آموزش دانلود از تورنت '' Torrent
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 11 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح
تاکنون مطالب زیادی در مورد آشنایی با روش های استفاده از تورنت برای دانلود فیلم ، موزیک ،برنامه ، e-Boook و … منتشر شده است . با این حال تعدد مطالب و متنوع بودن روش ها ممکن است هنوز برای تازه کاران سردرگمی ایجاد کند.

در این مطلب سعی شده آسان ترین و خلاصه ترین روش پیدا کردن یک تورنت مناسب و دانلود آن را در چند مرحله توضیح داده شود.

1) قدم اول برای استفاده از شبکه تورنت پیدا کردن برنامه مناسب برای دانلود است.بدون هیچ گونه شک و دودلی برنامه uTorrent را دانلود و نصب کنید.

نصب برنامه هیچ نکته خاصی ندارد.جز اینکه بعد از نصب و اولین اجرا در صفحه Speed Guide که خود به خود باز می شود کافی است سرعت اینترنت خود را در جلوی Connection Type انتخاب و بدون دست زدن به بقیه گزینه ها Ok کنید.


2- قدم بعدی پیدا کردن یک تورنت مناسب است.چون با وجود امن تر بودن این شبکه باز هم ممکن است شما به فایل های Fake یا ویروسی برخورد کنید یا بطور مثال کیفیت فیلمی که دانلود می کنید دلخواهتان نباشد.

بهترین و معتبر ترین سایت برای دانلود تورنت همانا سایت سازنده شبکه تورنت یعنی ThePirateBay است. در این سایت تقریباً 99 درصد مواقع با فایل Fake یا ویروسی برخورد نمی کنید.کافی است اسم فایل دلخواهتان که می تواند فیلم ، موزیک ، برنامه و بازی باشد را در این سایت جستجو و تورنت آن را دریافت کنید.


3) بعد از دریافت تورنت که یک فایل چند کیلوبایتی است آن را با برنامه uTorrent باز کنید و بعد از انتخاب محل ذخیره دانلود آغاز می شود.

4) تنها کاری که باقی مانده دو تنظیم برای بهتر کردن سرعت و وضیعت دانلود است :
• بعد از اینکه دانلود در برنامه آغاز شد روی اسم فایل در محیط برنامه کلیک راست کنید و گزینه Force Start را انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا در صورت هرگونه قطع ارتباط یا مشکل ، برنامه همواره دانلود فایل را بعد از رفع اشکال ادامه بدهد.

• تنظیم بعدی اختصاص حداکثر پهنای باند برای دانلود است.برای این کار بار دیگر روی اسم فایل در محیط برنامه کلیک راست و از Bandwitch Allocation گزینه High را انتخاب کنید و تمام !


 
اما چند نکته برای استفاده بهتر از دانلود فایل با استفاده از تورنت :

• قسمت TOP 100 سایت ThePirateBay معمولا شامل بهترین تورنت ها است.آخرین ورژن برنامه ها ، آخرین آلبوم های موسیقی و فیلم های در حال اکران در این قسمت به راحتی پیدا می شوند.

• برای دانلود فیلم با کیفیت DVDRIP سعی کنید نسخه های Axxo و FXG را دانلود کنید . کیفیت فیلم های این 2 نفر همیشه عالی است و زیرنویس آن ها به راحتی پیدا می شود. در هنگام جستجو با اضافه کردن این 2 اسم به انتهای اسم فیلم ، به تورنت آن می رسید.

• برای دریافت زیرنویس فیلم ها به سایت Subscene مراجعه کنید.جدیدا زیرنویس فارسی اکثر فیلم ها در این سایت پیدا می شود.

• سعی کنید هنگام دانلود تورنت یک نگاهی به قسمت نظرات هر تورنت که در زیر صفحه مربوط به آن در ThePirateBay هست بیاندازید، معمولا در این قسمت به کیفیت فایل ها اشاره می شود.

• یک ضرب المثل قدیمی می گوید تورنت هرچه Seeder اش بیشتر سرعت و کیفیتش بهتر ، پس هنگام انتخاب تورنت به تعداد Seeder ها دقت کنید.

• در مواردی ممکن است سرعت دانلود شما بسیار کم باشد.نگران نباشید.بسته به تعداد Seeder ها و ساعت دانلود سرعت بسیار متغیر است.


greensmilies-009 دانلود نرم افزار uTorrent

منبع : http://www.tarfandestan.com

 



|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: ترفند اینترنت , دانلود , آموزش , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .