پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 9 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

روشی آسان برای آپلود فایل ها در فایرفاکس

یکی از قابلیت های جالب و خوبی که چندی پیش وب سایت گوگل به سرویس ایمیل خودش یعنی جیمیل اضافه کرد امکان آپلود فایل به روش Drag and Drop و یا بگیر و بنداز بود. به این صورت که کافیست شما فایل مورد نظر را از روی کامپیوتر خود با موس کشیده و داخل بخش آپلود بندازید تا شروع به آپلود شود.

روشی که مرسوم هست برای این کار وجود دکمه Browse می باشد که در بسیاری از سایت ها دیده می شود و شما می توانید با کلیک بر روی این دکمه و انتخاب فایل مورد نظر خود از پنجره باز شده آنرا آپلود نمائید.

در همین راستا اکستنشنی با نام dragdropupload برای فایرفاکس ایجاد شده است که خیلی راحت می توانید در هر وب سایتی که بخش مربوط به آپلود به شیوه ساده ( یعنی دکمه Browse و سپس انتخاب فایل ) را دارا بود فایل را کشیده و داخل آن رها کنید تا آپلود شود.

همچنین در صورت پشتیبانی وب سایت امکان آپلود و انتخاب همزمان چندین فایل نیز موجود می باشد. جهت دریافت و نصب این اکستنشن به این آدرس مراجعه کنید.

 

منبع :  http://pariyana.com



|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , ترفند نرم افزار , دانلود , مرورگر اینترنت , نرم افزار اینترنت , ,
برچسب‌ها: فایرفاکس , آپلود , روش , آسان , گوگل , جیمیل , افزونه , Drag and Drop , فایل , اکستنشن , وب سایت ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .