پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

nba2k11-cover.jpg 

نام بازی:NBA2K11
سازنده : Visual Concepts
ناشر : 2K Sports
پلتفورم : همه ی سیستم ها
تاریخ عرضه : 5 اکتبر 2010 | سه شنبه 13 مهر 1389
سبک : شبیه سازی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا

تابه حال بازی بسکتبال را تجربه کرده اید ؟
آیا می دانید بسکتبال ترکیبی از دو بازی مشهور در ورزش به حساب می آید واگر ورزشکار به این دو ورزش آگاهی کامل داشته باشد می تواند یکی از بهترین های این رشته محسوب شود ؟

بسکتبال ترکیبی از فوتبال با شطرنج است ولی نه به آن طورتی که شما در ذهن دارید.بسکتبال به دویدن بیشماری که در فوتبال وجود دارد و همینطور به فکری که در مورزش شطرنج حاکم است احتیاج دارد ،اگر فرد بتواند این دو فاکتور را در هم ادغام کند و رابطه منطقی بین این دو برقرار کند مطمئن باشید یکی از بهترین ها خواهد بود .سلطان مطلق بسکتبال جهان محسوب می شود و لیگ آن به NBA معروف است که هر ساله شاهد نقش آفرینی بازی کنان تیم های این لیگ هستیم که هر کاری که به ذهنتان می رسد قادر هستند با توپ انجام دهند .یکی از مشهور تریم و محبوب ترین نسخه های بازی بسکتبالی که وجود دارد NBA2K نام دارد که نسخه 11 آن به تازگی وارد بازار شده است و توانسته امتیازات مناسبی را از آن خود کند و بسیار بهتر از نسخه 10 خود کار کند و بازیبازان را راضی نگه دارد .
نسخه 11 ان بی ای بیسار واقع گرایانه تر به طوری که کامل از نمونه های واقعی الگو برداری شده است .گرافیک بازی همانند نسخه های پیشین بسیاز نینظیر و واقعی کار شده به طوری که عرق روی بدن بازیکنان به طور آشکار قابل شماهده است .ان بی ای 11 تاکتیکی تر از نسخه 10 آشده و به گفته سازندگان انواع مدل دریبل ها در بازی گنجانده شده تا بازیباز تعامل بسیار بیشتری با این محصول داشته باشد .چهره گزارشگز و چهره تماشاگران هم در نوع خود بسیار جالب است و بسیار طبیعی تر از قبل کار شده است.

شما ميدونيد كه چطور Kobe -- يكي از ستارگان NBA -- حركت spin move را با يك پرش به pull-up تبديل ميكند ؟
 
اين حركتي بود كه در نسخه ي قبل شما قادر به انجام آن نبوديد . ولي بازي نميخواهد كه نسبت به نسخه ي قبل پيشرفتي نداشته باشد . در اين نسخه ستارگان دنياي NBA از جمله Kobe قادر خواهند بود حركات منحصر به فرد خود را تنها با فشار دادن LT توسط شما انجام دهند . اين حركات شامل انواع و اقسام دريبل هاي size-up توسط بازيكنان نيز ميشود . اگر هم LT و RT را با هم فشار نگه داريد بازيكن در هر نقطه از زمين كه باشد post-up ميشود .
 
در كل مكانيزم دريبلينگ در بازي دچار تغيير و تحول اساسي شده است . علاوه بر مكانيزم جديد دريبل در بازي سازندگان در اين نسخه از سيستم پاس كاري جديدي نيز استفاده خواهند كرد . سازندگان بازي ميخواهند همان سيستم پاس كاري كه در NBA Live 10 مشاهده شد را در NBA 2K10 نيز پياده سازي كنند . اين سيستم اين گونه است كه شما با فشردن كليد RB ميتوانيد بالاي سر بازيكنان ديگر يك كليد را داشته باشد و با فشار دادن آن ها ميتوانيد كه توپ را به آن بازيكن بدهيد .
 
البته با نگاه داشتن هر دكمه نيز ميتوانيد كنترل آن بارزيكن را به عهده بگيريد و با رها كردن آن توپ به آن بازيكن پاس داده ميشود . يكي ديگر از بخش هاي بازي Play calling ميباشيد كه امسال عملكرد آن بهينه تر شده است . به اين گونه كه با دكمه ي رابط LB ميتوانيد ليست تاكتيك هايي كه ميتوانيد اجرا كنيد را مشاهده كنيد كه براي انجام هر كدام يك دكمه ي رابط در نظر گرفته شده است و سپس با فشردن آن آن تاكتيك را اجرا كرده و امتياز كسب كنيد .

برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید ...


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

1286186827darksiders2_resize_resize.jpg 

دارک سایدرز یک بازی 14 گیگا بایتی است که به صورت کاملا فشرده تنها با حجم 5 گیگا بایت  برای اولین بار منتشر شده است.

اگر نتوانستید بازی خدای جنگ 3 را تجربه کنید سوار تاریکی بهترین گزینه برای شماست .

در روایات خرافی قدیم آمده است که خدایان برای تنبیه انسان چهار نیروی قهریه دارند که این چهار نیرو را در قالب چهار سوار به سوی زمین گسیل می کنند تا عذاب هایشان را بر آدمی نازل کنند. نام آن ها چهار سوار قیامت (Apocalypse) است که هر کدام به نام های "جنگ"، "بلا"، "قحطی" و "مرگ" مشهور هستند. آن ها به هیچ وجه حق ندارند با هم به زمین حمله کنند و هر کدام بنا به شرایط موجود و به اذن خدایان به زمین فرستاده می شوند.
تنها زمانی که هر چهار نفر آن ها اجازه ورود به دنیای انسان ها را دارند، قیامت است. در Darksiders بازی حول مهور جنگ (War) می گردد.
ناگهان بدون هیچ هماهنگی قبلی سپاهیان بهشت و جهنم برای نبردی سهمگین وارد زمین می شوند و شروع به قتل عام یکدیگر و مردم می کنند.

 
War نیز به زمین فراخوانده می شود، اما چیزی نمی گذرد که متوجه موضوع عجیبی می شود. او بخش عمده قدرت خود را از دست داده است، هیچ یک از برادرهایش در صحنه حضور ندارند و از ظاهر وقایع بوی خیانت می آید. War باید برای کشف حقیقت خود را به سرمنشاء این اتفاقات یعنی نابود کننده (Destroyer) برساند و تعادل را بین سه عالم برقرار کند.

گیم پلی:
گیم پلی بازی دست شما رو در به کار گرفتن خلاقیت باز گذاشته به طوری که دشمن مورد نظر رو به چندین روش متفاوت از بین ببرید مثلا: وقتی که رو هدف خودتون Lock کردید میتونید از حالت slow-motion استفاده کنید در این صورت هدف دشمن شما کند میشه راحت میتونید به نزدیک او رفته کامبو مورد نظر خود را اجرا کنید میتونید اون رو هوا بندازید و با اسلحه آبکش کنید یا خودتون بپرید و به پر پر کردن اهریمن سیاه بخت بپردازید

شما با از بین بردن هر کدام هرکدام از باس ها یا سلاح جدیدی بدست میاورید یا وسیله ای برای کمک به شما برای پیشبرد در بازی که از تنوع خوبی برخوردار هستند...

اما یکی از نقاط ضعف بازی در مقابل بازی GOW III همین باس ها هستند همونطور که میدونید در سری GOW با باس های بسیار بزرگی و زیبایی روبرو هستیم که روش از بین بردن آنها بر زیبایی آن میافزاید به احتمال زیاد GOW III هم از این قائده مستثنی نیست پس اگر vigi games قصد یک رقابت واقعی با این بازی رو دارند باید فکر چاره ای برای این مهم بیندیشند .

برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید....

|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,
تاریخ : 17 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/45_Red_Hot_Ferrari_HD_Wallpapers_www.MihanDownload.com.jpg 

مجموع عکس های زیبا و دیدنی از Ferrari که به تمامی طرف داران عکس های ماشین تقدیم می کنیم امیدواریم از این عکس های زیبا و دیدنی لذت ببرید این عکس با کیفیت تصویری 1920x1200 در یک بخش 45 تایی برای شما قرار داده شده است .

برای دریافت تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , آرشیو عکس , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 کنسول خانگی wii یا همان Nintendo Wii که بعضی ها به آن Nintendo 3 هم میگویند در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۸۵ که به میلادی ۱۹ نوامبر ۲۰۰۶ است برای اولین بار در آمریکا و در عرض ۳ هفته در سرتاسر جهان در فروشگاه ها قابل خرید بود.

 

در ایران هم تقریبا ۲ الی ۶ هفته دیگر با قیمت های حدود ۶۰۰ هزار تومان قابل خریداری بود ولی از آنجا که ایرانیان از قدیم به کنسول های شرکت Nintendo مانند Nintendo1 و Nintendo2 اعتماد خوبی نداشتند و استقبال نمیکردند از این کنسول هم آنچنان استقبال نشد.

البته شرکت Nintendo در قبل کنسول های موفق دیگری را مانند NES ، SNES، N64، GC و همچنین DS را عرضه کرده بود و با موفقیت بسیاری روبه رو شد. این کنسول جدید هم با ایده جدید خود که همان کنترلر متفاوت آن است رقیب سر سختی برای کنسول های مایکروسافت و سونی شد.

شرکت Nintendo هیچ وقت از سخت افزار های فوقالعاده قدرتمندی استفاده نکرده هست به طوری که شاید بتوان گفت قدرت یک کنسول PS3 به اندازه ده ها کنسول Wii و DS هست ولی این شرکت با داشتن ایده های جالب و خالقیت بالا توانسته است این قدرت سخت افزاری کم را مهار کند و با آن بازی های جالب و سرگرم کننده ای را تولید کند تا هم گیمر ها راضی باشند و هم خود شرکت سود خوبی نصیب اش شود.

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: مقاله , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

امروزه اکثر کاربران همیشه سعی می کنند بسته به دانشی که دارند از نرم افزارها استفاده کنند. یک کاربر مبتدی مطمئنا در همان مرحله اول به دنبال حرفه ای ترین نرم افزارها نمی رود بلکه مرحله به مرحله آموزش های لازم را فرا گرفته و سپس به پیش خواهد رفت.

دوربین های دیجیتالی که امروزه در میان خانواده ها بسیار رایج شده اند باعث می شوند تا خاطرات به صورت فیلم و تصویر ضبط شود اما گاهی هم لازم است که همین فیلم ها مورد ویرایش ساده قرار گیرند.

استفاده از حرفه ای ترین نرم افزارها شاید زیاد کار آسانی نباشد اما می توان از نرم افزارهای ساده ای استفاده کرد که می توانند در عین سادگی خواسته های ما را برآورده سازند. K-Lite Video Conversion Pack  یکی از همین نرم افزارهاست که با داشتن سه نرم افزار داخلی کار مدیریت ، ویرایش و همچنین رایت به صورت دی وی دی فیلم را به راحتی انجام می دهد.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه این مطلب مراجعه نمایید ...


|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://mihandownload.com/ali/Animat3d_Y0ur_W0rld_www.MihanDownload.com.jpg 

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام 3ds Max Tutorial - Animated Your World برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، فیلم دوره آموزشی  تری دی مکس میباشد، که به شما طریقه فراگیری نرم افزار فوق را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از این برنامه ها میخواهید به دست آورید!

برای دریافت این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

تنها سه مرحله لازم است تا کاربران بتوانند با استفاده از نرم افزاری به نام AquaSoft PhotoAlbum آلبوم های دیجیتالی جذابی را پدید آورند.

این نرم افزار بسیار کارآمد که از تمامی امکانات لازم برای ساخت زیباترین آلبوم های دیجیتالی بهره می برد با پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف کاربران را یاری می کند تا بتوانند با کنار هم قرار دادن تصاویر و مجموعه ای از افکت ها زیباترین آلبوم ها را خلق کنند. طرح های آماده بسیار زیبا در نرم افزار تعبیه شده اند تا کاربران بتوانند با ایده برداری از آن ها و کمی هم سلیقه آلبوم ها را جذاب تر طراحی نمایند.


امکان چاپ آلبوم های دیجیتالی ، ذخیره سازی به شکل های مختلف ، امکان تبدیل به فایل های PDF ، قابلیت استفاده از آلبوم های دیجیتالی در پس زمینه دسکتاپ و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر بخش هایی هستند که در نرم افزار AquaSoft PhotoAlbum به چشم می آیند.

واسط کاربری جذاب نرم افزار و سرعت عمل بالا هم از دیگر خصوصیاتی هستند که باید در مورد این ابزار ذکر شوند هرچند حجم آن کمی بالاست ولی مجموع 150 از Template ها می توانند گزینه های خوبی برای طراحی آلبوم های دیجیتالی باشند.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
تاریخ : 16 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Marine_Sharpshooter_3_www.mihandownload.com.jpg

بازی های اکشن همواره مورد توجه بازی کنندگان بوده اند و در سال های اخیر بخش عمده ای از بازی های رایانه ای را بازی های این سبک شامل می شوند.

 
برخی معتقدند که در ساخت اینگونه بازی ها هدف خاصی دنبال می شود. اما هدف هرچه باشد ، ارائه نسخه های جدید بازی های این سبک همیشه طرفدارن سبک را خوشحال خواهد کرد. در زمینه جنگ عراق در سالیان گذشته بازی های بسیاری تولید شده است.
استقبال از این زمینه به قدری بوده که کمپانی Activision نیز یکی از نسخه های بازی پرطرفدار خود Call of Duty را به این جنگ اختصاص داده است و نیازی به توضیح و یاد آوری نیست که این سری بازی چه مقدار موفقیت کسب کرده و چه فروش کم نظیری داشته است.
اما بازی که امروز قصد معرفی آن به شما را داریم قدری با دیگر بازی های ارائه شده در این زمینه متفاوت است.Marine Sharpshooter 3 نام این بازی است. اتفاقاتی که در بازی در بغداد رخ می دهد. جایی که مرکز درگیری های نیروهای خارجی با ارتش عراق و تروریست ها است.
اما شما در این بازی یک سرباز عادی نیستید. در طول بازی باید با زیرکی تمام عمل کنید ، سلاح دوربرد خود را بردارید و به سوی دشمن به پیش بروید ، خود را در مکان های مناسب پنهان کنید و دشمن را مورد هدف قرار دهید.
به شما در طول بازی مأموریت هایی از قبیل شناسایی دقیق مناطق و نیروهای دشمن و یا جنگ مستقیم داده می شود که با استفاده از مهارت هایی که در طول بازی کسب می کنید باید سعی کنید که مأموریت های خود را به بهترین نحو انجام دهید.
همه تمرکز خود را بکار بگیرید و اجازه پیروزی را به دشمن ندهید. بازی از گرفیک بسیار خوبی برخوردار است و می تواند طرفداران این سبک را راضی نگاه دارد. همچنین اجرای این بازی نیازمند مشخصات سخت افزاری بسیار بالا نیست و می توانید آن را با یک سیستم عادی اجرا کنید و از آن لذت ببرید. 
 
برای مشاهده تصاویر بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی کامپیوتر , ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .