پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : چهار شنبه 18 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

با خبر هایی که از دوربین های جدید به گوش می رسد؛ کم کم داریم متقاعد می شویم که عمر CCD ها دیگر کاملا به پایان رسیده و در عصر CMOS قرار داریم. کانن هم امروز دوربین های جدیدی را از خانواده پاورشات معرفی نمود که به نام های SX 230 HS – ELPH 100/200/300 HS شناخته می شوند.

 

همگی این دوربین ها دارای سنسور CMOS با رزولوشن 12.1 مگاپیکسل هستند. این چهار قلوی جدید، از همان سنسوری استفاده می کنند که یک سال پیش با مدل های های S90 و G11 کانن، معرفی شد. حرف HS که مخفف High Sensitivity است ؛ به شما ندای حساسیت بالای این سنسور ها را می رساند. همچنین باید بدانید که سری ELPH نسبت به سایر پاور شات ها ساده تر هستند.

 

مدل ELPH 500 HS یک صفحه نمایش 3.2 اینچی لمسی – 4.4 برابر زوم اپتیکال و لنز Ultra-Wide (با زاویه بسیار باز) 24 میلی متری را ارائه می کند. مدل فوق باریک ELPH 300 HS هم یک صفحه نمایش 2.7 اینچی بعلاوه لرزشگیر تصویر و 4 برابر زوم اپتیکال را ارائه می کند. لنز آن هم مانند مدل قبلی است. اما از این بین ساده ترین مدلی که به چشم ما خورد ELPH 100 HS نام دارد که در پنچ رنگ عرضه شده و یک صفحه نمایش 3 اینچی و 4 برابر زوم اپتیکال؛ نقطه تمایز آن با برادرش ELPH 300 می باشد. اما مدل SX 230 HS که جزء سری ELPH نیست؛ به شما زوم اپتیکال 14 برابر ، جی.پی.اس و یک صفحه نمایش سه اینچی را عرضه می کند.

 

در مورد قیمت و زمان عرضه باشد به ماه مارس امسال اشاره کرد. (تقریبا یک ماه دیگر) قیمت مدل های 100، 300 و 500 به ترتیب برابر با 200، 250 و 300 دلار اعلام شده است. همچنین مدل SX 230 با قیمت 350 دلار عرضه خواهد شد.

 

برای دیدن عکس های بیشتر از این دوربین ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید:


|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,
برچسب‌ها: چهار , دوربین , PowerShot , جدید , از , کانن , canon , camera , digital , پاورشات , مگاپیکسل , لنز ,
تاریخ : چهار شنبه 18 / 11 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نقد و بررسی Acer Aspire 5741G-6983

لپتاپ مدل Acer Aspire 5741G-6983 که با تازگی منتشر شده است فعلا یکی از بهترین مدل های acer در زمینه گیم و بازی است. این مدل لپتاپ دارای خروجی های تصویر با کیفیتی هست و همچنین یک پردازنده قوی دارد که این ۲ یکی از مزایای اصلی لپ تاپ گیم های است.

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸  و LED هست که مناسب و قوی و یک استایل منحصر به فرد است . همچنین دارای یک کارت گرافیک با مدل AMD Mobility Radeon HD 5470 به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه اختصاصی است که میتواند از تمام آن به عنوان پردازش های گرافیکی استفاده کند...

 


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,
برچسب‌ها: Acer Aspire 5741G-6983 , laptop for gamers , سیستم حرفه ای برای بازی , سیستم خرفه ای برای بازی , لپ تاپ Acer , لپ تاپ Acer Aspire 5741G-6983 , لپ تاپ ایسر , لپ تاپ مناسب بازی , معرفی لپ تاپ بازی , معرفی لپتا÷ ایسر ,
تاریخ : 17 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آیا شما هم از آن دسته کسانی هستید که تعداد زیادی کارت ویزیت در جیب خود دارید؟ بهتر نیست آنها را اسکن و مدیریت کنید؟

Planon Slimscan می توانید این کار را برای شما به بهترین نحو انجام دهد و تبدیل به دوست کوچک و دوست داشتنی شما شود...

 


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: Planon Slimscan , کوچک , کوچکترین , اسکنر , دنیا ,
تاریخ : 17 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

اخیرا شرکت AMD دو پردازنده جدید با کاربری های مختلف معرفی کرده است که یکی مناسب برای کاربران حرفه ای با توان و مصرف انرژی بالا و دیگری با توان پایین تر و مصرف کمتر مناسب برای به کارگیری در ساخت رایانه های قابل حمل است. این دو پردازنده که با نام های Bulldozer و Bobcat به بازار خواهند آمد،  رقیبان جدید پردازنده های شرکت Intel به شمار می آیند که اوایل سال ۲۰۱۱ میلادی به بازار عرضه خواهند شد...

 


|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: amd , cpu , پردازنده , جدید , 2011 , سخت افرار ,
تاریخ : 12 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 همانقدر که انتخاب یک لپ تاپ مناسب حائز اهمیت است ،‌خرید لوازم جانبی کارآمد و مناسب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.ما در این راهنما قصد داریم شما را با لوازم جانبی پرفروش لپ تاپ آشنا کنیم تا با گونه های مختلف آن آشنا شوید.در این راهنما ما هفت لوازم جانبی پر کاربرد را معرفی می کنیم،با ما همراه باشید...


|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: آموزش , سخت افزار , متفرقه , ,
برچسب‌ها: laptop , LaptopMag , com , mouse , Ram reader , صحفه كليد , كابل , كوله , كيف , لوازم جانبي لپ تاپ , لپ تاپ , مودم , موس ,
تاریخ : 24 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

بعد از حدودا یک سال، AMD تصمیم گرفته محصولات گرافیکی سطح بالایش را هم نو سازی کند. نقطه اوج امروز شرح دو خبر بود. یکی خوب و دیگری بد! خبر خوب این بود که ما بلاخره با جانشین HD 5870 آشنا شدیم. ویژگی های این جانشین جدید که 6970 نام دارد؛ مدیریت مصرف انرژی بهتر و بهبود هایی در زمینه Tessellation می باشد. هر چند عملکرد بالاتر رفته اما قیمت پایین تر آمده و برای این کارت حدود 369 دلار خواهد بود... 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: رادئون , 6970 , 6950 , جدید , بازار , سخت افزار , بازی , radeon , Amd , Ati , vga , کارت گرافیک ,
تاریخ : 4 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

پلی‌استیشن ۳ یا به نام انگلیسی PlayStation 3 و به مخفف PS3 یک کنسول بازی محسوب میشود که یکی از محصولات شرکت بزرگ سونی است ، این کنسول پر هزینه و قدرتمند بعد از موفق بودن کنسول قبلی سونی یعنی PS2 در سال ۲۰۰۶ منتشر شد.

این کنسول از نظر ساخت پر هزینه ترین کنسول تا به الان شناخته شده است و همچنین یکی از رقبای کنسول های خانگی Wii و بیشتر Xbox360 میباشد. البته از تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۰۶ تا به الان نسخه های زیادی از این کنسول وارد بازار شده است که سونی با دادن نسخه اسلیم سعی بر کوچکتر کردن و کاهش هزینه های ساخت برای خود کرد. البته مشکلات کوچکی هم وجود دارد که شاید از نظر بعضی افراد مشکل نباشد.(در پایین توضیح میدهیم)

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: سخت افزار , مقاله , ,
برچسب‌ها: Playstation , PlayStation 3 , PS3 , Sony PlayStation , Sony PlayStation 3 , راهنمای خرید کنسول PS3 , كار با كنسول پلي استيشن 3 , پلی‌استیشن ۳ , کنسول PS3 ,
تاریخ : 14 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

شرکت هیتاچی باریکترین هارد درایو اکسترنال دنیا را به ضخامتی کمتر از یک سانتیمتر تولید کرد.

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: سخت افزار , ,
برچسب‌ها: هیتاچی , هارد درایو اکسترنال , هارد اکسترنال , اکسترنال , نازکترین هارد اکسترنال , باریک ترین هارد اکسترنال دنیا , hitachi , external hard drive , slim extrenal hard drive ,
تاریخ : 14 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

با در دست داشتن اخرین دستاوردهای گرافیکی، لپ تاپ ها و مونیتورهای سه بعدی جدید با همدیگر به بازار می رسند. آیا حاضرید از خیر همتاهای دو بعدی شان بگذرید؟

فن آوری نمایش سه بعدی امروزه همه جا را فرا گرفته است. از تلویزیون های جدید گرفته تا دستگاه های بازی هالیوود، این فن آوری، که چند سالی است مطرح شده است، به ثبات لازم رسیده است تا به کاربران شکل درونی تر و رو در رو تری از سرگرمی های خانگی را ارائه دهد. 

بازی های کامپیوتری ای که ما سال هاست بازی می کنیم، از مدت ها قبل با موتورهای سه بعدی تبدیل شده اند- فن آوری استروسکوپی (سه بعدی نما) و مجموعه ی مناسبی از عینک ها این بازی های سه بعدی را به منحصه ی ظهور رسانده اند. به این بازی های سه بعدی سیلی از فیلم های سه بعدی اشعه ی ابی (Blu-ray) را اضافه کنید که از این قله پایین می ایند و شما می توانید ببینید چرا کامپیوترهای شخصی (PC[1]) در دستان این اخرین فن اوری این چنین خوش نشسته اند.

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: سخت افزار , مقاله , ,
برچسب‌ها: 3D , 3D laptops , CONSUMER , feature , Gaming , HARDWARE , MONITORS , NOTEBOOKS , reviews , فن آوري 3D در سه مانيتور , لپ تاپ , لپ تاپ 3بعدي , مانيتور 3 بعدي , مانيتورهاي سه بعدي , نحوه انتخاب مانيتورهاي 3 بعدي ,
تاریخ : 19 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

در یک شب خیلی عالی با همراهی دوستان در حال نگاه کردن یک فیلم پر هیجان روی رایانه ی خود هستید . DVD اول فیلم تمام میشود و باید DVD دوم را به رایانه خود بدهید تا ادامه ی همان فیلم پر هیجان را دنبال کنید . اما یک مشکل خیلی کوچک اما در عین حال واقعا کلافه کننده وجود دارد . این مشکل همان مشکل کنترل کردن رایانه از راه دور است تا هر دفعه یکی از شما مجبور نباشید از جای خود بلند شده و دکمه های مدیا پلیر را بفشارید و فایل مربوط به فیلم را از داخل DVD فراخوانی کنید . البته مشکل به همینجا ختم نمیشود . مشکل کنترل کردن صدا ، عقب و جلو کردن فیلم و ……….. .

در اینجا فناوری Bluetooth مشکل شما را به بهترین شکل ممکن حل میکند . شما با استفاده از یک تلفن همراه قادر خواهید بود هر کاری با رایانه تان از راه دور انجام دهید ( البته فاصله ای در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ متر ) . بهتر است به سراغ مراحل عملی کار برویم و از گفتن مطالبی که خیلی مهم نیستند پرهیز کنیم .

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید …

 


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند نرم افزار , ترفند سخت افزار , آموزش , موبایل , سخت افزار , ,
تاریخ : 14 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

یک  PC رومیزی کامل …. که از یک مقوا (CARDBOARD) ساخته شده است. مطمئناً بخش های داخلی دارای استاندارد قطعات رایانه ای موجود است ولی از نظر خارجی Recompute ، شبیه هیچ چیزی که قبلاً دیده ایم نیست و این جا است که واقعاً گفته می شود چیزی برای صنعت رومیزی وجود دارد که سعی کرده به هر چیزی دوبار نگاه کند.


|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
تاریخ : 2 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

ايتنا- گیگابایت از مادربردهای سری P67 خود که برای اولین بار با PCB مشکی رنگ تولید می‌شوند، پرده برداشت.
سال‌هاست که گیگابایت تمامی مادربردهای خود در رده‌های مختلف را با PCBهای آبی رنگ تولید می‌کند
 . رنگ آبی مادربردهای گیگابایت به نوعی وجه تمایز و هویت سازمانی محصولات این شرکت است و در بسیاری از مواقع حتی بدون خواندن نام گیگابایت و فقط به واسطه رنگ خاص PCB مادربرد، می‌توان حدث زد که باید با یکی از محصولات گیگابایت سرو کار داشته باشیم.


|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: مادربرد , مادربورد , گیگابایت , Gigabyte , Mainboard ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .