دانلود کتاب آموزش نرم افزار Dreamweaver
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : یک شنبه 1 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح


Dreamveawer.jpg

نام کتاب: آموزش نرم افزار Dreamweaver
نویسنده: نامشخص
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 153

توضیحات:
Dreamveawer نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی وب می باشد که توسط کمپانی بزرگ ادوبی ساخته شده. دریم ویور در لغت به معنای خیال پرداز یا رویا باف است! آخرین نسخه این نرم افزار تا امروز نسخه Cs5 آن است.شرکت ماکرومدیا در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت ادوبی خریداری شد، و بر همین اساس، این نرم‌افزار نیز اکنون از تولیدات ادوبی به شمار می‌رود. این نرم‌افزار توانست نرم‌افزار فرانت پیج را که محصول مایکروسافت بود در بازار رقابت شکست دهد و بازار نرم‌افزارهای طراحی وب را بسوی خود متمرکز نماید. دریم ویور امکان ویرایش صفحات html , asp , php , aspx , css , js , jsp, cf را داراست و ویرایش این صفحات را با شناخت کلمات کلیدی این زبان‌ها در یک ادیتور مجتمع آسان می‌کند. هم اکنون افزونه‌های بسیاری نیز برای این نرم‌افزار نوشته شده‌است که با نصب آن‌ها بر روی دریم ویور، قدرت این نرم‌افزار دو چندان می‌شود. کتاب زیر شامل آموزش فارسی و جامع این نرم افزار از سطح مقدماتی تا پیشرفته است که گزینه ی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به طراحی سایت با این نرم افزار قدرتمند می باشد.
برای دانلود رایگان کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید



|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: mweaver , کتاب آموزش دریم ویور , آموزش dreamweaver , آموزش دریم ویور , آموزش طراحی سایت با Dreamweaver , دانلود کتاب Dreamweaver , دانلود کتاب آموزش Dreamweaver , دانلود کتاب آموزش دریم ویور , دانلود آموزش دریم ویور , دریم ویور , طراحی سایت با دریم ویور ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .