کاندیدهای سومین جشنواره وب فارسی بالاخره معرفی شدند!
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 19 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

بالاخره پس از ماه ها تاخیر و انتظار داوران سومین جشنواره وب فارسی با یک تاخیر ۵ ماهه  با بررسی سایت های شرکت کننده درجشنواره و رای گیری در سه مرحله کاندید های این دوره را معرفی کردند . شاید یکی از دلایل به تاخیر افتادن این دوره استقبال زیاد  و شرکت کننده بیشتر نسبت به دوره قبل باشد که به هر حال قابل توجیه نیست که این همه تاخیر صورت پذیرد آن هم برای جشنواره ایی که قرار است برترین های وب فارسی را معرفی نماید .

 

داوران جشنواره  کاندید ها را در ۱۵ گروه اصلی و ۵۲ بخش فرعی بررسی و معرفی نمودند و این نوید بخش این است که بالاخره پرونده سومین دوره جشنواره به آخرین ورق هایش نزدیک است و به زودی شاید پایان سومین دوره آن خواهیم بود و باید چشم انتظار دوره جهارم بود و رقابتی دیگر و البته به امید برگزاری جشنواره در زمان بندی مشخص.

به اختصار از کاندیدهای انتخاب شده می توان به در گروه بازی و سرگرمی به p30games.ir و travian.ir اشاره کرد . در گروه علمی و آموزشی ۱۷ سایت در پنج بخش معرفی شده اند که به سایت های pcpedia.ir ، pariyana.com ، ittutorial.ir و olc.ir می توان اشاره کرد. در گروه فرهنگی و هنری هم ۱۹ سایت در ۶ بخش معرفی شدند که از میان آن ها می توان به persiangfx.com ، golagha.ir و cinemaema.com نام برد.

گروه تجارت و اقتصاد هم در پنج بخش مهمان ۲۱ کاندید است که در بخش فروشگاه ها دیجی کالا مانند دوره گذشته کاندید بهترین سایت فروشگاهی شده و فروشگاه ناربلا هم رقیب جدی آن قلمداد می شود . در گروه بعدی که گروه خانواده و سلامت است در چهار بخش ۱۷ کاندید هستند که به وبلاگ pourali.net و womanday.ir در آن بین می توان اشاره کرد.

در گروه کامپیوتر و تکنولوژی ۷ بخش وجود دارد که ۱۴ کاندید دارد و در این بین به سایت کاوه علی اکبری (barnameha.com) ، سایت دانش فضایی (spacescience.ir ) که سایتی مفید در زمینه فضا است  و همچنین پلاس دانلود به خاطر ایده ای نوین در بخش سایت دانلود ها می توان اشاره نمود. در گروه شبکه های اجتماعی هم که از دوبخش تشکیل شده می توان به webzzz.com و cloob.com و همچنین قطار وبگردی اشاره کرد  که  باید گفت متاسفانه در این بخش بسیار ضعیف کار شده است و سرویس های میکروبلاگینگ و اجتماعی خوبی مانند فرندفا و غیره هستند که در این لیست جایی ندارند در صورتی که شبکه های اجتماعی جزو مهمترین سایت ها به شما می روند .

در گروه وبلاگ و در سه بخش ۱۲ کاندید معرفی شده اند که از میان آن ها می توان به mihanblog.com ، bloghaa.com و kakapo.ir اشاره کرد ، هر چند بهتر بود در بخش وبلاگ ها علاوه بر سرویس های خدمات وبلاگ دهی و غیره وبلاگ هم معرفی می شد . در گروه استاندارد وب هم که شامل سه بخش و ۱۴ کاندید است می توان به سایت های rohanit.com ، ihome.ir و axprint.com اشاره کرد .در بخش بهترین ایده سال ( بهتراست گفته شود پارسال !! ) سه سایت sellch.com ، meydoonak.com و myfc.ir معرفی شده اند.

در گروه خبر و اطلاع رسانی ۱۷ سایت و وبلاگ در پنج بخش به رقابت با هم هستند که از میان آن ها می توان به narenji.ir ،farnet.ir و shahvar.net اشاره کرد.

لیست کامل کاندید ها را می توانید در اینجا ببینید ، امیدوارم این جشنواره هم بالاخره به سرانجام برسد و  در دوره های بعدی شاهد این گونه تاخیرها نباشیم تا اگر قرار است اعتباری کسب کند به آن خدشه ای وارد نشود.

 

 

منبع : www.1itblog.com

 



|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , معرفی سایت , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .