پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 14 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

با در دست داشتن اخرین دستاوردهای گرافیکی، لپ تاپ ها و مونیتورهای سه بعدی جدید با همدیگر به بازار می رسند. آیا حاضرید از خیر همتاهای دو بعدی شان بگذرید؟

فن آوری نمایش سه بعدی امروزه همه جا را فرا گرفته است. از تلویزیون های جدید گرفته تا دستگاه های بازی هالیوود، این فن آوری، که چند سالی است مطرح شده است، به ثبات لازم رسیده است تا به کاربران شکل درونی تر و رو در رو تری از سرگرمی های خانگی را ارائه دهد. 

بازی های کامپیوتری ای که ما سال هاست بازی می کنیم، از مدت ها قبل با موتورهای سه بعدی تبدیل شده اند- فن آوری استروسکوپی (سه بعدی نما) و مجموعه ی مناسبی از عینک ها این بازی های سه بعدی را به منحصه ی ظهور رسانده اند. به این بازی های سه بعدی سیلی از فیلم های سه بعدی اشعه ی ابی (Blu-ray) را اضافه کنید که از این قله پایین می ایند و شما می توانید ببینید چرا کامپیوترهای شخصی (PC[1]) در دستان این اخرین فن اوری این چنین خوش نشسته اند.

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: سخت افزار , مقاله , ,
برچسب‌ها: 3D , 3D laptops , CONSUMER , feature , Gaming , HARDWARE , MONITORS , NOTEBOOKS , reviews , فن آوري 3D در سه مانيتور , لپ تاپ , لپ تاپ 3بعدي , مانيتور 3 بعدي , مانيتورهاي سه بعدي , نحوه انتخاب مانيتورهاي 3 بعدي ,
تاریخ : 19 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

 

در یک شب خیلی عالی با همراهی دوستان در حال نگاه کردن یک فیلم پر هیجان روی رایانه ی خود هستید . DVD اول فیلم تمام میشود و باید DVD دوم را به رایانه خود بدهید تا ادامه ی همان فیلم پر هیجان را دنبال کنید . اما یک مشکل خیلی کوچک اما در عین حال واقعا کلافه کننده وجود دارد . این مشکل همان مشکل کنترل کردن رایانه از راه دور است تا هر دفعه یکی از شما مجبور نباشید از جای خود بلند شده و دکمه های مدیا پلیر را بفشارید و فایل مربوط به فیلم را از داخل DVD فراخوانی کنید . البته مشکل به همینجا ختم نمیشود . مشکل کنترل کردن صدا ، عقب و جلو کردن فیلم و ……….. .

در اینجا فناوری Bluetooth مشکل شما را به بهترین شکل ممکن حل میکند . شما با استفاده از یک تلفن همراه قادر خواهید بود هر کاری با رایانه تان از راه دور انجام دهید ( البته فاصله ای در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ متر ) . بهتر است به سراغ مراحل عملی کار برویم و از گفتن مطالبی که خیلی مهم نیستند پرهیز کنیم .

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید …

 


|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
موضوعات مرتبط: ترفند , ترفند نرم افزار , ترفند سخت افزار , آموزش , موبایل , سخت افزار , ,
تاریخ : 14 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 

یک  PC رومیزی کامل …. که از یک مقوا (CARDBOARD) ساخته شده است. مطمئناً بخش های داخلی دارای استاندارد قطعات رایانه ای موجود است ولی از نظر خارجی Recompute ، شبیه هیچ چیزی که قبلاً دیده ایم نیست و این جا است که واقعاً گفته می شود چیزی برای صنعت رومیزی وجود دارد که سعی کرده به هر چیزی دوبار نگاه کند.


|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
تاریخ : 2 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

ايتنا- گیگابایت از مادربردهای سری P67 خود که برای اولین بار با PCB مشکی رنگ تولید می‌شوند، پرده برداشت.
سال‌هاست که گیگابایت تمامی مادربردهای خود در رده‌های مختلف را با PCBهای آبی رنگ تولید می‌کند
 . رنگ آبی مادربردهای گیگابایت به نوعی وجه تمایز و هویت سازمانی محصولات این شرکت است و در بسیاری از مواقع حتی بدون خواندن نام گیگابایت و فقط به واسطه رنگ خاص PCB مادربرد، می‌توان حدث زد که باید با یکی از محصولات گیگابایت سرو کار داشته باشیم.


|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , سخت افزار , ,
برچسب‌ها: مادربرد , مادربورد , گیگابایت , Gigabyte , Mainboard ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .