پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

امروزه اهمیت و جایگاه موتورهای جستجو برای همه کاربران اینترنت واضح است. اغلب افراد برای پیدا کردن مطالب جدید، خدمات، سرویسها و به طور کلی برای یافتن محتوا در اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. براساس آمارها امروزه اکثر کاربران جدید سایتها از طریق موتورهای جستجو وارد آنها می شوند و سایتهای جدید را پیدا می کنند. به اعتقاد بسیاری، بالا بودن رتبه یک سایت در موتورهای جستجو همان معروف بودن یک سایت در اینترنت است. به مجموعه اقداماتی که برای بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود به اصطلاح “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” یا همان (Search Engine Optimization, SEO) گفته می شود.
احتمالا شما هم یکی از افرادی هستید که به اهمیت بالای رتبه سایت در موتورهای جستجو واقف شده اید و برای رسیدن به این مقصود به جستجوی عبارتهایی مثل “افزایش رتبه در موتورهای جستجو”، “بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر”، “بالا بردن رنک یا پیج رنک pagerank سایت در گوگل” پرداخته و به خیل مطالب عمدتا تکراری رسیده اید.
به شما تبریک می گویم، زیرا دیگر نیازی نیست تا همه آن مطالب را مطالعه کنید. در اینجا بهترین و اصولی ترین روشهایی که همه سایتهای درجه یک و موفق اینترنتی از آن استفاده می کنند گردآوری شده است و به شما این اطمینان را می دهم که با مطالعه و رعایت موارد نوشته شده در این مقاله رتبه سایت شما به شدت افزایش پیدا کرده و در صفحه نتایج جستجو رتبه های اول را کسب کنید.
 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , مقاله , ,
برچسب‌ها: افزایش رتبه , افزایش رتبه گوگل , بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب , سئو ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سلام

امروز در این مطلب قصد معرفی یه فرم تماس رو دارم این فرم تماس بسیار زیبا و حرفه ایست و توسط برنامه نویسان سایت بلاگ اسکین طراحی شده و می تونه نیاز های بسیاری از وبلاگ نویسان رو برطرف کنه. از جمله ویژگی های این فرم تماس می توان به گرافیک،سرعت،حرفه ای بودن در عین سادگی هست.

برای مشاهده این فرم تماس به ادامه مطلب بروید...

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , ,
برچسب‌ها: ایجاد فرم تماس برای وبلاگ بصورت حرفه ای و زیبا , گرافیک , سرعت , حرفه ای بودن در عین سادگی , فرم تماس , خدمات وبلاگ ,
تاریخ : 13 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Cambridge_IELTS_03_[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی را دارند.
 
 امروز در این سایت کتابی را با عنوان Cambridge Practice tests for IELTS 3 برایتان آماده کرده ایم که سومین کتاب از سری کتاب های کمبریج برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد. این کتاب مرجع کاملی از سوالات آزمون آیلتس همراه با پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه ی آنها خود را برای شرکت در این آزمون آماده میسازید. فرمت این کتاب PDF بوده که با استفاده از نرم افزار های پی دی اف خوان مانند Adobe Acrobar Reader قابل اجرا می باشد. همچنین همراه این کتاب فایل های صوتی مرتبط با آن نیز در فرمت MP3 قرار گرفته است که گوش دادن به این فایل ها در هنگام مطالعه کتاب در لهجه و درک بهتر لغت و کلمات به شما کمک می کند.
 
 
دانلود کتاب و توضیحات کامل تر در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 119
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , کتاب الکترونیکی , آرشیو صوتی , ,
برچسب‌ها: Cambridge Practice tests for IELTS 31 , نرم افزار , نرم افزار جديد , ایلتس , دانلود , دانلود فیلم های اموزش زبان انگلیسی , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار اموزش زبان انگلیسی , دانلود نرم افزار جديد , دانلود کتاب اموزش ایلتس , دانلود کتاب اموزش زبان , دانلود کتاب ازمون های ایلتس , دانلود کتاب تافل , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

این روزها اگر پیگیر اخبار آی تی و خصوصاً تغییر و تحولات مربوط به شرکت Google بوده باشید . احتمالا خبر راه اندازی Offline Gmail را شنیده اید .
با استفاده از این قابلیت می توانید حتی در صورت عدم ارتباط با اینترنت به Gmail خود دسترسی داشته و ایمیل های خود را چک کنید و حتی اگر قصد ارسال ایمیل را دارید ایمیل های ارسالی خود را آماده و ارسال کنید (در این حالت ایمیل های ارسالی شما به بخش outbox جیمیل انتقال یافته و پس از اتصال شما به اینترنت بلافاصله ارسال می گردند)
 

این قابلیت خصوصاًً برای کاربران ایرانی که اکثرا از اینترنت های ساعتی و زمانی و با سرعتهای ذغالی استفاده می کنند به شدت مفید خواهد بود .
در ادامه راهنمای کامل فعال سازی این قابلیت را با هم مرور خواهیم کرد …  


|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند اینترنت , آموزش , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

Cambridge_IELTS_02_[www.MihanDownload.com].jpg
حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنند و یا قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی را دارند.
 
امروز در این سایت کتابی را با عنوان Cambridge Practice tests for IELTS 2 برایتان آماده کرده ایم که دومین کتاب از سری کتاب های کمبریج برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد.
 
این کتاب مرجع کاملی از سوالات آزمون آیلتس همراه با پاسخ های آن می باشد که شما با مطالعه ی آنها خود را برای شرکت در این آزمون آماده میسازید. فرمت این کتاب PDF بوده که با استفاده از نرم افزار های پی دی اف خوان مانند Adobe Acrobar Reader قابل اجرا می باشد. همچنین همراه این کتاب فایل های صوتی مرتبط با آن نیز در فرمت MP3 قرار گرفته است که گوش دادن به این فایل ها در هنگام مطالعه کتاب در لهجه و درک بهتر لغت و کلمات به شما کمک می کند.
 
 
دانلود کتاب و توضیحات کامل تر در ادامه مطلب موجود است ...

|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , کتاب الکترونیکی , آرشیو صوتی , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

ویندوز ۷ سیستم عامل نسبتا خوب و جالبیست، اما مانند اکثر سیستم عامل های معروف دیگر هیچ گاه کامل و بی عیب نبوده و نیست. بعضی از مشکلات ویندوز ۷ ناشی از اشکالات نرم افزاری یا باگ هستند و بعضی دیگر هم مربوط به عدم تنظیمات مناسب در  ویژگی ها و تنظیمات ویندوز می شود. در هر صورت، بروز خطا و پیام های هشدار دهنده آزار دهنده هستند و آنچه در این مقاله قصد پرداختن و شرحش را داریم مربوط به راهنمای رفع سریع همین مشکلات در ویندوز ۷ است.

برخی از شایع ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران ویندوز ۷ مربوط به مشکلات عدم سازگاری ویندوز جدید با برنامه های قدیمی تر، سرعت پایین ویندوز در سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف، و مشکل با تم Aero و ویژگی ها و امکانات آن است. در این مقاله، من به شما نشان می دهم چگونه این رنجش ها را حل کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند  از برنامه تعمیر خودکار مشکلات استفاده کنند، هم در انتهای این مقاله چندتایی نرم افزار  به عنوان یک راه حل مفید وکاربردی پیشنهاد شده است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: آموزش , مقاله , ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

http://www.mihandownload.com/ali/frenchv.jpg 

 

 

این بار در این سایت یکی دیگر از آموزش های فوق العاده زبان را برای شما کاربران گرامی قرار دادیم بر خلاف آموزش های زبان گذشته به زبان انگلیسی میپرداخت این بار برای شما آموزش زبان فرانسوی را فراهم کردیم.


این آموزش دارای 41 فایل صوتی و یک کتاب مرجع میباشد این آموزش بر خلاف آموزش های دیگری به صورت صوتی ارائه شده است تا کاربر علاوه بر دیدن آموزش در منزل بتواند در اتومبیل خود آن را گوش داده و تمرین کند.

شما از این فرصت میتوانید برای یادگیری بهتر زبان فرانسوی استفاده کنید در این صورت حتی در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد! حتی شما میتوانید هنگام ورزش کردن با یک سی دی پلیر معمولی به گوش دادن آن بپردازید و دانش خود را بالا ببرید.!

 

جهت دریافت آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

 


|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , زبان , کتاب الکترونیکی , آرشیو صوتی , ,
تاریخ : 4 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

کتاب آموزش HTML با زبان ساده – مبتدی تا پیشرفته

کتاب آموزش HTML با زبان ساده – مبتدی تا پیشرفته

امیدواریم این مجموعه با ارزش مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد . منتظر نظرات و پیشنهادات خوب و سازنده شما دوستان هستیم.

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , کتاب الکترونیکی , ,
تاریخ : 28 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

Study_English_IELTS_Preparation-3.jpg 

کاملترین دوره آموزشی IELTS جهت دریافت معتبرترین مدرک زبان انگلیسی
 
 
برای اینکه بتوان با زبان یک کشور آشنا شود واقدام به یادگیری آن نمود روش های مختلفی وجود دارد. در این میان فیلم های کمک آموزشی و نرم افزارهای مالتی مدیا آموزش زبان بیشتر مورد توجه عموم است.

حتمآ اکثر شما با کلمه IELTS رو به رو شده اید این کلمه مخفف International English Language Testing System می باشد که در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

آیلتس یک آزمون بریتانیایی بوده که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌گردد. این آزمون به نوعی یک آزمون ورودی برای کسانی است که می خواهند در محیط های انگلیسی زبان تحصیل و یا کار کنند. همچنین کسانی که قصد دارند در دانشگاه ها و کالج های کشورهای انگلیسی زبان و استرالیایی مانند بریتانیا ، نیوزلند ، استرالیا و حتی کانادا ادامه ی تحصیل دهند و یا به آنجا مهاجرت کنند، داشتن مدرک IELTS برای آنها ضروری است.

امروز در این سایت مجموعه ای پرطرفدار را برایتان آماده کرده ایم که در جهان به عنوان یکی از روش های مهم فراگیری زبان انگلیسی به شمار میرود. Study English - IELTS Preparation مجموعه ای است که کاربران را جهت دریافت معتبرترین مدرک زبان انگلیسی آماده میسازد. این مجموعه شامل فیلم های کمک آموزشی است که به صورت گام به گام در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند و نیز شما را برای قبولی در آزمون IELTS آماده میسازد.

این مجموعه شامل سه بخش به ترتیب Series 1 , 2 and 3 می باشد که در هر بخش فیلم های آموزشی در موضوعات مختلف قرار گرفته و در هر فلیم برجسته ترین استادان زبان انگلیسی در جهان به شما در امر یادگیری کمک می کنند و شما در هر فیلم با نحوه ی بر گذاری آزمون و نحوه ی پرسش و پاسخ آشنا می شوید. اولین بار که این مجموعه منتشر شد دارای کیفیت بسیار پایینی بود و فیلم های آن با فرمت WMV بودند که در این مجموعه کیفیت تصویر در بالاترین حد خود قرار دارد و فرمت فایل های ویدیویی MP4 می باشد.

علاوه بر فیلم های آموزشی مجموعه ای از فایل های صوتی با فرمت MP3 همراه با کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF نیز در این مجموعه قرار دارند.
 

جهت دانلود و مشاهده مشخصات هر بخش به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , , ,
تاریخ : 26 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند نرم افزار , آموزش , فتوشاپ , ,
تاریخ : 26 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

امروز یک مقاله آموزش جالب دیدم و تصمیم گرفتم که ترجمه ی این مقاله را برای شما عزیزان هم قرار بدهم.

شاید با دیدن تصاویر این مقاله تصور کنید که می خواهید یک Skin  زیبا برای پلیر خود طراحی کنید . اما در این مقاله قصد ما آموزش ساخت یک Skin‌برای پلیر شما نیست و مطمئنا ساخت یک Skin‌زیبا برای یک پلیر فرا تر از طراحی آن درفوتوشاپ است .

اما دراین مقاله شما می توانید یک پلیر زیبا برای خود طراحی کنید.

 

برای دیدن چگونگی انجام اینکار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند نرم افزار , آموزش , فتوشاپ , ,
تاریخ : 26 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ Laptop Repairing Video Training 

 

دانلود فیلم آموزش تعمیر لپ تاپ Laptop Repairing Video Training

امروزه اکثر کسانی‌ که با کامپیوتر سرو کار دارن به علت راحتی‌ و قابل حامل بودن از لپ‌تاپ استفاده میکنند،لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوتر‌های خانگی مقاومت کمتری دارند و ممکن است که به علت ضربه آسیب ببیند،به همین دلیل این سایت مجموعه آموزشی‌ تعمیرات لپ تاپ را برای شما فراهم کرده است.


آیا شما مایل هستید یاد بگیرید که چگونه لپ‌تاپ خود را تعمیر کنید؟...آیا شما ترس از کار کردن با لپ‌تاپ خود دارید به دلیل اینکه خراب نشود؟..آیا می‌خواهید مجموعه مهارتها ی خود را با صرفه جوی در هزینه و پول خود گسترش دهید جای آنکه برای تعمیرات جزئی لپ تاپ متزرزل هزینه‌های زیاد و اتلاف وقت شوید این مطلب برای افرادی است که دوست دارند خود مختار باشند و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای لپ‌تاپ خود را تعمیر کنند؟


برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی‌ این سایت کاملترین و پیشرفته‌ترین مجموعه تصویری آموزشی‌ از تعمیر کردن  لپ تاپ برای شما ارائه داده است که با استفاده از آن میتوانید مشکلات جزعی‌ و کلی‌ لپ تاپ خود را بدون ارجاع به متخصص کامپیوتر برطرف کنید،امیدوارم که این مجموعه رضایت کامل شما کاربران عزیز را فراهم آورد.


روند آموزشی مجموعه به قدری ساده و قابل فهم تهیه شده است که حتی اگر یک کاربر مبتدی باشید و آشنایی با سخت افزار کامپیوتر نداشته باشید پس از تماشای آموزش‌های این شرکت مهارت کاملی را برای تعمیرات مختلف لپ تاپ کسب میکنید .


در این سری از آموزشها از نکات ساده تا عیب‌یابی و تعویض هر کدام از قطعات لپ‌تاپ‌های مختلف تا آموزشهای پیشرفته را فرا خواهید گرفت.

آموزش تعمير لپ تاپ(گام گام)

آموزش تعمير لپ تاپ به صورت کاملا تصويري

از اولين مرحله تا تعمير سخت ترين مشکلات

گام به گام با اين مرحله پيش رويد

بهترين و کاملترين آموزش تعميرات

آموزش بسيار ساده و روان

(به زبان اصلي انگليسي)

اما با توجه به سادگي و تصويري بودن آموزش بدون

هيچ دانش قبلي به راحتي لپ تاپ خود را تعمير کنيد .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , آرشیو تصویری , ,
برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ , تعمیر laptop , آموزش تعمیر لپ تاپ , آموزش تعمیر laptop , فیلم آموزشی تعمیر لپ تاپ , فیلم آموزشی ,

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .