پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Marine_Sharpshooter_3_www.mihandownload.com.jpg

بازی های اکشن همواره مورد توجه بازی کنندگان بوده اند و در سال های اخیر بخش عمده ای از بازی های رایانه ای را بازی های این سبک شامل می شوند.

 
برخی معتقدند که در ساخت اینگونه بازی ها هدف خاصی دنبال می شود. اما هدف هرچه باشد ، ارائه نسخه های جدید بازی های این سبک همیشه طرفدارن سبک را خوشحال خواهد کرد. در زمینه جنگ عراق در سالیان گذشته بازی های بسیاری تولید شده است.
استقبال از این زمینه به قدری بوده که کمپانی Activision نیز یکی از نسخه های بازی پرطرفدار خود Call of Duty را به این جنگ اختصاص داده است و نیازی به توضیح و یاد آوری نیست که این سری بازی چه مقدار موفقیت کسب کرده و چه فروش کم نظیری داشته است.
اما بازی که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم قدری با دیگر بازی های ارائه شده در این زمینه متفاوت است.Marine Sharpshooter 3 نام این بازی است. اتفاقاتی که در بازی در بغداد رخ می دهد. جایی که مرکز درگیری های نیروهای خارجی با ارتش عراق و تروریست ها است.
اما شما در این بازی یک سرباز عادی نیستید. در طول بازی باید با زیرکی تمام عمل کنید ، سلاح دوربرد خود را بردارید و به سوی دشمن به پیش بروید ، خود را در مکان های مناسب پنهان کنید و دشمن را مورد هدف قرار دهید.
به شما در طول بازی مأموریت هایی از قبیل شناسایی دقیق مناطق و نیروهای دشمن و یا جنگ مستقیم داده می شود که با استفاده از مهارت هایی که در طول بازی کسب می کنید باید سعی کنید که مأموریت های خود را به بهترین نحو انجام دهید.
همه تمرکز خود را بکار بگیرید و اجازه پیروزی را به دشمن ندهید. بازی از گرفیک بسیار خوبی برخوردار است و می تواند طرفداران این سبک را راضی نگاه دارد. همچنین اجرای این بازی نیازمند مشخصات سخت افزاری بسیار بالا نیست و می توانید آن را با یک سیستم عادی اجرا کنید و از آن لذت ببرید. 
 
برای مشاهده تصاویر بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

در این مطلب قصد داریم شما را با اسکرین سیور یا همان محافظ صفحه نمایشی آشنا کنیم که پس از نصب دسکتاپ شما را کمی خیس خواهد کرد. بهتر بگوئیم پس از نصب این محافظ صفحه نمایش میز کار کاربر به یک دریاچه متلاطم تبدیل خواهد شد. این محافظ صفحه نمایش سه بعدی که از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد بدون هیچ گونه مشکلی نصب و اجرا خواهد شد و این در حالی است ک در هنگام استفاده به هیچ وجه کاهشی در کارآیی سیستم ایجاد نخواهد کرد. 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , محافظ صفحه نمایش , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار ارایش حرفه ای اشخاص در عکس Salon Styler Pro 5.2.1

امروزه نرم افزارهای مختلف گرافیکی پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران می باشد. شما می توانید به آسانی با کمک این نرم افزار ها اقدام به ویرایش عکس مورد نظر خود نمایید. نرم افزار Salon Styler قادر است تا به آسانی اقدام به آرایش حرفه ای اشخاص در عکس نماید. در واقع شما در این نرم افزار به انواع مدل های مو دسترسی خواهید داشت که می توانید با انتخاب و تست هر کدام از آنها بر روی عکس دلخواه خود مدل مویی بسیار زیبا برای آن انتخاب کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار برای آرایشگرها می باشد که می توانند قبل از آرایش موهای مشتریان خود مدل های مختلف را بر روی عکس آنها قرار دهند تا به بهترین مدل مو برای شخص مورد نظر دست یابند. در این نرم افزار بیش از 1000 مدل موی مختلف قرار گرفته که میتوان از آنها برای ارایش اشخاص در عکس استفاده کرد. علاوه بر این برخی از ابزارهای میک آپ صورت نیز درون برنامه قرار گرفته که میتوان از آنها برای ایجاد تغییرات مختلف بر روی چهره ی افراد در عکس بهره گرفت. 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید... 


|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا Hallmark Scrapbook Studio Deluxe 3.0  

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا Hallmark Scrapbook Studio Deluxe 3.0


روزانه ممکن است برای هر کدام از ما اتفاقات بسیار زیادی رخ دهد که بعد ها از آنها به عنوان خاطرات خوب یا بد گذشته یاد کنیم. معمولآ افراد برای اینکه رویدادهای گذشته خود را از یاد نبرند آنها را در دفتر خاطرات خود یاد داشت می کنند. با کمک این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول زندگی خود با آن ها رو به رو می شوید را برای همیشه ثبت کنید. نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد. شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید. همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید. یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه قابلیت قرار دادن پسورد بر روی آن است که تنها شما قادر خواهید بود مطالب دفتر خاطرات را مشاهده کنید و افراد دیگر قادر به خواندن مطالب موجود در دفتر نخواهند بود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود فیلم آموزش مایا 2011 Autodesk maya 2011 Tutorials

دانلود فیلم آموزش مایا 2011 Autodesk maya 2011 Tutorials


این آموزش محصول کمپانی بزرگ Lynda میباشد.

مایا یكي از قويترين نرم افزارهاي انيميشن سازي جهت استفاده در بخشهاي مختلف میباشد.
اين مجموعه جهت استفاده براي فيلم سازي، ساخت برنامه هاي تلويزيوني، تيزرهاي تبليغاتي، ساخت بازي و ... مي باشد كه قابل اجرا بر روي ويندوز XP و 7 نيز مي باشد.

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker 1.0 

 
دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker 1.0


امروزه با کمک انواع نرم افزار ویرایش تصویر به راحتی میتوان کارهای مختلف و بسیار جالبی را بر روی عکس ها انجام داد. یکی از این کارها ساخت عکس های خنده دار و جالب است. از همین رو امروز در سایت ایران میت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با ویرایش قسمت های مختلف عکس باعث با مزه تر شدن ان می شود. نرم افزار Magix FunPix Maker یک نرم افزار ویرایش تصویر بوده که تمرکز آن بیشتر بر روی چهره افراد در عکس می باشد. شما میتوانید با وارد کردن عکس دوستان و اعضای خانواده خود در محیط نرم افزار با استفاده از ابزارهای آن اقدام به ویرایش عکس مورد نظر نمایید و با ویرایش قسمت های مختلف صورت باعث خنده دار شدن عکس شوید. یکی از ابزارهای پر کاربرد در این برنامه بر آمده کردن قسمت های مختلف عکس می باشد که با کمک آن می توانید قسمت های مختلف صورت اشخاص را مانند لب ها ، بینی ، چشم ها و ... در عکس بر آمده کنید تا بامزه و خنده دار شود.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 15 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

kis7mm2

جدیدترین کلیدهای کاسپراسکای به تاریخ 13-07-89 را می توانید از لینک زیر دریافت کنید:

greensmilies-009 دانلود

 


|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , کلیدهای کاسپراسکای , ,
تاریخ : 14 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Client_for_Google_Translate_Pro_4.7.420_[www.MihanDownload.com].jpg

برای اینکه بتوان یک کلمه یا جمله را ترجمه نمود اولین کاری که افراد انجام می دهد مراجعه به کتاب ها و نرم افزار های دیکشنری است. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی منتشر شده که یکی از آنها دیکشنری آنلاین شرکت گوگل می باشد.
حتمآ اکثر شما سرویس ترجمه آنلاین سایت گوگل را می شناسید. Client for Google Translate نام نرم افزاری است که قادر است به کمک سرویس Translate سایت گوگل متن های طولانی و یا صفحات وب سایت ها را که به زبان های خارجی هستند با کیفیت بسیار بالا به زبان فارسی و یا سایر زبان ها ترجمه کنید.
طریقه کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و فقط کافی است شما کل متن مورد نظرتان را به کمک کلید های Ctrl+A کیبورد و یا بخشی از آن را به کمک موس بگیرید ( آبی کنید ) و سپس بر روی مربع کوچک مشکی رنگی که با حرف G در کنار متن شما ظاهر می شود کلیک کنید، حال ظرف چند ثانیه ترجمه متن مورد نظر خود را در همان جا مشاهده می کنید.
البته این روش مختص به ترجمه صفحات وب سایت هاست برای ترجمه متن و یا لغت می توانید با Copy و Past یا تایپ در قسمت اول نرم افزار اینکار را انجام دهید. می توان به جرات گفت که این نرم افزار در میان سایر نرم افزار های ترجمه گر آنلاین از محبوبیت بسیار زیادی برخودار بوده و دیگر کاربر هیچ نیازی به استفاده از سایر نرم افزار هایی که در این زمینه ساخته شده اند نخواهد داشت.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://mihandownload.com/ali/adobe-premiere-pro-cs5.jpg مجموعه ای بسیار مفید برای علاقه مندان به تدوین و میکس فیلم با شیوه آموزشی بسیار ساده. مجموعه آموزشی فوق با طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز کاربران از موارد کلی مانند ورود به نرم افزار، محیط برنامه، ذخیره سازی پروژه ها و... مسیر را برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای این نرم افزار را فرا بگیرند هموار کرده است و در نهایت با چند مثال کاربردی تمام آموزه های خود را به صورت عملی به کار می بندد.

پریمیر پرو يكي از نرم افزارهاي مطرح در ويرايش، ميكس و مونتاژ تصاوير ويدئويي است. با كمك اين برنامه ميتوانيد فيلمهاي ديجيتالي پركيفيت را ويرايش و تدوين كرده و عمليات صداگذاري، جلوه سازي و تكنيكهاي حرفه اي Blue Screen و Transition را به راحتي پياده سازي نماييد. نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه حداقل نياز نگارش Premiere Pro CS5 ، كامپيوترهاي Peintium IIlI با 512 مگابايت حافظه و نيز سيستم عامل Windows Xp به بالا ميباشد.

برخی از ویژگی های کلیدی این آموزش :

 تکنیک‌های میکس و مونتاژ فیلم
شیوه جدید آموزش گام به گام و محاوره‌ای با مثالهای متعدد
چگونگی ایجاد متن در فیلم
حرکت چند فیلم بر روی یکدیگر
آموزش گام به گام فقط در 24 ساعت
تبدیل آلبوم عکسهای خانگی به فیلم
چگونگی مونتاژ، دوبله و صداگذاری روی فیلم
جدیدترین برنامه‌ها و آموزش نصب پریمیر
اعمال جلوه‌های ویژه تصویری ثابت و متحرک
میکس فیلم روی فیلم دیگر تکنیک صفحه آبی
 نحوه کار با افکتهای صوتی و تصویری مختلف
 معرفی فرمتهای مختلف تصویری و تبدیل آنها
 نحوه تهیه خروجی از فیلم به تنظیمات نهایی
 معرفی شگردهای برنامه پریمیر
و ...

جهت دریافت فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , آموزش , , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/After-Effects.jpg 

با اين اموزش به آسانی به یک متخصص جلوه های ویژه و میکس مونتاژ ویدیویی و سینمایی مبدل شوید !

امروزه فیلم های آموزشی  در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در این سایت فیلم آموزشی را با نام After effects Tutorial برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار افتر افکت می باشد، طریقه فراگیری نرم افزار فوق العاده افتر افکت را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص ویرایش فیلم شوید!.

جهت دریافت فیلم آموزشی و توضیحات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , آموزش , , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

SlimCleaner  یکی از نرم افزارهای تعمیر و نگهداری کامپیوترهای تحت ویندوز بوده که امکانات مختلفی مرتبط با حفظ و  نگهداری ویندوز رایانه در حالت قدرتمند ارائه می دهد. این برنامه که در حال حاضر در نسخه بتا ارائه شده  دارای امکاناتی همچون ماژول های پاکسازی و بهینه سازی کامپیوتر ، ابزار ویژه حذف نرم افزارهای نصب شده، حذف کننده دائمی فایل ها (file shredder) و ایجادکننده لاگ HiJack This می باشد.

این نرم افزار تمیز کننده بسیار شبیه برنامه محبوب  CCleaner عمل می کند.  مکانسیم برنامه به این شکل است که داده هایی را که باید پاکسازی گردند در یکی از سه زبانه ویندوز (Windows)، نرم افزار ها (Applications) و مرورگرهای (Browsers) دسته بندی می کند. این زبانه به نوبه خود به بخش هایی مانند تاریخچه ویندوز (History) ، بهره وری (Productivity) یا فایل های به اشتراک گذاری (File Sharing) تقسیم می شوند.

 


|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ... مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .