لیست گوشیهای موبایل سرطانزا !
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 24 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

هر وقت فهرست بلندبالایی از محصولات تازه یا فناوریهای جدید ارائه میشود، اغلب تولیدکنندگان امیدوارند نامشان را در میان این محصولات ارائه شده پیدا کنند؛ اما مطمئنا این گروه 20تایی که به تلفنهایی با بالاترین میزان تشعشع الکترومغناطیس میپردازد و در آن نامهایی مانند اچ.تی.سی، سونی اریکسون و موتورولا به چشم میخورد، لیستی نیست که تولیدکنندگان علاقه ای به دیده شدن در آن داشته باشند.


هنگامی که با تلفنهای همراه صحبت میکنیم، فرستنده ا ی صدا را به صورت یک موج سینوسی به رمز درمیآورد. این موج سینوسی به وسیله فرستنده به آنتن تلفنهای همراه و فضای خارج ارسال خواهد شد. این امواج رادیویی از اشعه الکترومغناطیس تشکیل شده اند. 


به گزارش سی.نت، خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض میدانهای مغناطیسی، مخصوصا برای کودکان اثبات شده و به همین دلیل کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC حداکثر SAR یا میزان جذب خاص هر تلفن همراه در ایالات متحده را 1.6 واتبرکیلوگرم اعلام کرده است. در اروپا این عدد 2 واتبرکیلوگرم و در کانادا نیز حداکثر 1.6 واتبرکیلوگرم تعریف شده است.
اعداد اعلام شده در این گزارش توسط اف.سی.سی و با اندازه گیری حداکثر تشعشع تلفنهای همراه نزدیک گوش فرد اندازه گیری شده اند.

 



|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
برچسب‌ها: لیست , گوشیهای , موبایل , سرطانزا , گوشی , تلفن همراه , تشعشع , میدان مغناطیسی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .