پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود فلش پلیر برای مرورگر Adobe Flash Player Firefox , Netscape , Safari , Opera , Internet Explorer , AOL v10.1.102.64  

www.Far30Download.iR

جدید ترین نسخه فلش پلیر شرکت ادوبی Adobe Flash Player Version 10.1.102.64 برای بارگذاری فایل های فلش بر روی وبسایت ها و وبلاگ های اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

برخی از ویژگی نرم افزار  Adobe Flash Player Version 10.1.102.64  :

ActionScript 3.0 : نسخه ی ۳٫۰ از اکشن اسکریپت
New virtual machine : مجهز به Virtual Machine یا ماشین مجازی جدید
Increased performance : افزایش کارایی و بازده نرم افزار
Enhanced security : افزایش میزان امنیت
Display API : نمایش توابع API
File upload/download : آپلود و دانلود فایلها
Enhanced expressiveness :  بیانگری بیشتر این نسخه
External API : توابع API خروجی
Asynchronous communication model : مدل ارتباطی ناهمگام
نصب راحت تر و فراگیر تر
پشتیبانی Input Method Editor یا IME
و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , مرورگر اینترنت , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
برچسب‌ها: Adobe Photoshop Cs4 , adobe player , AOL v10 , 1 , 102 , 64 , flash player , Internet Explorer , Netscape , Opera , Safari , دانلود Adobe Flash Player 10 , 0 , 45 , 2 Firefox Opera Netscape Safari Internet Explorer AOL , دانلود فلش پلیر برای مرورگر Adobe Flash Player Firefox , دانلود فلش پلیر مرورگر , دانلود فلش پلیر مرورگر 10 , فلش پلیر ,
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
نسخه جدید بسته کامل کدک های صوتی و تصویری K-Lite Codec Pack Full 6.6.0




اين نرم افزار مجموعه تمام پلاگينهاي صوتي و تصويري براي پخش انواع فرمتهاي صوتي و تصويري در ويندوز مي باشد. شما با نصب اين نرم افزار در ويندوز مي توانيد با استفاده از برنامه هايي مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمتهاي موجود را پخش کنيد برای مثال براي پخش فايلهاي RM و RAM نياز به نصب RealPlayer نداريد، براي پخش فايلهاي MOV نياز به نصب Quick Time نداريد. براي پخش DVD و SVCD نياز به نصب پلاگين يا برنامه اي مانند PowerDVD نداريد و .... اين نسخه آخرين و جديدترين نسخه اين برنامه مي باشد و فرمتهاي جديد را هم پشتيباني می کنذ.

برخی از به روز رسانی های این نرم افزار در نسخه جدید:
- به روز رسانی مدیاپلیر کلاسیک و بخش سینمای خانگی
- به روز رسانی پلاگین قدرتمند ffdshow به نسخه بالاتر
- به روز رسانی پلاگین Haali Media Splitter به نسخه بالاتر
- اضافه شدن پلاگین DScaler5
- و... 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
برچسب‌ها: نسخه , Codec , افزار , نرم , KLite , پخش , روز , نصب , formats , براي , رسانی , اين , audio , نياز , Media , برنامه , این , فرمتهاي , video , پلاگین ,
تاریخ : 25 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

حتما پیش آمده یا حداقل پیش خواهد آمد که ما از یک موزیک خاص از یک فیلم مورد پسندمان قرار می گیرد اما هرچه قدر سعی می کنیم امکان جداسازی این موزیک از ویدئو فراهم نمی شود. اما راه کارهایی هستند که این امکان را فراهم می کنند تا کاربران به راحتی صوت را تصویر جدا کنند و با فرمتی دلخواه ذخیره نمایند. AoA Audio Extractor Platinum یکی از همین ابزارهایی است که کاربران به سادگی می توانند صداهای موجود در فیلم ها را جدا کنند و به صورت یک فایل صوتی مورد استفاده قرار دهند، این ابزار که از محیط ساده ای بهره می برد با پشتیبانی از فرمت های رایج توانایی ضبط صداها را هم داشته و این قابلیت را هم به کاربرانش می دهد تا فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند. حجم مناسب و پشتیبانی از تکنولوژی Karaoke که برای استفاده در موزیک ها استفاده می شود و می توان موزیک ها را از کلام ها جداسازی نمود هم جز امکانات جانبی این ابزار به شمار می روند. AoA Audio Extractor Platinum از سرعت بسیار مناسبی هم در بخش های مختلف عملکردش برخوردار است که پیشنهاد می دهیم حتما از این ابزار برای رسیدن به 4 هدف خود بهره بگیرید.

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , نرم افزار مبدل , ,
برچسب‌ها: AoA Audio Extractor , AoA Audio Extractor , AoA Audio Extractor , استخراج صدا از ویدئو , جدا کردن صدا از تصویر , نرم افزار , مبدل , نرم افزار مبدل ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح


 

AV_Voice_Changer_v7.0.29_www.mihandownload.com.jpg
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید.
AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ،  GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد.
می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. آخرین نسخه نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از این سایتدریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 2 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

JetAudio_v8.0.8.1500_Plus_[www.MihanDownload.com]-1.jpgحتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید.
امروز در این سایت پلیری را برایتان آماده کرده ایم که در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا بسیار پر طرفدار است. نرم افزار JetAudio با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای موسیقی، از چند سال پیش و در حال حاضر به یکی از پر طرفدارترین پلیرهای پخش موزیک در جهان تبدیل شده است.
این نرم افزار محصول شرکت Cowon آمریکا می باشد و شما با استفاده از آن به راحتی می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند اجرا کنید و به آنها گوش دهید. داشتن محیط بسیار زیبا ، امکان استفاده از چندین اسکین مختلف ، قابلیت تبدیل فایل های صوتی و تصویری به یکدیگر ، ظبط صدا ، بریدن و چسباندن فایل های صوتی و تصویری ، رادیو آنلاین و ... از جمله ویژگی این پلیر بسیا خوب به شمار میرود. همچنین این برنامه علاوه بر پشتیبانی از تمام فرمتهای موزیک قادر است تا چند فرمت فایل ویدیوی نظیر AVI, MPG, MPEG, WMV و ... را پخش نماید.

توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 30 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

K-Lite_Mega_Codec_Pack_v6.5.0_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است.
 از همین رو امروز در این سایت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد.
در این نرم افزار که به کدک پخش فایلهای صوتی و تصویری معروف است، تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Ashampoo_Movie_Menu_v1.0.0.37_Build_0071_www.mihandownload.com.jpg 

شرکت های نرم افزاری و کمپانی های عرضه کننده محصولات فرهنگی برای سهولت دسترسی کاربران به محتویات دیسک های فشرده و همچنین زیبایی کار خود معمولا برای محصولات خود اقدام به طراحی منو می نمایند و آن را مطابق با نیاز خود طراحی کرده و امکانات مورد نیاز را به آن می افزایند. به طور حتم نیز چنین کاری تأثیر بسزایی در سهولت استفاده و زیبایی کار دارد و موجب جلب نظر کاربر خواهد شد.
اما در سطح پایین تر نیز می توان این امر را متصور شد. اگر قصد دارید فایل ویدیویی را بر روی CD یا DVD به دوست خود بدهید ، شایسته است تا با صرف زمانی کوتاه یک منوی دلخواه برای آن طراحی کنید و با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز علاوه بر سهولت در استفاده ، ذوق و سلیقه خود را نیز از این طریق نشان دهید.
نرم افزار Ashampoo Movie Menu نرم افزاری است که برای انجام این امور به ساده ترین شکل ممکن ساخته شده است. این نرم افزار که از سوی شرکت معتبر Ashampoo ارائه شده ، با فراهم آوردن محیطی بسیار ساده و کاربرپسند به شما امکان طراحی منو را خواهد داد. شما برای انجام این کار نیاز به هیچگونه دانش قبلی و آموزش نخواهید داشت و می توانید در محیطی جذاب اقدام به ساخت منو نمایید.
این نرم افزار از انواع دیسک ها و فرمت ها با کیفیت های مختلف پشتیبانی می کند و از این نظر نیز نقصی در نرم افزار مشاهده نمی شود. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
 
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 18 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

انیمیشن کردن یا به حرکت درآوردن تصاویر امروزه استفاده های زیادی دارد ، در آلبوم های دیجیتال ، اسکرین سیورها ، فیلم ها ، اسلایدشو ها و بسیاری موارد دیگر که می توان با به حرکت در آوردن تصاویر در این موارد به هدف نهایی راحت تر دست پیدا کرد.

AquaSoft ScreenShow نام ابزاریست که می توان با بهره گیری از آن به خواسته های خود در زمینه انیمیشن سازی ساده تصاویر دست پیدا کرد.

این نرم افزار قدرتمند تقریبا تمامی امکانات لازم را کنار هم جمع کرده تا مبتدی ترین کاربران هم بتوانند تنها با چند کلیک ساده حتی اسکرین سیورهایی شخصی هم تهیه کرد.


واسط کاربری جذاب و حجم مناسب در مقایسه با امکانات نرم افزار از مهم ترین خصوصیات این ابزار به شمار می روند. سازگاری با فرمت های مختلف و مجموعه ای از افکت ها و پلاگین ها که در این نرم افزار گنجانده شده اند نقش مهمی را در زیباتر شدن کار ایفا می کنند. امکان قرار دادن موزیک در پس زمینه حرکات تصاویر هم از نکات جالب توجه این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار AquaSoft ScreenShow قادر است با دیگر محصولات AquaSoft  هماهنگ شود که از نکات کلیدی و مهم در استفاده از این ابزار محسوب می شود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AquaSoft ScreenShow v4.5.05 :
- قابلیت به حرکات در آوردن تصاویر برای ساخت انیمیشن های ساده
- امکان ساخت اسکرین سیور از تصاویر
- استفاده از موزیک برای پس زمینه عکس ها
- استفاده آسان از نرم افزار
- واسط کاربری جذاب
- سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
- سازگاری با دیگر محصولات شرکت سازنده
- وجود انواعی از افکت ها برای به حرکت در آوردن تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 


|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

امروزه اکثر کاربران همیشه سعی می کنند بسته به دانشی که دارند از نرم افزارها استفاده کنند. یک کاربر مبتدی مطمئنا در همان مرحله اول به دنبال حرفه ای ترین نرم افزارها نمی رود بلکه مرحله به مرحله آموزش های لازم را فرا گرفته و سپس به پیش خواهد رفت.

دوربین های دیجیتالی که امروزه در میان خانواده ها بسیار رایج شده اند باعث می شوند تا خاطرات به صورت فیلم و تصویر ضبط شود اما گاهی هم لازم است که همین فیلم ها مورد ویرایش ساده قرار گیرند.

استفاده از حرفه ای ترین نرم افزارها شاید زیاد کار آسانی نباشد اما می توان از نرم افزارهای ساده ای استفاده کرد که می توانند در عین سادگی خواسته های ما را برآورده سازند. K-Lite Video Conversion Pack  یکی از همین نرم افزارهاست که با داشتن سه نرم افزار داخلی کار مدیریت ، ویرایش و همچنین رایت به صورت دی وی دی فیلم را به راحتی انجام می دهد.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه این مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

تنها سه مرحله لازم است تا کاربران بتوانند با استفاده از نرم افزاری به نام AquaSoft PhotoAlbum آلبوم های دیجیتالی جذابی را پدید آورند.

این نرم افزار بسیار کارآمد که از تمامی امکانات لازم برای ساخت زیباترین آلبوم های دیجیتالی بهره می برد با پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف کاربران را یاری می کند تا بتوانند با کنار هم قرار دادن تصاویر و مجموعه ای از افکت ها زیباترین آلبوم ها را خلق کنند. طرح های آماده بسیار زیبا در نرم افزار تعبیه شده اند تا کاربران بتوانند با ایده برداری از آن ها و کمی هم سلیقه آلبوم ها را جذاب تر طراحی نمایند.


امکان چاپ آلبوم های دیجیتالی ، ذخیره سازی به شکل های مختلف ، امکان تبدیل به فایل های PDF ، قابلیت استفاده از آلبوم های دیجیتالی در پس زمینه دسکتاپ و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر بخش هایی هستند که در نرم افزار AquaSoft PhotoAlbum به چشم می آیند.

واسط کاربری جذاب نرم افزار و سرعت عمل بالا هم از دیگر خصوصیاتی هستند که باید در مورد این ابزار ذکر شوند هرچند حجم آن کمی بالاست ولی مجموع 150 از Template ها می توانند گزینه های خوبی برای طراحی آلبوم های دیجیتالی باشند.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا Hallmark Scrapbook Studio Deluxe 3.0  

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا Hallmark Scrapbook Studio Deluxe 3.0


روزانه ممکن است برای هر کدام از ما اتفاقات بسیار زیادی رخ دهد که بعد ها از آنها به عنوان خاطرات خوب یا بد گذشته یاد کنیم. معمولآ افراد برای اینکه رویدادهای گذشته خود را از یاد نبرند آنها را در دفتر خاطرات خود یاد داشت می کنند. با کمک این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول زندگی خود با آن ها رو به رو می شوید را برای همیشه ثبت کنید. نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد. شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید. همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید. یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه قابلیت قرار دادن پسورد بر روی آن است که تنها شما قادر خواهید بود مطالب دفتر خاطرات را مشاهده کنید و افراد دیگر قادر به خواندن مطالب موجود در دفتر نخواهند بود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://mihandownload.com/ali/adobe-premiere-pro-cs5.jpg مجموعه ای بسیار مفید برای علاقه مندان به تدوین و میکس فیلم با شیوه آموزشی بسیار ساده. مجموعه آموزشی فوق با طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز کاربران از موارد کلی مانند ورود به نرم افزار، محیط برنامه، ذخیره سازی پروژه ها و... مسیر را برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای این نرم افزار را فرا بگیرند هموار کرده است و در نهایت با چند مثال کاربردی تمام آموزه های خود را به صورت عملی به کار می بندد.

پریمیر پرو يكي از نرم افزارهاي مطرح در ويرايش، ميكس و مونتاژ تصاوير ويدئويي است. با كمك اين برنامه ميتوانيد فيلمهاي ديجيتالي پركيفيت را ويرايش و تدوين كرده و عمليات صداگذاري، جلوه سازي و تكنيكهاي حرفه اي Blue Screen و Transition را به راحتي پياده سازي نماييد. نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه حداقل نياز نگارش Premiere Pro CS5 ، كامپيوترهاي Peintium IIlI با 512 مگابايت حافظه و نيز سيستم عامل Windows Xp به بالا ميباشد.

برخی از ویژگی های کلیدی این آموزش :

 تکنیک‌های میکس و مونتاژ فیلم
شیوه جدید آموزش گام به گام و محاوره‌ای با مثالهای متعدد
چگونگی ایجاد متن در فیلم
حرکت چند فیلم بر روی یکدیگر
آموزش گام به گام فقط در 24 ساعت
تبدیل آلبوم عکسهای خانگی به فیلم
چگونگی مونتاژ، دوبله و صداگذاری روی فیلم
جدیدترین برنامه‌ها و آموزش نصب پریمیر
اعمال جلوه‌های ویژه تصویری ثابت و متحرک
میکس فیلم روی فیلم دیگر تکنیک صفحه آبی
 نحوه کار با افکتهای صوتی و تصویری مختلف
 معرفی فرمتهای مختلف تصویری و تبدیل آنها
 نحوه تهیه خروجی از فیلم به تنظیمات نهایی
 معرفی شگردهای برنامه پریمیر
و ...

جهت دریافت فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , آموزش , , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .