از کارآفرینی اینترنتی چه خبر؟
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 21 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

فكر مي‌كنيد چه ايده‌هايي قابليت بكار بسته شدن در فضاي اينترنتي براي تبديل شدن به يك كسب‌وكار  اينترنتي مناسب را داشته باشند؟ امروز مي‌خواهم سايتي را به شما معرفي كنم كه روزانه به مرور بيش از ۳۰ كسب‌وكار اينترنتي جديد مي‌پردازد و ايده‌ي بكاربسته‌شده در اين سايت‌ها را تشريح مي‌كند.

اين سايت كه از اينجا قابل دسترسي است، به دو طريق مي‌تواند براي من و شما مفيد باشد: ۱) اگرذهن خلاقي داشته باشيم، مي‌توانيم خودمان از اين ايده‌ها ايده بگيريم و كسب‌وكار جديدي راه بياندازيم. ۲) اگر فكر مي‌كنيم كه چنين توانايي را نداريم، مي‌توانيم از خدماتي كه اين كسب‌وكارها (كه اكثر آنها هم رايگان هستند) ارائه مي‌دهند براي انجام كارهاي خود بهره بگيريم.

اين سايت هر روز به مرور بيش از ۳۰ كسب‌وكار جديد مي‌پردازد و بر اساس نظرات كاربرانش، ۱۰ كسب‌وكار برتر را معرفي مي‌كند. همچنين همه‌ي كسب‌وكارهاي بررسي و معرفي‌شده در اين سايت، در طبقه‌بندي موضوعي اين سايت نيز قرار مي‌گيرند. اين طبقه‌بندي به صورت زير است: ابزارك‌هاي وبلاگ‌نويسي، وبلاگها، ارتباطات، تجارت الكترونيك، بازاريابي، موبايل، جستجو، مرور سايت، شبكه‌هاي اجتماعي، محتواي توليدشده توسط كاربران، ويدئو/موسيقي/عكس، وب ۲، نرم‌افزارهاي تحت وب و غيره.

 

منبع:  http://www.tafreevar.com



|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: معرفی سایت , روشهاي كسب در آمد از اينترنت , ,
برچسب‌ها: کارآفرینی , اینترنتی , کسب , درآمد , اینترنت , آنلاین , کار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .