دانلود تم تابستان برای ویندوز ایکس پی Summer Theme for XP
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 6 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

summer_www.mihandownload.com.jpg
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. ویندوز XP یکی از موفق ترین پروژه های مایکروسافت بوده و از کاربران بسیاری برخوردار است اما با این وجود ظاهر این ویندوز چندان گرافیکی نبوده و کاربران پس از مدتی از ظاهر تکراری آن خسته شده و در پی تعویض تم و یا تصویر پس زمینه خواهند بود. به همین جهت امروز یک تم فوق العاده زیبا و با گرافیک بالا برای شما عزیزان آماده کرده ایم که برای ویندوز XP طراحی شده است. این تم دارای تصاویر پس زمینه فوق العاده از طبیعت و با کیفیت بالا است. همچنین منوهای فوق العاده جذاب این تم و ترکیب رنگی که در آنها به کار رفته ، زیبایی های این تم را دوچندان می کند. ازجمله نکات قابل توجه درباره این تم ، تغییرات زیبایی است که در Taskbar انجام می دهد که قطعأ نظر شما را جلب خواهد کرد. این تم فوق العاده را هم اکنون می توانید از این سایت دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

توجه:
 پس از استخراج تم از حالت کمپرس فایل های بدست آمده را در مسیر C:\Windows\Resources\Themes کپی کنید.

 
 



|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: دانلود , بهینه ساز ویندوز , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , تم ویندوز ایکس پی , تم XP , دانلود , دانلود Summer Theme for XP , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار تم , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود تم های بسیار زیبا برای ویندوز , دانلود تم ویندوز , دانلود تم ویندوز سون , دانلود تم برای ویندوز , دانلود تم برای کامپیوتر , دانلود تم زیبا , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .