پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 12 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

امروز میخوام بازی ای رو بهتون معرفی کنم که شما رو میبره به چندین سال پیش…

زمانی که کنسول سگا از شرکت سگا طرفداران خیلی زیادی داشت . ولی با این حال توی ایران هر کسی این کنسول رو توی خونه اش نداشت!

یکی از محبوبترین و معروفترین بازی های کنسول سگا بازی شورش در شهر بود که خیلی خوش ساخت  و جذاب ساخته شده بود

امروز میخوام بازی ای رو معرفی کنم که شباهت بسیار زیادی به این بازی داره و به راحتی شما این بازی رو میتونین به صورت آنلاین بازی کنین.

 به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: Games , اخبار بازی , بازي فلش , بازی , بازی انلاین , معرفي بازي ,
تاریخ : 9 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دلايل زيادي وجود دارد كه بخواهيم يك صفحه اينترنتي را به فرمت PDF تبديل كنيم، براي مثال: خواندن آن صفحه در مواقعي كه دسترسي به اينترنت نداريم، خواندن صفحه مربوطه روي دستگاه‌هاي ديگر (مانند موبايل يا آي‌پد)، آماده‌سازي صفحه مربوطه براي چاپ كردن، و غيره.


روش‌هاي زيادي براي ذخيره يك صفحه اينترنتي به فرمت PDF وجود دارد كه اكثر آنها نيازمند نصب برخي نرم‌افزارها مي‌باشند اما امروز مي‌خواهيم روشي را معرفي كنيم كه به هيچ نرم‌افزاري نياز ندارد؛ فقط كافي است كه يك مرورگر اينترنتي و يك اتصال اينترنت داشته باشيد.


در اين روش جديد، كافي است به يكي از سايت‌هايي كه اين خدمت را ارائه مي‌دهمد مراجعه كرده و آدرس صفحه‌اي كه مي‌خواهيم به صورت PDF ذخيره شود را در جعبه متني مربوطه وارد كنيم و دكمه ساختن PDF را كليك كنيم.

سايت‌هاي زيادي وجود دارند كه اين خدمات را ارائه مي‌دهند. من با بررسي آنها، سه سايت زير را انتخاب كردم كه رايگان بوده و با زبان فارسي هم سازگار هستند:...

 


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: تبدیل , پی دی اف , pdf , آنلاین , تبدیل آنلاین سایت به پی دی اف , convert webpage to pdf , convert , website , webpage , html , 2 pdf ,
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانشجويان و پژوهشگراني كه در داخل كشور به فعاليت‌هاي علمي مشغولند به دلايل مختلفي ممكن است توانايي خريد كتاب‌هاي تخصصي رشته‌هاي خود را نداشته باشند. كساني كه تمايل به خريد اين كتاب‌ها دارند هم ممكن است قبل از خريد بخواهند نگاهي عميق‌تر به محتواي اين كتاب‌ها انداخته و در صورت اطمينان از مفيد بودن آنها اقدام به خريد كنند.

اگرجستجويي در اينترنت داشته باشيد به تعداد زيادي از سايت‌هاي اينترنتي برمي‌خوريد كه لينك‌هاي دانلود كتاب‌هاي مختلفي را در اختيار شما قرار مي‌دهند اما همه‌ي آنها كيفيت يا تناسب لازم با رشته‌ي تخصصي دانشگاهي شما را ندارند.

امروز مي‌خواهيم سايت‌هاي اينترنتي را معرفي كنيم كه اجازه‌ي مشاهده يا دانلود كتاب‌هاي تخصصي را به رايگان به شما مي‌دهند (راستي اگر دنبال كتاب‌هاي عمومي انگليسي براي تقويت زبان خود مي‌گرديد توصيه مي‌كنم اين مطلب را از دست ندهيد كه پر از كتاب‌هاي انگليسي خوب و ساير منابع مفيد براي يادگيري و تقويت زبان انگليسي است؛ اگر هم بخواهيد بفهميد كتاب‌هاي رايگان فارسي را از كجاها بايد گرفت به اين مطلب مراجعه كنيد).

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیکی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سایت دانلود کتاب , کتاب , ایبوک , دانلود ایبوک , دانلود کتاب , دانلود , معرفی سایت کتاب , معرفی سایت , دانلود pdf , کتاب پی دی اف , pdf , کتابpdf , ,
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اگر اهل كتاب خواندن هستيد و اگر بيشتر وقتتان را پاي كامپيوتر مي‌گذرانيد، احتمالاً تا حد زيادي از سيستم كاغذي جدا شده‌ايد و بيشتر مطالعه خود را پاي كامپيوتر و با استفاده از فرمت‌هاي مختلف ايبوك انجام مي‌دهيد. موارد ديگري هم پيش مي‌آيد كه دنبال منابع فارسي از قبيل مقالات، جزوه‌ها، آموزش‌ها، دستورالعمل‌ها و مانند آن هستيد.

البته يكي از روش‌هايي كه براي يافتن اين منابع وجود دارد، جستجو كردن با استفاده از موتورهاي جستجوست. اما راه ديگري كه وجود دارد، مراجعه به سايت‌هايي است كه اين كتاب‌ها را در يك جا جمع‌آوري كرده و طبقه‌بندي و قابل جستجو مي‌كنند.

امروز مي‌خواهيم ۱۱ سايت برتر براي دانلود رايگان كتاب‌ها و منابع فارسي را معرفي كنيم كه با كاوش در آنها مي‌توانيد منابع فارسي خوبي براي مطالعه پيدا كنيد. همه‌ي اين سايت‌ها داراي طبقه‌بندي موضوعي بوده و برخي قابليت جستجو در متن يا عنوان منابع را نيز دارند. البته سايت‌هاي مشابه ديگري هم در اين زمينه وجود داشتند اما من سايت‌هايي را براي شما انتخاب كرده‌ام كه كمتر جنبه تبليغاتي يا فروش داشته، ظاهر مناسبي داشته، طبقه‌بندي خوبي انجام داده باشند و منابع نسبتاً زيادي را هم جمع‌آوري كرده باشند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیکی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سایت دانلود کتاب , کتاب , ایبوک , دانلود ایبوک , دانلود کتاب , دانلود , معرفی سایت کتاب , معرفی سایت , دانلود pdf , کتاب پی دی اف , pdf , کتابpdf ,
تاریخ : 4 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

زبان اچ تی ام ال (مخفف HyperText Markup Language یا زبان نشانه گذاری ابرمتن) امروزه به طور گسترده مورد نشانه گذاری صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. برچسب ها ، عناصر و براکت ها با کمی کمک از اشکال CSS  ساختمانی را تشکیل می دهند که همه کاربران در سراسر شبکه جهانی وب مشاهده و بازدید می کنند.

هم اکنون نزدیک به ۲۰ سال از ا آغاز تعریف HTML  از «چگونه دیدن وب برای کاربران» می گذرد. حال، در آستانه انتشار پنجمین نگارش از آن یعنی HTML5  قرار داریم. از اولین نگارش تا نسخه پنجم آن ، دنیای وب  به کلی دگرگون شده است.خود تبدیل شده است HTML5 تلاشی برای رفع نیازهای فعلی دنیای وب است که به شدت بر ایجاد محتوای پویا و چند رسانه ای غنی و حیرت آور متمرکز شده است. اما فکر می کنید HTML5  چگونه خواهد توانست ظاهر و نحوه کار  کاربران وب با وب سایت ها را تغییر دهد؟

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: آموزش , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: 10 وب سایت آموزشی HTML5 , html , HTML5 , HyperText Markup Language , markup language , Websites for HTML5 , درباره HTML5 , زبان اچ تی ام ال ,
تاریخ : 30 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دوازده وب سايت ديدني در حوزه هاي مختلف فناوري از جمله روباتيك،‌اختراعات و گجت‌لايت

 



اشاره:

معرفي و توضيح در خصوص دوازده وب سايت جالب در حوزه هاي مختلف علمي از جمله صنعت، روباتيك، هليكوپتر،‌اختراعات و ابتكارات، گجت‌لايت، تاريخ، موزه هوافضا، انرژي‌هاي جايگزين، تجهيزات فناورانه  


 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


 


|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: وبسایت , وب سایت , سایت , سایتها , سایتهای دیدنی , وب سایت دیدنی , فناوری , گجت , گجت لایت , روباتیک , اختراعات , ابتکارات , تاریخ , موزه , انرژی , هوافضا , تجهیزات ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

اگر روزی فرا برسد که حساب یاهو و ایمیل برای ایرانیان مسدود شد(حرفی که تازگی ها به گوش میرسد!)چی میکنید؟

آیا نام کاربری که مورد علاقه شماست اشغال شده است ؟

آیا شما از چند اکانت ایمیل استفاده میکنید؟مرور یک به یک آنها مشکل است؟

آیا دوست دارید ایمیلی با دامین شیک و تازه ای داشته باشید؟

آیا دوست دارید نام کاربری شما برای ایمیل شخصیتان کوتاه و ناب باشد؟مثلا soheil  یا sid!

من به شما سرویس GMX رو پیشنهاد میکنم!

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , آموزش , معرفی سایت , مقاله , ,
برچسب‌ها: ایمیل , جایگزین جی میل , جایگزینی مناسب برای جیمیل , یاهو میل , جایگزین یاهو میل , سرویس ایمیل رایگان , سرویس ایمیل ,
تاریخ : 13 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

کد جاوا اسکریپت جاوا در وبلاگ نشان و آرم جاوا


در این مطلب قصد معرفی سایت های ارائه دهنده کد جاوا اسکریپت برای وبلاگ ها را داریم.

کد های جاوا از جمله کدهای مورد علاقه وبلاگ نویسان هستند و از جمله فن هایی هست که می تواند کاربر را به طرف خود بکشاند.

 

برای دیدن این سایت ها به ادامه مطلب بروید...

 


|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: کدجاوا , کد جاوا , جاوا اسکریپت وبلاگ , جاوا اسپریکت , منبع کدهای جاوا ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

یادم هست وقتی برای اولین بار توی مدرسه به کامپیوتر دست زدم،همیشه این تصور رو داشتم کامپیوتر وسیله ای است که همه چیز می داند و فقط کافی است سئوال خود را برای کامپیوتر تایپ کنیم تا او پاسخ را برای ما روی مانیتور درج کند.این تصور در آن روزها موجبات خنده معلم شد.
 
 
اما امروز به مدد شبکه وب جهانی این آرزو رو به تحقق است،فقط کافی است سری به سایت....
 
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
تاریخ : 3 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

www.Far30Download.iR 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , ,
تاریخ : 19 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

بالاخره پس از ماه ها تاخیر و انتظار داوران سومین جشنواره وب فارسی با یک تاخیر ۵ ماهه  با بررسی سایت های شرکت کننده درجشنواره و رای گیری در سه مرحله کاندید های این دوره را معرفی کردند . شاید یکی از دلایل به تاخیر افتادن این دوره استقبال زیاد  و شرکت کننده بیشتر نسبت به دوره قبل باشد که به هر حال قابل توجیه نیست که این همه تاخیر صورت پذیرد آن هم برای جشنواره ایی که قرار است برترین های وب فارسی را معرفی نماید .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , معرفی سایت , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

روزانه بسياري از افراد وقت خود را در موتورهاي جستجو و سايت هاي مختلف به دنبال پيدا کردن رمز و کدهاي تقلب بازيهاي مختلف هدر ميدهند. از اين رو مجموعه اي از سايت هاي مختلف براي به دست آوردن کدهاي تقلب بازي ها و ترينر هاي مختلف آماده نموده ايم. اين سايت ها تمامي کدهاي کنسول هاي مختلف بازي از جمله کامپيوتر ، پلي استيشن 1و2 ، ايکس باکس ، نيتيندو ، گيم بوي ، گيم کيوب و ... را شامل ميشوند.
اين سايت ها عبارتند از:
 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: ترفند بازی , معرفی سایت , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .