آواتار یا گراواتار چیست و چگونه یک آواتار داشته باشیم ؟
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : پنج شنبه 14 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

gravatar

دوستان حتما تا حالا براتون پیش اومده که در جایی نظر داده باشین و در مقابل نظرات بعضی از افراد تصویرشون رو هم مشاهده کرده باشین. اما مقابل نظر شما تصاویری مانند تصاویر زیر رو نشون داده باشه :

 

no-avatar

و حتما شما هم با تعجب فکر کردین که آیا این افراد در این وب سایت عضوند ؟ جواب منفی است !

همه این افراد در یک وب سایتی به نام گراواتار عضو هستند. گراواتار مخفف کلمه ( Globally Recognized Avatar ) به معنی آواتار شناخته شده جهانی هست. اما معنی خود کلمه آواتار چیست ؟ تعریف ویکی پدیا از آواتار اینگونه است :

" آواتار به تصاویری گفته میشود که کاربران در اینترنت و به خصوص در تالار گفتگو به عنوان نماد کاربری خود استفاده می‌کنند. فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای آن معادل فارسی چهرک را به تصویب رسانده است."

اما حالا باید چکارکنیم ؟ فقط کافیست به رایگان در این وب سایت عضو شوید و برای خود آواتار داشته باشید !

مراحل رو من برای شما دوستان توضیح خواهم داد و شما با صرف وقت کمتر از 10 دقیقه میتوانید این فرآیند را تکمیل و از مزایای آن استفاده نمایید.

1- ابتدا وارد وب سایت Gravatar.com شوید

2- اگر قبلا عضو وب سایت wordpress.com بوده باشید میتوانید به راحتی از گوشه سمت چپ ، پایین ، وارد شوید. اما اگر عضو این وب سایت نباشید روی Get your Gravatar today کلیک نمایید.

1

3-

آدرس ایمیل خود را وارد کرده و sign up را کلیک کنید

2

4- در مرحله بعد روی گزینه OK کلیک کنید.

3

5- پس از دیدن صفحه زیر باید وارد ایمیل خود شده بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید. ( توی ایمیل اولین لینک هست )

4

6- به صفحه ای منتقل میشوید. در این صفحه نام کاربری و گذرواژه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی sign up کلیک نمایید.

5

7- اکنون وارد حساب خود شده اید. اینجا شما میتوانید هر چند تا که ایمیل خواستید مدیریت کنید و برای هر کدام یک آواتار اختصاص دهید.

6

تا اینجا شما ایمیل خود را به سیستم شناسانده اید. حالا چگونه آواتار را برای ایمیل خود اضافه کنیم ؟

1- در تصویر بالا که یه فلش قرمز کشیده شده ( یا همان Add One By Clicking  ) کلیک کنید.

2- یکی از روش ها را برای انتخاب عکس خود انتخاب نمایید. گزینه اول رو معمولا انتخاب میکنیم تا تصویر رو از کامپیوتر آپلود کنیم. ( توجه داشته باشید که مهم نیست در کنار عکس شما افراد دیگری هم وجود داشته باشند زیرا در مرحله بعد فقط قسمتی از تصویر را برش داده و به عنوان آواتار انتخاب خواهید کرد.)

8

3- در این مرحله تصویری را که انتخاب کرده اید باید برش بدهید تا به حالت مربع در آید. همانطور که مشاهده میکنید تصویر من حالت مستطیلی داشت که آن را برش داده ام. در سمت راست هم نمونه ای از تصویر برش داده شده را در دو سایز مشاهده میکنید. روی Crop and finish کلیک نمایید

10

4- در مرحله بعد نوع تصویری را که آپلود کرده اید انتخاب کنید. منظور از انتخاب نوع تصویر همان رده بندی سنی خارجی هاست !!! اگر تصویرتان دارای صحنه های مشکل دار میباشد باید یکی از گزینه های PG , R و یا X را انتخاب کنید. اگر صحنه  خیلی مشکل دار بود باید انتخابتان X و یا R باشد. ولی اگر مثل من بچه مثبتین همون G رو انتخاب کنید.

11

5- حالا همه چیز تمام شد. شما اکنون همانند بسیاری دیگر دارای آواتار هستید و میتوانید از نمایان شدن تصویر خود در کنار کامنت هایتان لذت ببرید

7

منبع :  http://itkadeh.com

 



|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , آموزش , معرفی سایت , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .