دانلود جدید ترین ویندوز سون آپدیت مارس Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2011 x86 x64
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا مارس 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
 
در پست امروز جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه مارس 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویسپک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. 
Microsoft_Windows_7_SP1_www.MihanDownload.com.jpg نکات مهم!
- در حال حاضر دو نسخه Ultimate و Enterprise ویندوز سون در سایت قرار گرفته است قطعآ برای بسیاری از دوستان این سوال بوجود آمده که فرق این دو نسخه با یکدیگر چیست و کدام را باید دانلود کنند؟ در پاسخ باید بگوییم این دو نسخه تفاوت آنچنانی باهم ندارند و تنها در کاربرد با هم فرق می کنند در واقع نسخه Ultimate مخصوص کاربران خانگی منتشر شده و با تمام نرم افزارها و بازی ها سازگار است. اما در مقابل نسخه Enterprise مخصوص ادارات و شرکت ها منتشر شده و با توجه به اینکه تمام قابلیت های نسخه Ultimate را داراست با نصب برخی از بازی ها و نرم افزار مشکل دارد و دلیل آن هم بی نیاز بودن یک شرکت به نصب بازی است. اگر شما یک کاربر خانگی هستید و بیشترین وقت شما در هنگام کار با کامپیوتر صرف بازی و نصب نرم افزارهای مختلف می شود نسخه Ultimate را دانلود کنید و اگر شما یک شرکت دارید بهترین گزینه نسخه Enterprise است.
- این ویندوز هر دو نسخه 32 بیتی x86 و 64 بیتی x64 را دارا می باشد که به صورت جداگانه برایتان قرار داده ایم.
- از این پس در اوایل هر ماه آپدیت جدید ویندوز سون در این پست قرار میگیرد در نتیجه شما کاربران گرامی برای دانلود این ویندوز تنها تا اوایل ماه آینده فرصت دارید.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.
i
 
Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com-2.jpg روش نصب و فعال سازی ویندوز!
- پس از دانلود تمام پارتهاي ويندوز، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد.
- برای فعال سازی ویندوز کافیست که پس از نصب ویندوز بر روی فایل فعال ساز موجود در پوشه BIE کلیک راست نموده و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید. سپس منتظر بمانید تا عملیات فعال سازی ویندوز به پایان برسد و پنجرهای باز شده بسته شود. در صورتی که با پیغام دسترسی فایروال مواجه شدید گزینه Allow را انتخاب نمایید.

 دانلود نسخه x86/32 bit ویندوز سون:
 دانلود نسخه 32 بیتی - پارت 1 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود  نسخه 32 بیتی - پارت 2 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 32 بیتی - پارت 3 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 32 بیتی - پارت 4 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 32 بیتی - پارت 5 از لینک مستقیم: 205 مگابایت
 پسورد: www.mihandownload.com

 دانلود نسخه x64/64 bit ویندوز سون:
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 1 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 2 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 3 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 4 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 5 از لینک مستقیم: 500 مگابایت
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 6 از لینک مستقیم: 338 مگابایت
 دانلود نسخه 64 بیتی - پارت 7 از لینک مستقیم: 70 مگابایت
 پسورد: www.mihandownload.com



|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: دانلود , سیستم عامل , ,
برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار جديد , اپدیت ویندوز سون , خرید ویندوز 7 , دانلود , دانلود Microsoft Windows 7 Enterprise RTM With SP1 x86 x64 Volume OEM , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه فینال ویندوز 7 , دانلود ویندوز , دانلود ویندوز 7 , دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 , دانلود ویندوز هفت , دانلود ویندوز ایکس پی , دانلود ویندوز سون , دانلود ویندوز سون 2011 , دانلود Windows 7 Enterprise SP1 , دانلود اپدیت ویندوز سون , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز 7 , دانلود جدید ترین نسخه ویندوز هفت , دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون مارس Windows 7 Enterprise SP1 Integrated March 2011 , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز 7 , دانلود جدید ترین اپدیت ویندوز سون , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود سرویس پک 1 ویندوز سون , سايت دانلود نرم افزار ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .