پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Startup_Defender_v2.2.0.0_[www.MihanDownload.com].jpgهرچه تعداد برنامه هایی که در استارت آپ اجرا می شوند کمتر باشد سرعت اجرای ویندوز افزایش بیشتر خواهد بود. امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که باعث بهینه سازی استارت آپ می گردد. نرم افزار Startup Defende با بهینه سازی بسیار دقیق استارت آپ باعث افزایش چشمگیر سرعت کامپیوتر در هنگام لود ویندوز می شود. این نرم افزار محصول شرکت Zards Software بوده که شما با استفاده از آن می توانید بر روی برنامه هایی که در استارت آپ اجرا می شوند مدیریت کنید و با حذف و یا غیر فعال نمودن برنامه های غیر ضروری و نیز بهینه سازی درست موجب افزایش سرعت این بخش از ویندوز سیستم خود شوید. همچنین قابلیت جستجو در گوگل برای برسی مشخصات نرم افزارهای مشکوک موجود در استارت آپ از دیگر قابلیت های این نرم افزار به شمار میرود.
 
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 22 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

IE9 Tweaker یک برنامه ی کاربردی جدید برای تنظیم تنظیمات در جدیدترین نسخه ی مرورگر وب Internet Explorer 9 می باشد. برنامه با نسخه ی بتای Internet Explorer 9 سازگار می باشد و احتمال دارد که در نسخه ی نهایی مرورگر نیز به خوبی عمل کند.

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 22 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

System Mechanic Professional نام محصولی از iolo.com  بوده که که با ابزارهایش سیستم عامل شمارا سریعتر، تمیزتر، و بی ارور تر! نگه میدارد.

۱۵ ابزار قوی محافظت به همراه کاربردی اسان امکان عیب یابی و پاک کردن ارورها را فراهم میسازد در ادامه اشاره به قابلیت ها و ابزارهای این محصول خواهیم داشت.

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 21 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 

این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند.

برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 550 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود 35 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست.

سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven ) است.

آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند.

با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس ، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Sun را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Virtual Box v3.2.10.66523:
- حجم پائین تر نسبت به نرم افزار های مشابه
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز و از جمله ویندوز آینده یعنی ویندوز 7
- پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
- سرعت مناسب در بارگذاری سیستم عامل ها
- قابلیت برقرار شبکه در میان سیستم عامل اصلی و مجازی
- استفاده از تمامی منابع سخت افزار نظیر درایو های نوری ، فلاپی درایو و ...
- قابلیت اتصال به اینترنت
- قابلیت نصب سیستم عامل از روی ایمیج
- قابلیت تنظیم فضای اشغالی از هارد، رم، گرافیک و ...
- قابلیت عکس گرفتن از سیستم عامل مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 19 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

نقاط قوت :

-       قابلیت استفاده بسیار آسان از ابزارهای برنامه برای به روز رسانی خودکار درایورها.

-       ایجاد نقطه بازگردانی و پشتیبان گیری از درایور های فعلی کامپیوتر که در مواردی که درایورهای جدید به درستی با ویندوز سازگار نباشند امکان بازگشت به آخرین درایور سازگار وجود دارد.

نقاط ضعف :

-       گاهی اوقات به اشتباه درایور های توسط برنامه دانلود می شود که قدیمی تر از درایورهای فعلی رایانه است

امتیازات به برنامه: SlimDrivers

  • نصب و راه اندازی : ۱۰/۸ (۸ از ۱۰)
  • سهولت استفاده : ۱۰/۸
  • ویژگی ها و امکانات : ۱۰/۸
  • عملکرد : ۱۰/۸
  • پشتیبانی نرم افزاری: ۱۰/۸

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 18 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

اگر شما روش من در استفاده از رایانه را داشته باشید، حتما از طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی روی کامپیوتر خود استفاده می کنید ، به ویژه هنگامی که چیز تازه ای منتشر شود باید حتما یک بار آن را نصب و امتحان نمایید. اگر این مقاله را هم اکنون می خوانید احتمالا علاقه دارید با برنامه ای آشنا شوید که می تواند قابلیت های جدیدی به سیستم شما اضافه کند. اما عزیران نصب و حذف مداوم برنامه ها روی کامپیوتر چندان هم بی عیب نیست و می تواند سبب اختلال در عملکرد ویندوز شده و به مرور پایداری ویندوز را به خظر انداخته و کمی بعد به دلیل مشکلات زیاد مجبور به نصب یک نسخه تازه از ویندوز روی کامپیوتر خود شوید.

حتی در استفاده عادی از ویندوز، بعد از مدتی همه چیز داخل کامپیوتر شما نامرتب شده و به هم می ریزد. فایلهای موقت ناشی از وبگردی  ایجاد شده و پاکسازی آنها از سوی کاربر به دست فراموشی سپرده می شود، کلید های رجیستری اضافه می شوند و بعضی پس از حذف ابزارک ها یا برنامه ها پاک نشده در رجیستری ویندوز باقی می مانند، و خلاصه همه نوع فایل ناخواسته و بی مصرف به سادگی در سرتاسر هارد دیسک شما پراکنده شده و پاک نشده باقی می ماند. نتیجه این امر چیزی نیست جز بوت شدن طولانی رایانه، بیشتر شدن زمان لازم برای بارگذاری برنامه های کاربردی، و به طور کلی کاهش قابلیت استفاده و بهره وری پایین تر سیستم عامل ویندوز شما!

اما جای هیچ ترس و نگرانی نیست، تمام مشکلات لیست شده بالا را می تواند در یک کلیک با نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup حل کنید. در این مقاله «معرفی ساده» (Giveaway)، قصد داریم شما را با این ابزار پاک سازی و سرعت دهنده فرآینده های رایانه های تحت ویندوز آشنا کنیم...

 


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , مقاله , ,
تاریخ : 14 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Client_for_Google_Translate_Pro_4.7.420_[www.MihanDownload.com].jpg

برای اینکه بتوان یک کلمه یا جمله را ترجمه نمود اولین کاری که افراد انجام می دهد مراجعه به کتاب ها و نرم افزار های دیکشنری است. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی منتشر شده که یکی از آنها دیکشنری آنلاین شرکت گوگل می باشد.
حتمآ اکثر شما سرویس ترجمه آنلاین سایت گوگل را می شناسید. Client for Google Translate نام نرم افزاری است که قادر است به کمک سرویس Translate سایت گوگل متن های طولانی و یا صفحات وب سایت ها را که به زبان های خارجی هستند با کیفیت بسیار بالا به زبان فارسی و یا سایر زبان ها ترجمه کنید.
طریقه کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و فقط کافی است شما کل متن مورد نظرتان را به کمک کلید های Ctrl+A کیبورد و یا بخشی از آن را به کمک موس بگیرید ( آبی کنید ) و سپس بر روی مربع کوچک مشکی رنگی که با حرف G در کنار متن شما ظاهر می شود کلیک کنید، حال ظرف چند ثانیه ترجمه متن مورد نظر خود را در همان جا مشاهده می کنید.
البته این روش مختص به ترجمه صفحات وب سایت هاست برای ترجمه متن و یا لغت می توانید با Copy و Past یا تایپ در قسمت اول نرم افزار اینکار را انجام دهید. می توان به جرات گفت که این نرم افزار در میان سایر نرم افزار های ترجمه گر آنلاین از محبوبیت بسیار زیادی برخودار بوده و دیگر کاربر هیچ نیازی به استفاده از سایر نرم افزار هایی که در این زمینه ساخته شده اند نخواهد داشت.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

SlimCleaner  یکی از نرم افزارهای تعمیر و نگهداری کامپیوترهای تحت ویندوز بوده که امکانات مختلفی مرتبط با حفظ و  نگهداری ویندوز رایانه در حالت قدرتمند ارائه می دهد. این برنامه که در حال حاضر در نسخه بتا ارائه شده  دارای امکاناتی همچون ماژول های پاکسازی و بهینه سازی کامپیوتر ، ابزار ویژه حذف نرم افزارهای نصب شده، حذف کننده دائمی فایل ها (file shredder) و ایجادکننده لاگ HiJack This می باشد.

این نرم افزار تمیز کننده بسیار شبیه برنامه محبوب  CCleaner عمل می کند.  مکانسیم برنامه به این شکل است که داده هایی را که باید پاکسازی گردند در یکی از سه زبانه ویندوز (Windows)، نرم افزار ها (Applications) و مرورگرهای (Browsers) دسته بندی می کند. این زبانه به نوبه خود به بخش هایی مانند تاریخچه ویندوز (History) ، بهره وری (Productivity) یا فایل های به اشتراک گذاری (File Sharing) تقسیم می شوند.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ... مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

فارسی ساز اصلی ویندوز 7 که از طرف مایکروسافت طراحی شده است .

 


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 12 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

یکی از ایراداتی که کاربران پس از ارائه ویندوز 7 به مایکروسافت گرفتند حذف نرم افزارهایی نظیر Movie Maker از ویندوز بود که برای بسیاری مشکلاتی را پدید آورد چرا که بسیاری از کاربران با همین نرم افزارهای ساده هم کارهای زیادی را انجام می دادند به همین دلیل مایکروسافت با ارائه بسته ی نرم افزاری به نام Windows Live Essentials سعی کرد تا علاوه بر ارائه یک پکیج نرم افزاری نرم افزارهای دلخواه کاربران را هم با این بسته نرم افزار ارائه کند. تنها 1 ماه پس از ارائه نسخه بتا مایکروسافت نسخه نهایی و 2011 این محصول خود را عرضه نموده است. محصولی که شامل چندین نرم افزار مجزاست که هریک می توانند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه شوند اما همین بسته نرم افزاری هم تا به حال طرفداران زیادی داشته است.

 


|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 12 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نرم افزار BWMeter 5.2.6

می دانید که سرویس ADSL در بیشتر شرکتها با محدودیت حجمی ارائه می شود. کاربران زیادی نیاز دارند که با استفاده از یک نرم افزار سرعت واقعی خط و همچنین میزان مصرف اینترنت و حجم دانلودی را محاسبه کنند. همچنین اگر از اینترنت در یک شبکه کامپیوتری استفاده می کنید باید بتوانید بین ترافیک شبکه و ترافیک اینترنت تمایز قائل شوید و آنها را به صورت جداگانه داشته باشید.

 


|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .