۱۱ سایت برای دانلود رایگان کتاب‌ها و منابع فارسی
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 5 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اگر اهل كتاب خواندن هستيد و اگر بيشتر وقتتان را پاي كامپيوتر مي‌گذرانيد، احتمالاً تا حد زيادي از سيستم كاغذي جدا شده‌ايد و بيشتر مطالعه خود را پاي كامپيوتر و با استفاده از فرمت‌هاي مختلف ايبوك انجام مي‌دهيد. موارد ديگري هم پيش مي‌آيد كه دنبال منابع فارسي از قبيل مقالات، جزوه‌ها، آموزش‌ها، دستورالعمل‌ها و مانند آن هستيد.

البته يكي از روش‌هايي كه براي يافتن اين منابع وجود دارد، جستجو كردن با استفاده از موتورهاي جستجوست. اما راه ديگري كه وجود دارد، مراجعه به سايت‌هايي است كه اين كتاب‌ها را در يك جا جمع‌آوري كرده و طبقه‌بندي و قابل جستجو مي‌كنند.

امروز مي‌خواهيم ۱۱ سايت برتر براي دانلود رايگان كتاب‌ها و منابع فارسي را معرفي كنيم كه با كاوش در آنها مي‌توانيد منابع فارسي خوبي براي مطالعه پيدا كنيد. همه‌ي اين سايت‌ها داراي طبقه‌بندي موضوعي بوده و برخي قابليت جستجو در متن يا عنوان منابع را نيز دارند. البته سايت‌هاي مشابه ديگري هم در اين زمينه وجود داشتند اما من سايت‌هايي را براي شما انتخاب كرده‌ام كه كمتر جنبه تبليغاتي يا فروش داشته، ظاهر مناسبي داشته، طبقه‌بندي خوبي انجام داده باشند و منابع نسبتاً زيادي را هم جمع‌آوري كرده باشند.

ضمناً عناويني كه در فهرست بالا براي سايت‌ها بكار گرفته شده‌اند، تيتر استفاده‌شده در صفحه اول سايت‌هاي مربوطه يا لوگوي آنها مي‌باشد و توسط من انتخاب نشده است.

پس‌نوشت:

اگر فكر مي‌كنيد سايت‌هاي ديگري هم وجود دارند كه بايد به فهرست بالا اضافه شوند لطفاً در نظرات عنوان نماييد.

 

منبع : http://www.tafreevar.com



|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیکی , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سایت دانلود کتاب , کتاب , ایبوک , دانلود ایبوک , دانلود کتاب , دانلود , معرفی سایت کتاب , معرفی سایت , دانلود pdf , کتاب پی دی اف , pdf , کتابpdf ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .