پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

HiDownload_Platinum_v7.93_[www.MihanDownload.com].jpg 

یکی از مهمترین خدمات اینترنت امکان اشترک گذاری کلیپ و فایل ها ویدیویی و نیز دانلود آنها از هاست آپلود شده می باشد. امروزه سایتهای بسیار زیادی به منظور اشتراک گذاری کلیپ و فایل های ویدیویی در اینترنت فعالیت می کنند.
 
از همین رو امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که یک دانلود منیجر پر کاربرد فایلهای ویدیویی از سایت های پخش آنلاین می باشد.
 
نرم افزار HiDownload که به تازگی معروف شده است مخصوص دانلود فیلم و کلیپ های ویدیویی از اینترنت می باشد. همانطور که می دانید به راحتی نمی توان کلیپ های موجود در سایتهای پخش آنلاین را دانلود نمود اما با داشتن این نرم افزار به آسانی می توان اینکار انجاد داد. در واقع این نرم افزار دانلود منیجر فایل های ویدیویی می باشد که با پشتیبانی از فرمت های wmv ,wma, asf, asx, rm, ra, rmvb, ram, smil, smi, rpm, mov, flv, pls, m3u و ... به شما این امکان را می دهد که به آسانی فیلم ها و کلیپ های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید در هنگام دانلود بر روی فایلهای در حال دریافت خود مدیریت کاملی داشته باشید و از قابلیت های مختلف نرم افزار به منظور دانلود راحت و سریع استفاده کنید.
 
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , مدیریت دانلود , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Greeting_Card_Builder_v2.3.0.2678_Portable_[www.MihanDownload.com].jpg 

نرم افزارهای گرافیکی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آنها قادرند تا کاری را متناسب با حجم و کاربرد خود انجام دهند. از جمله میتوان به نرم افزارهای ساخت کارت تبریک اشاره نمود.
امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید با استفاده از آن اقدام به ساخت کارت تبریک های بسیار زیبا نمایید.
نرم افزار Greeting Card Builder نرم افزاری برای ساخت کارت تبریک در موضوعات مختلف می باشد. این نرم افزار محصول شرکت PearlMountain بوده و شما میتوانید با کمک آن به آسانی عکس های معمولی خود را تبدیل به یک کارت تبریک شیک و بسیار قشنگ کنید و از آن برای هدیه دادن به دوستان خود در مناسبت های مختلف مانند تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... استفاده نمایید. این نرم افزار متشکل از ابزارهای متفاوتی بوده که هر کدام از آنها در زمینه ساخت کارت تبریک به شما کمک می کنند مانند نمونه در این برنامه فونت های فانتزی متعددی قرار دارد که شما به دلخواه و با انتخاب هر کدام از آنها می توانید جمله یا متنی بسیار زیبا را بر روی کارت تبریک بنویسید. این نسخه از نرم افزار پرتابل بوده و نیاز به نصب ندارد.
 
 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 

|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

مجموعه پلاگین های AKVIS Noise Buster 7.5.2457 for Adobe Photoshop  

AKVIS Noise Buster 7.5.2457 for Adobe Photoshop :

مجموعه نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای نرم افزار محبوب فوتوشاپ می باشد. توسط این مجموعه پلاگین کاربردی ، می توانید به ویرایش و روتوش عکس های قدیمی خود بپردازید ، زایده ها را حذف کنید  ، بر روی تصاویر نقاشی کنید ، از تکنولوژی عکس در عکس استفاده کنید و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , پلاگین , فتوشاپ , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

داشتم نگاهی به سایت Toturial9‌ می انداختم که دیدم پک های جالبی درست کرده و آیکون های مرتبطی در آن ها جای داده که استفاده از این آیکون ها را هم برای کاملا رایگان است .

تصمیم گرفتم در یک مقاله لینک این آیکون ها را برای شما عزیزان بگذارم . در کنار آن هم یک توضیح مختصری در مورد آیکون ها داده شده که می توانید  پک مورد علاقه ی خود را پیدا  و حتی از آیکون ها ی رایگان آن در کامپیوتر خود استفاده کنید.

۱۲ آیکون کاملا دست ساز

“شما می توانید از این آیکون ها برای استفاده ی شخصی و یا پروژه های  تجاری حتی بدون ذکر منبع به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.”

۱۲ آیکون که به صورت دستی طراحی شده و در ابعاد ۳۲*۳۲ پیکسل با بکگراند Transplant که خیلی زیبا و حرفه ای توسط Parthiban Mohanraj طراحی شده اند.

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , آیکون , مقاله , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

OnOne_FocalPoint_2.0.2_[www.MihanDownload.com].jpg 

قطعآ اکثر شما نرم افزار فتوشاپ را می شناسید و همانطور که می دانید این نرم افزار از قابلیت های بسیار زیادی برخودار است. یکی از این قابلیت ها امکان نصب پلاگین های مختلف بر روی آن است که با کمک این پلاگین ها امکانات جالبی به این نرم افزار اضافه میگردد. از همین رو امروز یکی از پلاگین های معروف نرم افزار فتوشاپ را برایتان آماده کردم. 
پلاگین FocalPoint یکی از پرکاربرد ترین پلاگین هایست که تا به حال برای نرم افزار فتوشاپ ساخته شده است. این پلاگین محصول شرکت معروف OnOne بوده که در زمینه ساخت پلاگین های فتوشاپ از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. شما با استفاده از این پلاگین میتوانید به آسانی افکت های دلخواه خود را به عکس اضافه نمایید.
در واقع افکت هایی را که با کمک این پلاگین بر روی عکس ایجاد می کنید به نوعی چشم ببیننده را به خود جلب می کند. اصلی ترین کاربرد این پلاگین افکت گذاری به گونه ای است که افکت مورد نظر نسبت به سایر قسمت های عکس شفاف تر به نظر آید یعنی محلی را که افکت بر روی عکس ایجاد شده نسبت به سایر قسمت های عکس شفاف تر و واضحتر خواهد بود و سایر قسمت ها تار و غیر شفاف می باشد. بعلاوه این پلاگین با تمامی نسخه های نرم افزار فتوشاپ سازگار بوده و شما می توانید از آن برای کارهای ظریف گرافیکی خود استفاده کنید.
 
 
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , پلاگین , فتوشاپ , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح
بزرگترین ماشین های حفاری

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , آرشیو عکس , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

تفاده از کتابه !!!
 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , آرشیو عکس , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: مطالب جالب و خواندنی , آرشیو عکس , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .