پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟

در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.

موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات آن آشنا خواهید شد در زیر با بخش‌هایی از مطالب این کتاب آشنا می‌شوید:

اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده­اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.

بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می­خواهید در چه زمینه­ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:

  • فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
  • بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.
  • بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
  • بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
  • ویدئوبلاگها یا “vlogs” که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
  • بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
  • و انواع دیگر – پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!

شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.

“قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد.”جان مویر (John Muir)

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.

برای یافتن بهترین رویکرد، خوب فکر کنید

 ...

 


|
امتیاز مطلب : 165
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: wordpress , WordPress , com , آموزش وردپرس , سایت WordPress , com , كتاب آموزش وردپرس , كتاب وردپرس , وبلاگنويسي با wordprees , com , وبلاگنويسي با وردپرس ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/12/12-20/Italian-Complete-The-Complete-Language-Course.jpg

Italian-Complete-The-Complete-Language-Course

مجموعه آموزشی بسیار مفید برای یادگیری پایه زبان ایتالیایی .

شما در این مجموعه قادرید بسادگی و در هر سنی که باشید با امکانات فوق العاده این نرم افزار ، زبان ایتالیایی را فرا بگیرید .

این مجموعه شامل قسمتهای آموزشی :‌ رنگها ، اعضای بدن ، ساعتها ،. عبارات ، غذاها و کشورها می باشد .

مجموعه آموزش زبان ایتالیایی در ماشین شامل ۱۰۴ درس کلیدی است که یادگیری زبان ایتالیای را در سریعترین زمان ممکنه به شما آموزش خواهد داد...


|
امتیاز مطلب : 237
|
تعداد امتیازدهندگان : 65
|
مجموع امتیاز : 65
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , ,
برچسب‌ها: , Italian Complete: The Complete Language Course , آموزش زبان ا , آموزش زبان ایتالیایی , آموزش زبان ایتالیایی در ماشین , افزار آموزش , افزار آموزش زبان , ايتاليايي خرید , ايتاليايي پست , دانلود مجموعه , دانلود مجموعه آموزش زبان ایتالیایی در ماشین , روش ايتاليايي , زبان ا , زبان ایتالیایی , سایت ايتاليايي , مجموعه آموزش , پستی ايتاليايي , پستی ايتاليايي خرید ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/12/12-20/Tell-Me-More-German-Version-9-(10-Levels).jpg

Tell-Me-More-German

Tell Me More German نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان آلمانی که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب “برترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی دنیا ” را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است . به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان آلمانی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

چرا Tell Me More German را برترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی دنیا می نامیم ؟

- به دلیل دارا بودن بیش از ۵ میلیون کاربر راضی در سرتاسر دنیا که آماری منحصر به فرد و چشمگیر است .

- به دلیل استفاده ارگان های سرشناس دنیا از این نرم افزار حرفه ای که به آن اطمینان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica

- به دلیل استفاده همه روزه در بیش از ۱۰۰۰۰ آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا .

قابلیت های منحصر به فرد Tell Me More German قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی در دنیا :

- ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب برای تمامی افراد ، مقدماتی – متوسطه – پیشرفته

- بیش از ۸۰۰ ساعت آموزش زبان انگلیسی که بیشترین و سنگین ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیاست !

- بیش از ۴۵۰۰ تمرین و ۳۷ نوع و زیر شاخه از فعالیت های تمرینی که در قالب شش طبقه بندی و کارگاه تمرینی درسی، فرهنگی، لغات، پرسش و پاسخ شفاهی و نوشتاری .

ارائه شیوه های مختلف مراحل یادگیری زبان

- سیستم انتخابی تمرینی یا Free-to-Roam که انتخاب دسته تمرین های مورد نیاز روز شما را به شما می دهد .

- سیستم هوشمند Guided Mode که به شما مسیر های یادگیری و تمرین را بر طبق فعایلت های شما و میزان استعدادتان پیشنهاد می کند .

- سیستم فوق هوشمند Dynamic Mode که همانند یک معملم خانگی مرحله به مرحله پیشرفت شما را ارزیابی کرده و تمارین مورد نیاز بعدیتان را پیش رویتان قرار می دهد .

بهره گیری از جدید ترین فن آوری های آموزش زبان در دنیا در زمینه گفتار یا Speaking

- سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند .

- بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود.

- بهره گیری از انیمیشن های سه بعدی و شبیه سازی های صورت و حرکات لب که به یادگیری تلفظ صحیح کلمات بسیار کمک می کند .

- دارا بودن ویدیو ها و دیالوگ های متعدد روزمره در جریان آموزش ..


|
امتیاز مطلب : 208
|
تعداد امتیازدهندگان : 60
|
مجموع امتیاز : 60
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , ,
برچسب‌ها: German , Tell Me More , Tell Me More German , Tell Me More German Version 9 , دانلود آموزش زبان آلمانی ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://dl2.alborzdownload.com/user2/01/picture/12/12-20/Cambridge-Practice-Tests-for-IELTS-.jpg

Cambridge-Practice-Tests-for-IELTS

کلمه IELTS  مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

این آزمون برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند بسیار پر ثمر خواهد بود.

این مجموعه شامل ۷ سری کتاب از سری کتاب های کمبریج برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد.

این کتاب مرجع کاملی از سوالات آزمون آیلتس همراه با پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه ی آنها خود را برای شرکت در این آزمون آماده میسازید.

فرمت این کتاب PDF بوده همچنین همراه این کتاب فایل های صوتی مرتبط با آن نیز در فرمت MP3 قرار گرفته است که گوش دادن به این فایل ها در هنگام مطالعه کتاب در لهجه و درک بهتر لغت و کلمات به شما کمک می کند...


|
امتیاز مطلب : 109
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , ,
برچسب‌ها: ایلتس , دانلود , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود فیلم های اموزش زبان انگلیسی , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار اموزش زبان انگلیسی , دانلود نرم افزار جديد , دانلود کامل مجموعه آموزشی , دانلود کامل مجموعه آموزشی آیلتس همراه با فایل های صوتی با Cambridge Practice tests for IELTS 1-7صوتی , دانلود کتاب ازمون های ایلتس , دانلود کتاب اموزش ایلتس , دانلود کتاب اموزش زبان , دانلود کتاب تافل , سايت دانلود نرم افزار , مجموعه آموزشی , مجموعه آموزشی آیلتس همراه با فایل های صوتی , نرم افزار , نرم افزار جديد ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا مارس 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
 
در پست امروز جدید ترین ویندوز سون را که تا ماه مارس 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویسپک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. 
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , اپدیت ویندوز سون , خرید ویندوز 7 , دانلود , دانلود Microsoft Windows 7 Enterprise RTM With SP1 x86 x64 Volume OEM , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه فینال ویندوز 7 , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 , دانلود ویندوز هفت , دانلود ویندوز ایکس پی , دانلود ویندوز سون , دانلود ویندوز سون 2011 , دانلود Windows 7 Enterprise SP1 , دانلود اپدیت ویندوز سون , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز 7 , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز هفت , دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون مارس Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2011 , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز 7 , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز سون , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود سرویس پک 1 ویندوز سون , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود مجله آموزش فتوشاپ Photoshop Creative Magazine 16 - Vol 02

 

 
فتوشاپ يه نرم افزار گرافيکي حرفه اي است که خيلي از عزيزان دوست دارن کار با اين نرم افزار رو ياد بگيرند.از همين رو قصد داريم يکي از بهترين مجله اي دنيا رو براي شما عزيزان قرار دهيم.اين مجلات شامل چند مجموعه بوده و در هر مجموعه تعدادي پي دي اف گنجانده شده است.ما سعي داريم بصورت تک تک اين مجلات رو براي شما کاربران عزيز قرار دهيم.
اين شانزدهمين مجله ازمجموعه اول است که در 98 صفحه با فرمت PDF تهيه شده است. در اين مجله شما مي توانيد با تکنيک هاي نرم افزار فتوشاپ آشنا شده و طرح هاي متفاوت و زيباي رو خلق کرده و از آن نهايت لذت رو ببريد.اين مجله با عنوان Photoshop Creative Magazine 16 - Vol 02 هم اکنون بصورت کاملا رايگان آماده دريافت است...
 


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: magazine , pdf , photoshop , saturation , shape , style , فتوشاپ , مجله آموزش فتوشاپ , مجله آموزشي , مجله حرفه اي , مجله رايگان , مجلات آموزشي , نقاشي , ويرايش تصاوير , آلبوم عکس , آموزش فتوشاپ , آموزش حرفه اي فتوشاپ , آموزش رايگان فتوشاپ , اموزش , اموزش روتوش , اموزش رايگان , ايجاد تکسچر , تکسچر , تبديل عکس رنگي به سياه و سفيد , ترفند هاي فتوشاپ , ترکيب , جديدترين آموزش هاي فتوشاپ , خلق اثر هنري , دانلود , دانلود مجله , دانلود مجله آموزش فتوشاپ , دانلود آموزش تاپ سکرت , دانلود اموزش فتوشاپ , دانلود اموزشي , دانلود تاپ سکرت , دانلود رايگان , دانلود رايگان مجله , دانلود رايگان آموزش , دانلود رايگان اموزش فتوشاپ , دانلود راز هاي فتوشاپ , روتوش , رازهاي فتوشاپ , ساخت تصاوير , ساخت تصاوير ترکيبي , طراحي ,
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح


نسخه ی فینال همراه با فعال ساز جدید و تست شده!
داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 


|
امتیاز مطلب : 126
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
موضوعات مرتبط: دانلود , مدیریت دانلود , ,
برچسب‌ها: دانلود , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود منیجر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Internet Download Manager , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نرم افزار مدیریت دانلود , سايت دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار اینترنت دانلود منیجر , نرم افزار جديد , نرم افزار دانلود فایل , نرم افزار دانلود فایل تصویری , نرم افزار دانلود منیجر , نرم افزار مدیریت دانلود , نرم افزار مدیریت دانلود فایل ,
تاریخ : یک شنبه 13 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود کتاب متافیزیک (احضار روح، تله پاتی خلسه و ...)
عنوان : کتاب متافیزیک (احضار روح، تله پاتی خلسه و ...)
نویسنده : سید محمد میرکمالی
نوع : متافیزیک
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
تعداد صفحات : 185
حجم : 1.85 مگابایت


 


|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب متافیزیک (احضار روح , تله پاتی خلسه و , , , ) , متافیزیک , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود مقاله , دان ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .