كارمندان آدم‌خوار!!!
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : پنج شنبه 14 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران 
سرويس: نگاهي به وبلاگها

افرادي که کار مي‌کنند را نخوريد!

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگي به نشاني http://karshenasan.blogfa.comآمده است: پنج آدمخوار به عنوان کارمند در يک اداره استخدام شدند. هنگام مراسم خوشامدگويي رئيس اداره گفت: "شما همه جزو تيم ما هستيد. شما اينجا حقوق خوبي مي گيريد و مي توانيد به غذاخوري شرکت رفته و هر مقدار غذا که دوست داشتيد بخوريد. بنابراين فکر خوردن کارکنان ديگر را از سر خود بيرون کنيد."

آدمخوارها قول دادند که با کارکنان اداره کاري نداشته باشند. چهار هفته بعد رئيس اداره به آنها سر زد و گفت: "مي دانم که شما خيلي سخت کار مي کنيد. من از همه شما راضي هستم. امّا يکي از نظافتچي‌هاي ما ناپديد شده است. کسي از شما مي داند که چه اتفاقي براي او افتاده است؟"آدمخوارها اظهار بي اطلاعي کردند. بعد از اينکه رئيس اداره رفت، رهبر آدمخوارها از بقيه پرسيد: "کدوم يک از شما نادونا اون نظافتچي رو خورده؟" يکي از آدمخوارها با اکراه دستش را بالا برد.

رهبر آدمخوارها گفت: "اي احمق! طي اين چهار هفته ما مديران، مسئولان و مديران پروژه ها را خورديم و هيچ کس چيزي نفهميد و حالا تو اون آقا را خوردي و رئيس متوجه شد؟!

از اين به بعد لطفاً افرادي را که کار مي کنند نخوريد...

منبع :  http://news.parseek.com



|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .