کتاب تصویری و تمام رنگی اکسس 2007
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 3 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
آموزش تصویری و تمام رنگی اکسس 2007

آموزش تصویری و تمام رنگی اکسس 2007


مايكروسافت Access يكی از اجزای ميكروسافت آفيس به عنوان يكی از برنامه های مديريت بانک های اطلاعاتی برای ايجاد و كار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه كاربران نرم افزار های مايكروسافت آفيس قرار گرفته و برای ايجاد بانک های اطلاعاتی كه حجم خيلی بالايی ندارند امكانات بسيار خوبی فراهم می كنيد.اکسس یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای بسته ی مایکروسافت آفیس است. این نرم افزار می تواند به خوبی پایگاه داده هایی ایجاد کند که تمامی نرم افزار ها آن را پشتیبانی می کنند.
امروز آموزش انگلیسی و تصویری اکسس 2007 را آماده کرده ام .شما در این کتاب به صورت تصویری و کامل با اکسس 2007 آشنا می شوید. با اینکه به زبان انگلیسی هست ولی از تصاویر استفاده شده و برای شما هم که کمی انگلیسی می دانید نیز مفید می باشد.
 

حجم:56 مگابایت
لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
 


پسورد : www.vatandownload.com

 

 

 منبع : http://www.iranmeet.com



|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: اکسس 2007 , آموزش تصویری , کتاب Access , کتاب آموزش Access , کتاب آموزش اکسس 2007 , دانلود کتاب آموزشی , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .