار Salon Styler قادر است تا به آسانی اقدام به آرایش حرفه ای اشخاص در عکس نماید. در واقع شما در این نرم افزار به انواع مدل های مو دسترسی خواهید داشت که می توانید با انتخاب و تست هر کدام از آنها بر روی عکس دلخواه خود مدل مویی بسیار زیبا برای آن انتخاب کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار برای آرایشگرها می باشد که می توانند قبل از آرایش موهای مشتریان خود مدل های مختلف را بر روی عکس آنها قرار دهند تا به بهترین مدل مو برای شخص مورد نظر دست یابند. در این نرم افزار بیش از 1000 مدل موی مختلف قرار گرفته که میتوان از آنها برای ارایش اشخاص در عکس استفاده کرد. علاوه بر این برخی از ابزارهای میک آپ صورت نیز درون برنامه قرار گرفته که میتوان از آنها برای ایجاد تغییرات مختلف بر روی چهره ی افراد در عکس بهره گرفت. 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید... 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker 1.0 

 
دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker 1.0


امروزه با کمک انواع نرم افزار ویرایش تصویر به راحتی میتوان کارهای مختلف و بسیار جالبی را بر روی عکس ها انجام داد. یکی از این کارها ساخت عکس های خنده دار و جالب است. از همین رو امروز در سایت ایران میت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با ویرایش قسمت های مختلف عکس باعث با مزه تر شدن ان می شود. نرم افزار Magix FunPix Maker یک نرم افزار ویرایش تصویر بوده که تمرکز آن بیشتر بر روی چهره افراد در عکس می باشد. شما میتوانید با وارد کردن عکس دوستان و اعضای خانواده خود در محیط نرم افزار با استفاده از ابزارهای آن اقدام به ویرایش عکس مورد نظر نمایید و با ویرایش قسمت های مختلف صورت باعث خنده دار شدن عکس شوید. یکی از ابزارهای پر کاربرد در این برنامه بر آمده کردن قسمت های مختلف عکس می باشد که با کمک آن می توانید قسمت های مختلف صورت اشخاص را مانند لب ها ، بینی ، چشم ها و ... در عکس بر آمده کنید تا بامزه و خنده دار شود.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 12 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 4 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Recolored نرم افزاری است که قادر بوده به راحتی هر چه تمام تر و با استفاده از فناوری Colorization تصاویر سیاه و سفید را به تصاویر رنگی زیبایی تبدیل ساخته و این در حالی است که انجام این عمل به روش سنتی و به کمک ابزاری مثل فوتوشاپ کار بسیار دشواری بوده و به مهارت و دقت بالای نیازمند است علاوه بر این Recolored این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا بتوانند به تغییر رنگ بخش های دلخواه خود در تصاویر رنگی و افکت گذاری بر روی تصاویر دیجیتالی پرداخته و تصاویر خارق العاده ی را ایجاد نمایند.


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .