پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 7 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

NodLogin_v10.0.3_www.MihanDownload.com.jpg
نرم افزار تعویض اتوماتیک یوزرنیم و پسورد محصولات امنیتی ESET NOD32 همراه با آموزش تصویری کامل و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی!
همانطور که مي دانيد براي داشتن يک نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آن را روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. همه ي کساني که از نرم افزار هاي امنيتي شرکت معروف ESET استفاده مي کنند مي دانند که براي آپديت Antivirus و Smart Security اين شرکت بايد قبل از آپديت جديد ترين يوزرنيم و پسورد آنرا وارد نرم افزار کنند تا برنامه بتواند براي آپديت به سرور شرکت متصل شود. معمولآ اعتبار اين يوزرنيم و پسورد ها بين 3 تا 5 روز مي باشد که پس از آن فاقد اعتبار بوده و ديگر کار نمي کنند در نتيجه بايد از Username و Password هاي جديد تر استفاده کنيد. در پست امروز نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که به صورت اتوماتيک يوزرنيم و پسورد نود 32 را تعويض ميکند. نرم افزار NodLogin به محض اتصال به اينترنت با دريافت Username و Password جديد از سرورهاي هاي رسمي شرکت ESET و تعويض آن با يوزرنيم و پسورد سوخته موجود در نرم افزار عمليات آپديت را به صورت کاملآ اتوماتيک انجام مي دهد و ديگر نيازي نيست که شما هر 5 روز يکبار تمامي مراحل دريافت و تعويض يوزرنيم و پسورد را انجام دهيد زيرا اين برنامه خود به تنهايي تمام اينکار ها را انجام مي دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...
 


|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
برچسب‌ها: نرم افزار تعویض خودکار یوزرنیم و پسورد نود 32 , یوزرنیم و پسورد نود 32 , یوزرنیم و پسورد جدید نود 32 , کرک نود 32 , پسورد نود 32 , دانلود nodlogin , دانلود Username و Password نود 32 , دانلود نود لوگین , دانلود نرم افزار nodlogin , دانلود نرم افزار تعویض اتوماتیک یوزرنیم و پسورد نود 32 , دانلود یوزرنیم و پسورد eset , دانلود یوزرنیم و پسورد nod32 , دانلود یوزرنیم و پسورد نود 32 , دانلود یوزرنیم و پسورد ناد 32 , دانلود یوزرنیم و پسورد انتی ویروس , دانلود یوزرنیم و پسورد انتی ویروس eset , دانلود کرک eset , دانلود کرک nodlogin , دانلود کرک انتی ویروس نود 32 , سریال انتی ویروس نود 32 , سریال جدید انتی ویروس نود 32 ,
تاریخ : 10 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز
دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز


یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blinkابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیتتشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزارتلاش کنید!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :
- ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و ...
- تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت
- افزایش امنیت کامپیوتر در محیط کار یا خانه
- و ... 

 


|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , بهینه ساز ویندوز , ,
برچسب‌ها: Luxand Blink! v2 , 3 , نرم افزار , تشخیص , چهره , برای , ورود , به , ویندوز , دانلود , download , free , رایگان , امنیتی ,
تاریخ : 30 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Kaspersky نسخه ی 2011 تاريخ 2010.12.18
به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 107
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
برچسب‌ها: دانلود آپدیت , آپدیت آفلاین , کاسپرسکی , Kaspersky , Update , دانلود آپدیت آفلاین , دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار 2011 , آخرین ورژن نرم افزار , سایت جدید , سایت نرم افزار , سایت دانلود نرم افزار , دانلود رایگان , 2010 , 12 , 18 , KIS 2011 , KAV 2011 , Offline update ,
تاریخ : 18 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
دانلود آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی تا تاریخ 2010-12-05

دانلود آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی تا تاریخ 2010-12-05


می دانید که محصولات Kaspersky را نمی توان از طریق فایل به روز کرد. در واقع شرکت Kaspersky این امکان را در نسخه های 8 به بالا غیر فعال کرده است. فایلهای Updateی هم که از طریق سایت این شرکت قابل دانلود است نسخه های 7 را به روز می کند.
شما و دوستانی که محصولات Kaspersky را استفاده می کنند ار این به بعد آبدیت کلیه محصولات Kasperskyرا از این پست در سایت وطن دانلود در اختیار خواهید داشت.پس آدرس این پست را به بوک مارک های خود اضافه کنید.

این پست حاوی آخرین آبدیت های 2 محصول زیر می باشد:
دانلود به روز رسانی کاسپراسکی آنتی ویروس 2011
دانلود به روز رسانی کاسپراسکی اینترنت سکیوریتی 2011

روش به روز رسانی:
1- این فایل بر روی نسخه Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.763 تست شده است و بر روی نسخه های بالاتر و البته 2010 نیز کار می کند.
2- این فولدر را در مسیری مانند ریشه درایو C کپی می کنید.
3- به داخل برنامه Internet Security یا Anti-Virus می روید و به قسمت Settings ‌و سپس Update رفته و بر روی Settings کلیک می کنید.
4- بر روی Add‌کلیک کرده و فولدر KAV9UpdateSoftgozar که در درایو C است را انتخاب کرده و OK را می زنید.
5- گزینه Kaspersky Lab's Update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید.
6- دوباره OK را بزنید.
7- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Start Update کلیک کنید. برنامه بدون مشکل به روز می شود.
8- این روش Update‌ از بلک لیست (Blacklist) شدن کلید (Key) ها جلوگیری نمی کند و نیاز شما را به Key‌ جدید برطرف نمی کند...

 


|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , کلیدهای کاسپراسکای , ,
برچسب‌ها: دانلود آپدیت , آپدیت آفلاین , کاسپرسکی , Kaspersky , Update , دانلود آپدیت آفلاین , دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار 2011 , آخرین ورژن نرم افزار , سایت جدید , سایت نرم افزار , سایت دانلود نرم افزار , دانلود رایگان , دانلود رایگان نرم افز ,
تاریخ : 2 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 تاریخ 1 آذر 1389 ESET NOD32 Offline Update

 ESET_Offline_Update_[www.MihanDownload.com]-2.jpg

یکی از قدرتمند ترین و معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است که قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی در اختیار داشت می بایست به صورت روزانه اقدام به آپدیت آن نمود. 

اما معمولآ آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و شما به جدید ترین آپدیت آن نیازمند باشد  و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد.
بنابراین توصیه ما به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.
 
 
دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

 


|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
برچسب‌ها: NOD 32 Offline Update , Offline Update , آنتی ویروس eset , آنتی ویروس نود 32 , آپدیت آفلاین , آپدیت آنتی ویروس , جدید ترین آپدیت آفلاین نود 32 , دانلود آپدیت آفلاین , دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس , دانلود جدید ترین آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 ,
تاریخ : 2 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

دانلود نرم افزار محافظت از سیستم در برابر خطرات Zemana AntiLogger 1.9.2.234  

 دانلود نرم افزار محافظت از سیستم در برابر خطرات Zemana AntiLogger 1.9.2.234

Anti-Logger برنامه ای به منظور حفاظت پسورد های بانکی، ایمیل های شخصی، مکالمات چتی در برابر تهدیدات احتمالی توسط malware ها بدون نیاز به الگوریتم های signature-based و با کمک متدهای anti-action می باشد. این محصول مانع از سرقت اطلاعات از طریق malware ها می شود و از اطلاعات شما به درستی حفاظت می کند. AntiLogger با بهره گیری از راه های منحصر به فرد برنامه های مضر برای سیستم را که توسط آنتی ویروس ها شناسایی و تشخیص داده نشده اند مشخص می کند و از اطلاعات در برابر رنج گسترده ای از تهدیدات پشتیبانی می کند. ماژول های موجود در این محصول Anti-SSL Logger ،Anti-WebCam Logger و Anti-ClipBoard Logger می باشند که این ماژول ها اولین راه حل های ارائه شده در زمینه ی امنیت هستند. با مقایسه ی این ماژول ها با سایر نرم افزارها متوجه خواهید شد که این ماژول ها بهترین ویژگی را دارند. ماژول های Anti-KeyLogger با قدرت در برابر keylogger های ناشناخته توسط نرم افزار های امنیتی مشهور، محافظت می کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Zemana AntiLogger 1.9.2.234:
- بهره مندی از ماژول Anti-SSL Logger
- بهره مندی از ماژول Anti-WebCam
- بهره مندی از ماژول Anti-Key Logger
- بهره مندی از ماژول Anti-Screen Logger
- بهره مندی از ماژول Anti-Clipboard Logger
- بهره مندی از ماژول System Defence به منظور محافظت از سیستم
- و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
برچسب‌ها: ابزار مفید , دانلود Zemana AntiLogger 1 , 9 , 2 , 234 , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Zemana AntiLogger 1 , 9 , 2 , 234 , نرم افزار , نرم افزار امنیتی ,
تاریخ : 23 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

کسپرسکی (Kaspersky) نزد کاربران به تولید نرم افزارهای  با کیفیت و توانمند مقابله با بدافزارها شناخته شده است، و از منظر فنی هم به طور معمول در رتبه بندی های نرم افزاری AV صدرنشین است. دیسک نجات یا rescue disk  کسپرسکی به شما اجازه دسترسی و ورود به سیستم عامل ویندوز رایانه تان را حتی زمانی که یک بدافزار مخرب شما را از دسترسی معمول به ویندوز محروم کند می دهد، و مزیت خوبی که دارد این است: امکان دانلود برنامه به صورت رایگان.

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که برخی از ویروس ها، بدتر از برخی دیگرند. به خصوص آنهایی که مانع از نصب نرم افزارهای حذف کننده خود روی رایانه می شوند! وقتی چنین اتفاق می افتد وقت آن است که به سراغ یک سی دی زنده (live CD) بروید، که معمولا در محیطی غیر از سیستم عاملی که روی سیستم خود استفاده می کنید اجرا می شود. این ویژگی  خوبی است ، چرا که اگر سیستم عامل پیش فرض شما (که معمولا ویندوز است) به خطر بیافتد و به طور کامل الوده شود، نیاز به حمله و مقابله با ویروس یا بدافزار  از خارج محیط ویندوز است و یک سی دی زنده این محیط را برای ما فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم نگاهی به دیسک نجات کسپرسکی و امکانات آن انداخته و چگونگی استفاده از آن را برایتان شرح دهیم.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
موضوعات مرتبط: ترفند نرم افزار , نرم افزار امنیتی , آموزش , کلیدهای کاسپراسکای , مقاله , ,
برچسب‌ها: BitDefender Rescue CD , how to create a rescue disk , Kaspersky , Kaspersky Rescue Disk , live cd , malware protection , Similar Tools to kaspersky rescue disk , دیسک نجات کسپرسکی , نصب مجدد ویندوز آلوده , نصب مجدد ویندوز آلوده به ویروس , کسپرسکی ,
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

مجموعه کلیدهای فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۱۸ آبان ۸۹

مجموعه ۱۸۵ کلید فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان  قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , کلیدهای کاسپراسکای , ,
برچسب‌ها: آنتی ویروس , دانلود رایگان , مجموعه کلید Kaspersky , کلید Kaspersky , کلید جدید Kaspersky , کلید فعال Kaspersky , کلیدهای جدید kaspersky , کلیدهای فعال کسپر , کی Kaspersky , کی جدید Kaspersky , کی های جدید و فعال ,
تاریخ : 4 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.

به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود.

این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.

البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
تاریخ : 2 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی نود 32 تاریخ 30 مهر 1389 ESET Smart Security Antivirus Offline Update 

فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی نود 32 تاریخ 30 مهر 1389
 ESET Smart Security and Antivirus Offline Update


حتمآ مي دانيد که براي داشتن نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آنرا روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. در هر لحظه ممکن است در نقطه ای از جهان ویروس و یا فایل مخربی ساخته شود و به سرعت از روش های مختلف در حال انتشار باشد.

اگر نرم افزار امنیتی نصب شده بر روی سیستم شما آپدیت نشده باشد مطمئنآ در مقابله با فایل مخرب جدید از خود ضعف نشان داده و سیستم آلوده خواهد شد اما اگر شما روزانه نرم افزار امنیتی خود را آپدیت کرده باشید مطمئنآ با فایل مخرب جدید مقابله می کند و مانع نفوذ آن به داخل سیستم می گردد.

در واقع عمل آپدیت را میتوان اینطور تعریف کرد که وقتی شما نرم افزار امنیتی خود را آپدیت می کنید، جدید ترین اطلاعات در مورد ویروس ها و تمام فایل های مخربی که تا آن لحظه ساخته شده از سوی شرکت سازندهنرم افزار در اختیار آن قرار می گیرد و بهنرم افزار معرفی می شود تا بتواند در صورت برخورد، با آنها مقابله کند.

یکی از قدرتمند ترین و در عین حال معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است و قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید و با آن کار کرده اید. همانطور که قبلآ اشاره شد براي داشتن نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آنرا روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد.

نرم افزارهای امنیتی این شرکت نیز از این قائده مستثنا نیستند در واقع شما باید روزانه هر کدام از نرم افزارهای آنتی ویروس یا اسمارت سکوریتی این شرکت را آپدیت کنید تا بتوانند مانع از نفوذ عوامل مخرب به داخل سیستم شوند. اما معمولآ آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت به خصوص کاربرانی که از اینترنت DialUp استفاده می کنند بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و شما به جدید ترین آپدیت آن نیازمند باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد.

بنابراین توصیه این سایت به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند! در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.


برای استفاده از آپدیت های آفلاین مراحل زیر را به ترتیب سپری کنید:
- فايل را از حالت فشرده خارج نمایید.
- پوشه ESET Update MihanDownload را در درايو C کپي کنيد.
- آنتي ويروس را اجرا نماييد و وارد قسمت Setup شوید.
- بر روي Toggle Advanced Mode کليک کنيد.
- Yesرا انتخاب نماید و بر روي Enter entire advanced setup tree کليک کنيد.
- در منوی سمت راست به قسمت Update‌ رفته و بر روي Edit کليک کنيد.
- در کادر ظاهر شده مسیر C:ESET Update MihanDownload را وارد نمایید.
- بر روي Add کليک نمایید و سپس بر روی OK کلیک کنید.
- در قسمت Update server: گزینه C:ESET Update MihanDownload را انتخاب نمایید.
- بر روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.
- در نرم افزار امنیتی خود وارد قسمت Update شوید و بر روی Update Virus Signature database کليک کنيد.
- پس از پایان عملیات آپدیت آفلاین مجددآ وارد قسمت Setup شده و گزینه Toggle Advanced Mode را انتخاب کنید.
- Yes را انتخاب نماید و بر روي Enter entire advanced setup tree کليک کنيد.
- در منوی سمت راست به قسمت Update‌ بروید.
- در قسمت Update server: گزینه Choose automatically را انتخاب نمایید.
- حال با اتصال به اینترنت و دریافت فایل های چند کیلوبایتی روزانه می توانید به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
تاریخ : 21 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

ESET_Offline_Update_[www.MihanDownload.com].jpg 

حتمآ مي دانيد که براي داشتن نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آنرا روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. در هر لحظه ممکن است در نقطه ای از جهان ویروس و یا فایل مخربی ساخته شود و به سرعت از روش های مختلف در حال انتشار باشد.
 
اگر نرم افزار امنیتی نصب شده بر روی سیستم شما آپدیت نشده باشد مطمئنآ در مقابله با فایل مخرب جدید از خود ضعف نشان داده و سیستم آلوده خواهد شد اما اگر شما روزانه نرم افزار امنیتی خود را آپدیت کرده باشید مطمئنآ با فایل مخرب جدید مقابله می کند و مانع نفوذ آن به داخل سیستم می گردد.
 
در واقع عمل آپدیت را میتوان اینطور تعریف کرد که وقتی شما نرم افزار امنیتی خود را آپدیت می کنید، جدید ترین اطلاعات در مورد ویروس ها و تمام فایل های مخربی که تا آن لحظه ساخته شده از سوی شرکت سازنده نرم افزار در اختیار آن قرار می گیرد و به نرم افزار معرفی می شود تا بتواند در صورت برخورد، با آنها مقابله کند. یکی از قدرتمند ترین و در عین حال معروفترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی ESET است و قطعآ اکثر شما Antivirus و Smart Security این شرکت را می شناسید و با آن کار کرده اید.
 
همانطور که قبلآ اشاره شد براي داشتن نرم افزار امنيتي قوي نياز است که آنرا روزانه از طريق اينترنت آپديت کنيد. نرم افزارهای امنیتی این شرکت نیز از این قائده مستثنا نیستند در واقع شما باید روزانه هر کدام از نرم افزارهای آنتی ویروس یا اسمارت سکوریتی این شرکت را آپدیت کنید تا بتوانند مانع از نفوذ عوامل مخرب به داخل سیستم شوند. اما معمولآ آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت به خصوص کاربرانی که از اینترنت DialUp استفاده می کنند بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و شما به جدید ترین آپدیت آن نیازمند باشد  و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد.
 
بنابراین توصیه ما به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند! در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اسمارت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

دانلود و آموزش استفاده از آپدیت های آفلاین در ادامه مطلب موجود است ...

|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,
تاریخ : 11 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

 


|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار امنیتی , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .