معرفی بازی اکشن اینترنتی “داینو استرایک” !
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 12 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

امروز میخوام بازی ای رو بهتون معرفی کنم که شما رو میبره به چندین سال پیش…

زمانی که کنسول سگا از شرکت سگا طرفداران خیلی زیادی داشت . ولی با این حال توی ایران هر کسی این کنسول رو توی خونه اش نداشت!

یکی از محبوبترین و معروفترین بازی های کنسول سگا بازی شورش در شهر بود که خیلی خوش ساخت  و جذاب ساخته شده بود

امروز میخوام بازی ای رو معرفی کنم که شباهت بسیار زیادی به این بازی داره و به راحتی شما این بازی رو میتونین به صورت آنلاین بازی کنین.

البته فکر نمیکنم با اینترنت دیال آپ بشه این بازی را لود کرد چون مراحل لود شدن بازی کمی طولانی هست و شما مجبور میشید که مدتی رو صبر کنین تا ۵ مرحله لود بازی تموم بشه!بله درست خوندید ۵ مرحله لود شدن!

این ۵ مرحله حدودا  ۵ دقیقه زمان لازم داره و با این حال فکر میکنم ارزش امتحان کردنش رو داشته باشه.

شما در این بازی هم مثل بازیهای دیگه سایت مینی کلیپ با کسب امتیاز بیشتر میتونین رکورد جدید به جای بگذارن و یا با دوستاتون چلنج کنید(رقابت کنید)

در حین بازی شما با سلاح ها و خوراکی ها و دشمنان متنوعی روبرو میشید که دقیقا مثل بازی های سگا شما رو برای ادامه دادن به بازی مجذوب میکنن

دکمه های متنوعی هم برای بازی با این گیم وجود داره که در زیر پنجره بازی نوشته شده و مشخص هستند.

پیشنهاد میکنم که حتما در سایت عضو بشین و با اکانتتون بازی کنین تا رکوردهاتون ثبت بشه و از رکورد های دوستاتون هم با خبر بشین.در بالی پنجره بازی دکمه های pause و help وجود دارد که میتوانید به کمک آنها در وسط بازی کمی استراحت کنید و یا از راهنمای بازی استفاده کنید.در سمت چپ هم وضعیت کاراکتر شما نشان داده شده یعنی به عبارت خودمانی میزان خون و جونتون نشون داده شده!در همنجا امتیازی که تا کنون بدست اوردید نشون داده میشه همین امتیاز رکرد شماست که هر چه بیشتر باشه باعث میشه که مقام شما بالاتر بره و در اینصورت کمتر کسی میتونه با شما چلنج (رقابت) بکنه!

بعد از اینکه game over شدید و یا اینکه خواستید از بازی خارج بشید میتونین با کمی حوصله ببینید که رکورد شما در کل در میان همه بازی کنندگاه این بازی چقدر شده!و همونجا میتونین دیگران رو به چلنج  دعوت کنین و یا برای دیگران پیغام بفرستید و یا با آنها دوست بشید.

این بازی جزء بازیهای محبوب دسته اکشن این سایت هست و مدتهاست که تونسته این جایگاه ویژه رو برای خودش حفظ کنه ! که البته جایگاهی شایسته و بحق هست!

پیشنهاد میکنم حتما یک بار این بازی را امتحان کنید.مخصوصا کسانی که بازی خور هستند !چرا که تنها عبور از مرحله اول این بازی نیز کار چندان ساده ای به نظر نمیرسد.

لینک بازی

 

منبع : http://www.gooyait.com



|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: Games , اخبار بازی , بازي فلش , بازی , بازی انلاین , معرفي بازي ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .