پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 18 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

حتما با من موافق هستید که «بینگ» کاغذدیواری‌های زیبایی منتشر می‌کند، طوری که خیلی وقت‌ها آدم هوس می‌کند، هر روز به بینگ سر بزند و این کاغذدیواری‌ها را برای خودش ذخیره کند، ولی انجام این کار به صورت دستی و روزانه، چندان آسان نیست و خیلی وقت‌ها آدم یادش می‌رود این کار را انجام بدهد.

در این پست راهی برای ذخیره کردن روزانه تصاویر بینگ و استفاده از آنها در دسکتاپ ویندوزتان معرفی می‌کنم. فکر میکنم دسکتاپ شما را از یکنواختی دربیاورد.

۱- در مرحله اول باید برنامه‌ای کوچکی را دانلود کنید که به صورت خودکار تصاویر بینگ را برایتان ذخیره کند. این برنامه کوچک حدود ۱۰۰ کیلوبایت اندازه دارد و می‌توانید با رفتن به اینجا دانلودش کنید.

این برنامه بعد از اجرا پوشه‌ای به نام BingImages در پوشه که برنامه در آن دانلود شده ایجاد می‌کند و بعد از اجرا تصاویر را در این پوشه ذخیره می‌کند.

۲- حالا باید کاری کنید که این برنامه هر روز به صورت خودکار اجرا شود. این کار هم به سادگی با استفاده از Scheduled Tasks ویندوز میسر می‌شود. برای این کار باید به کنترل پنل بروید و Scheduled Tasks را پیدا کنید.

بعد روی Add Schedulded Task کلیک کنید. مسیر برنامه را معرفی کنید و بخواهید که برنامه هر روز اجرا شود.

۳- حالا باید برنامه‌ای نصب کنید که با دادن مسیر پوشه تصاویر بینگ، بتواند تصاویر را به صورت خودکار و در بازه‌ای که به آن معرفی می‌کنید، عوض کند. برنامه‌های زیادی در این کتگوری قرار می‌گیرند. مثلا شما می‌توانید از Adolix Wallpaper Changer استفاده کنید ولی هیچ اجباری در استفاده از این برنامه نیست و شما می‌توانید از هر برنامه مشابه دیگر هم استفاده کنید.

حالا این برنامه را اجرا کنید، روی آیکون برنامه در «تاسک بار» کلیک راست کنید و به کنترل پنل برنامه بروید، مسیر پوشه تصویر بینگ و همچنین فاصله زمانی تعویض عکس‌ها را به برنامه معرفی کنید.

پی‌نوشت:

- اگر می‌خواهید آخرین تصاویر بینگ را با استفاده از فید ببینید از این خروجی فید استفاده کنید: http://feeds2.feedburner.com/bingimages

 - روش‌های دیگری هم برای این کار وجود دارد: + و + و +

 

 

منبع : http://1pezeshk.com



|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , دانلود , نرم افزار ویرایشگر تصویر , ابزار دسکتاپ , آموزش , آرشیو عکس , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/delta-683412.jpg
mohsen در تاریخ : 1391/12/15/2 - - گفته است :
Thanks for the screen saver or wallpaper


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .