پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 13 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سه شنبه، ۳۰ شهریورماه ۱۳۸۹

ايتنا- اسوس قابل اطمینان‌ترین لپ‌تاپ بازار شناخته شد.


بر اساس نتایج تحقیقات منتشر شده از سوی شرکت خصوصی Rescuecom امریکا که وظیفه سرویس‌دهی، خدمات و تعمیرات رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ را در این کشور بر عهده دارد، لپ‌تاپ‌های تولیدی اسوس به عنوان قابل اطمینان‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار این کشور شناخته شدند.

این تحقیقات به روشی ساده و مطمئن انجام شده است، به این ترتیب که میزان اعلام ایراد و خرابی محصولات موجود در بازار نسبت به میزان محصولات فروخته شده از هر کمپانی در بازار مقایسه شده و درصد نسبی آمار ایراد محصولات هر شرکت به دست آمده است.

البته شاید امتیازی که این شرکت به میزان قابل اطمینان بودن هر برند داده است دقیقاً نمایانگر کیفیت محصولات آنها نباشد، اما اطلاعات معتبری در میزان خرابی و کم ایراد بودن هر برند ارائه می‌کند. در این تحقیق محصولات اسوس که 3.5 درصد بازار امریکا را در اختیار دارند با میزان گزارش خرابی کمتر از 0.2 درصد در جایگاه نخست، محصولات اپل با در اختیار داشتن 9 درصد کل بازار و میزان گزارش خرابی 1.3 درصد در جایگاه دوم و محصولات Lenovo نیز با در اختیار داشتن حدود 5 درصد بازار و میزان گزارش خرابی کمتر از یک درصد در جایگاه سوم بیشترین امتیاز قابلیت اطمینان قرار گرفته‌اند.

محصولات شرکت‌های Toshiba، HP، Sony و Acer نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است محصولات شرکت‌های Samsung و Dell نیز در پایین این لیست جای گرفته‌اند.
 

 

 

منبع : http://www.itna.ir



|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .