کتاب تصویری و تمام رنگی پاورپوینت 2007
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 3 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
آموزش تصویری و تمام رنگی پاورپوینت 2007 با Teach Yourself VISUALLY PowerPoint 2007

آموزش تصویری و تمام رنگی پاورپوینت 2007 با Teach Yourself VISUALLY PowerPoint 2007


اگر شما هم در پروژه ها و ارئه های خود با نرم افزار پاورپوینت کار کرده باشید می دانید که این نرم افزار راز های زیادی را در خود جای داده است. نرم افزار پاورپوینت نرم افزاری است که اگر شما استاد دانشگاه و یا دانشجو باشید حداقل یک بار به سراغ آن رفته اید. نرم افزاری قدرتمند که با دارا بودن ویژگی هایی از جمله اسلاید بندی صفحات، قرار دادن حاشیه های زیبا، قرار دادن تصاویر، فیلم در هر اسلاید و ... می تواند یک نرم افزار مناسب برای ارائه پروژه های دانشگاهی وسایر موارد باشد.

امروز برای آموزش انگلیسی و تصویری پاورپوینت 2007 را آماده کرده ام .شما در این کتاب به صورت تصویری و کامل با پاورپوینت 2007 آشنا می شوید.این کتاب با اینکه به زبان انگلیسی هست ولی از تصاویر استفاده شده و برای شما هم که کمی انگلیسی می دانید نیز مفید می باشد.

این کتاب الکترونیکی از ابتدا و پایه شروع به آموزش این نرم افزار کاربردی می کند و می تواند به خوبی شما را با این نرم افزار آشنا کند به حدی که تمامی راز و رمز های آن را فرا بگیرید. این کتاب الکترونیکی را به شما پیشنهاد می دهیم.


حجم:60.1 مگابایت
لینک دانلود :
برای دانلود لینک زیر را در نوار آدرس کپی کنید
 


پسورد : www.vatandownload.com

 

 

منبع : http://www.iranmeet.com



|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: کتاب آموزش پاورپونت , آموزش پاورپونت , PowerPoint 2007 , دانلود , کتاب , آموزش , زبان , دانلود کتاب , دانلود کتاب آموزش , دانلود کتاب آموزش زبان , کتاب آموزش , کتاب آموزش زبان , آموزش زبان , دانلود رایگان , دانلود کتاب PDF , دانلود کتاب الکترونیکی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .