پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

امروزه اکثر کاربران همیشه سعی می کنند بسته به دانشی که دارند از نرم افزارها استفاده کنند. یک کاربر مبتدی مطمئنا در همان مرحله اول به دنبال حرفه ای ترین نرم افزارها نمی رود بلکه مرحله به مرحله آموزش های لازم را فرا گرفته و سپس به پیش خواهد رفت.

دوربین های دیجیتالی که امروزه در میان خانواده ها بسیار رایج شده اند باعث می شوند تا خاطرات به صورت فیلم و تصویر ضبط شود اما گاهی هم لازم است که همین فیلم ها مورد ویرایش ساده قرار گیرند.

استفاده از حرفه ای ترین نرم افزارها شاید زیاد کار آسانی نباشد اما می توان از نرم افزارهای ساده ای استفاده کرد که می توانند در عین سادگی خواسته های ما را برآورده سازند. K-Lite Video Conversion Pack  یکی از همین نرم افزارهاست که با داشتن سه نرم افزار داخلی کار مدیریت ، ویرایش و همچنین رایت به صورت دی وی دی فیلم را به راحتی انجام می دهد.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه این مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

تنها سه مرحله لازم است تا کاربران بتوانند با استفاده از نرم افزاری به نام AquaSoft PhotoAlbum آلبوم های دیجیتالی جذابی را پدید آورند.

این نرم افزار بسیار کارآمد که از تمامی امکانات لازم برای ساخت زیباترین آلبوم های دیجیتالی بهره می برد با پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف کاربران را یاری می کند تا بتوانند با کنار هم قرار دادن تصاویر و مجموعه ای از افکت ها زیباترین آلبوم ها را خلق کنند. طرح های آماده بسیار زیبا در نرم افزار تعبیه شده اند تا کاربران بتوانند با ایده برداری از آن ها و کمی هم سلیقه آلبوم ها را جذاب تر طراحی نمایند.


امکان چاپ آلبوم های دیجیتالی ، ذخیره سازی به شکل های مختلف ، امکان تبدیل به فایل های PDF ، قابلیت استفاده از آلبوم های دیجیتالی در پس زمینه دسکتاپ و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر بخش هایی هستند که در نرم افزار AquaSoft PhotoAlbum به چشم می آیند.

واسط کاربری جذاب نرم افزار و سرعت عمل بالا هم از دیگر خصوصیاتی هستند که باید در مورد این ابزار ذکر شوند هرچند حجم آن کمی بالاست ولی مجموع 150 از Template ها می توانند گزینه های خوبی برای طراحی آلبوم های دیجیتالی باشند.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا Hallmark Scrapbook Studio Deluxe 3.0  

دانلود نرم افزار ساخت دفتر خاطرات مالتی مدیا Hallmark Scrapbook Studio Deluxe 3.0


روزانه ممکن است برای هر کدام از ما اتفاقات بسیار زیادی رخ دهد که بعد ها از آنها به عنوان خاطرات خوب یا بد گذشته یاد کنیم. معمولآ افراد برای اینکه رویدادهای گذشته خود را از یاد نبرند آنها را در دفتر خاطرات خود یاد داشت می کنند. با کمک این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول زندگی خود با آن ها رو به رو می شوید را برای همیشه ثبت کنید. نرم افزار Scrapbook Studio یک دفتر خاطرات مالتی مدیا می باشد که از نظر اسم و کاربرد مانند یک دفتر خاطرات معمولی است اما از لحاظ عملکرد و قابلیت دارای امکانات فراوان و بسیار جالبی می باشد. شما در این نرم افزار میتوانید اتفاقاتی را که در طول روز برایتان رخ می دهد را درون آن یاد داشت نموده و برای همیشه آنها را ثبت نمایید. همچنین می توانید در کنار نوشتن متن با قرار دادن عکس و یا فیلم های مربوط به همان روز به عنوان مثال جشن تولد باعث جذابیت بیشتر دفتر خاطرات خود شوید. یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه قابلیت قرار دادن پسورد بر روی آن است که تنها شما قادر خواهید بود مطالب دفتر خاطرات را مشاهده کنید و افراد دیگر قادر به خواندن مطالب موجود در دفتر نخواهند بود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://mihandownload.com/ali/adobe-premiere-pro-cs5.jpg مجموعه ای بسیار مفید برای علاقه مندان به تدوین و میکس فیلم با شیوه آموزشی بسیار ساده. مجموعه آموزشی فوق با طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز کاربران از موارد کلی مانند ورود به نرم افزار، محیط برنامه، ذخیره سازی پروژه ها و... مسیر را برای افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای این نرم افزار را فرا بگیرند هموار کرده است و در نهایت با چند مثال کاربردی تمام آموزه های خود را به صورت عملی به کار می بندد.

پریمیر پرو يكي از نرم افزارهاي مطرح در ويرايش، ميكس و مونتاژ تصاوير ويدئويي است. با كمك اين برنامه ميتوانيد فيلمهاي ديجيتالي پركيفيت را ويرايش و تدوين كرده و عمليات صداگذاري، جلوه سازي و تكنيكهاي حرفه اي Blue Screen و Transition را به راحتي پياده سازي نماييد. نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه حداقل نياز نگارش Premiere Pro CS5 ، كامپيوترهاي Peintium IIlI با 512 مگابايت حافظه و نيز سيستم عامل Windows Xp به بالا ميباشد.

برخی از ویژگی های کلیدی این آموزش :

 تکنیک‌های میکس و مونتاژ فیلم
شیوه جدید آموزش گام به گام و محاوره‌ای با مثالهای متعدد
چگونگی ایجاد متن در فیلم
حرکت چند فیلم بر روی یکدیگر
آموزش گام به گام فقط در 24 ساعت
تبدیل آلبوم عکسهای خانگی به فیلم
چگونگی مونتاژ، دوبله و صداگذاری روی فیلم
جدیدترین برنامه‌ها و آموزش نصب پریمیر
اعمال جلوه‌های ویژه تصویری ثابت و متحرک
میکس فیلم روی فیلم دیگر تکنیک صفحه آبی
 نحوه کار با افکتهای صوتی و تصویری مختلف
 معرفی فرمتهای مختلف تصویری و تبدیل آنها
 نحوه تهیه خروجی از فیلم به تنظیمات نهایی
 معرفی شگردهای برنامه پریمیر
و ...

جهت دریافت فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , آموزش , , ,
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/After-Effects.jpg 

با اين اموزش به آسانی به یک متخصص جلوه های ویژه و میکس مونتاژ ویدیویی و سینمایی مبدل شوید !

امروزه فیلم های آموزشی  در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در این سایت فیلم آموزشی را با نام After effects Tutorial برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار افتر افکت می باشد، طریقه فراگیری نرم افزار فوق العاده افتر افکت را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص ویرایش فیلم شوید!.

جهت دریافت فیلم آموزشی و توضیحات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , آموزش , , ,
تاریخ : 12 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح
شاید برای شما هم پیش آمده باشه که خواستید فایل با فرمت ثابت را به فرمت های دلخواهتان تبدیل کنید .
حال دلیل این کار می تواند ساپورت فرمت هدف در دستگاه های دلخواهمان باشد برای مثال تعدادی کلیپ با فرمت ۳GP داریم و می خواهیم برای پخش در آی پاد یا آیفون آن‌ها را به فرمت mp4 تبدیل کنیم ؛ در اینجا نیاز به یک نرم افزار کانورتور یا تبدیل گر حس می شود.
 

 


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 11 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود پلیری برای پخش CD و DVD ها و فیلم های غیر قابل پخش در ویندوز 

همیشه کاربران با مشکلاتی در هنگام پخش CD ها و DVD های صوتی و فیلم در ویندوز روبرو هستند. به دلایل مختلف مواردی پیش می آید که فایل DAT کپی شده از یک VCD یا یک فایل VOB کپی شده از DVD در ویندوز پخش نمی شود.

 


|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 4 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود پلاگین پخش انواع فایلهای صوتی و تصویری در ویندوز 

پخش انوع فایلهای صوتی و تصویری همیشه در ویندوز مشکلاتی داشته است. با آمدن فرمت های مختلف صوتی و تصویری و Codec های متنوع متعلق به آنها پلیرها نتوانستند آنها را به طور کامل پشتیبانی کنند. در ضمن اضافه کردن Codec به Player باعث افزایش حجم آن می شود که معمولا شرکتهای سازنده این کار را انجام نمی دهند.

 


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .