نرم افزار تعمیر رجیستری Registry Reviver v1.3.26
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح
  •  
Registry.Reviver.v1.3.26_www.mihandownload.com.jpgدر صورتی که ویندوز شما نسبت به ابتدا که آن را نصب کرده اید افت سرعت پیدا کرده ، دارای ارورهای گوناگون شده ، دیر لود می شود و هرگونه ایراد دیگری در آن می بینید می توانید از نرم افزار Registry Reviver برای حل این مشکلات استفاده کنید. این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شده در این زمینه ، سیستم شما را آنالیز کرده ، ارور ها را برطرف و سرعت رایانه شما را به طور چشم گیری افزایش می دهد.
 
این نرم افزار رجیستری ویندوز شما را چک می کند و اطلاعات بیهوده و بلا استفاده نظیر نرم افزار های حذف شده ، نرم افزارهایی که به طور ناقص نصب شده اند و اطلاعاتی از این قبیل را از بین می برد و سرعت سیستم را افزایش می دهد.
 
 از این پس در لود شدن ویندوز خود مشکلی نخواهید داشت و سرعت آن نیز بهبود می یابد. یکی از نکات قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگاری کامل آن با ویندوز سون است که این را می توان یک امتیاز مثبت برای نرم افزار در نظر گرفت چراکه هنوز بسیاری از نرم افزارهای موجود در این زمینه ، نسخه ای هماهنگ با ویندوز سون روانه بازار نکرده اند. نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
 

 

 

 

منبع : http://mihandownload.com



|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار پاکسازی رایانه , نرم افزار بهینه سازی , نرم افزار تعمیر رجیستری Registry Reviver v1 , 3 , 26 , نرم افزار جديد , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار پاکسازی , دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری , دانلود نرم افزار افزایش سرعت ویندوز , دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز , دانلود نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .